leren combi's voor vrouwen

wizl

Die hard MF'er
29 okt 2002
458
0
boxmeer
Mijn vriendin heeft gisteren een aantal leren combi's gepast. Het jasje zat meestal perfect (alpinestars), maar aangezien ze wat 'bredere' heupen heeft was de bijbehorende broek steeds te klein. Toen ook nog wat losse broeken en jassen gepast, maar dat was het ook niet echt. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
 
Mijn vrouwlief heeft afgelopen zomer een prima passend combi gevonden. :)


Ook met 'mooie vrouwelijke verhoudigen' zeg maar.

(Was bij hein Gericke in ons geval.)
 
:^ Idd, mijn vrouwlief is ook bij HG geslaagd.
Combineren van verschillende maten jassen en broeken van een pak was geen enkel probleem, dus zodoende kun je altijd een passende combinatie maken.
 
Ik heb destijds voor haar een pak bij Kalsbeek in Zwolle gekocht,
een MQP met een perfecte pasvorm voor VFRouwlief.
Dus ze zijn erwel hoor, VFRouwenmodellen, ff zoeken dus en zowieso Kalsbeek in zwolle.

Witchpower_001DSC01679.JPG



VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Mijn vriendin heeft vorig jaar een MQP Grid leren dames motorbroek maat 40 gekocht, maar die bevalt haar niet, omdat er geen kneesliders op zaten. De broek is dus te koop.

De broek is bijna niet gedragen en voorzien van een verbindingsrits waarmee de broek aan bijna alle MQP jassen (Mercury, Kozmic, Saturn, Spyne, Matrix, orion en Nexus) kan worden geritst.

12275.jpg
 
Mijn vrouw heeft een pak aan laten meten bij MJK in Oudenbosch. Zit perfect! Helemaal op maat gemaakt en in de kleuren zo als jij het wilt hebben.
 
Goed zoeken... maar de grotere merken hebben in ieder geval wel damesmaten.
Als je écht bredere heupen enzo hebt, dan is 'op maat gemaakt' het meest ideaal, natuurlijk. Maar houd er rekening mee dat leer in het begin erg strak zit, het gaat nog naar je lichaam zitten.
 
Helaas maar meestal worden de weinige speciaal voor vrouwen gemaakte pakken gesneden voor dames met maatje 36, 1.60 lang en smalle schouders :( en daar hebben we er niet zoveel van in motorrijland...
Blijven passen je komt er vanzelf een tegen die lekker zit óf op maat laten maken als je echt niets kan vinden.
 
Hoi,
vorig jaar op de beurs in Utrecht voor mijn vrouw een IXS pak gekocht.
In ieder geval is de broek speciaal bedoeld voor de vrouwen...
Vantevoren heeft ze een aantal andere gepast, doch deze bevielen niet.
Ze rijd nu zelf ook en het pak is gewoon perfect.
Dus ff zoeken in Utrecht...
Succes
 
Ik rij in een broek en jas speciaal op maat gemaakt door Top Skin in Prinsenbeek. Het is voor mij de beste investering geweest tot nu toe. Van de broek heb ik al 3 jaar veel plezier. De jas heb ik vorig najaar aangeschaft en bevalt ook goed.
 
eerst maar eens in utrecht kijken dan . . .

Wizl, m'n vriendin heeft 3 jaar terug op de beurs in Utrecht een overjarige (maar wel nieuwe) Dainese combi gekocht. Was een vrouwenmaat, dus rekening houdend met maten die bij een vrouw anders zijn dan bij een man. Nou, heb ik dat netjes gezegd of niet ?!? De prijs was toen hfl 900,- (gulden dus) en zit 'r nog steeds als gegoten. Ik kan me alleen neit meer herinneren bij wie ze 'm ook weer gekocht heeft, Kalsbeek zou goed kunnen.
 
Helaas maar meestal worden de weinige speciaal voor vrouwen gemaakte pakken gesneden voor dames met maatje 36, 1.60 lang en smalle schouders :( en daar hebben we er niet zoveel van in motorrijland...
Blijven passen je komt er vanzelf een tegen die lekker zit óf op maat laten maken als je echt niets kan vinden.
Dat is bij mannen niet anders. Je moet een soort van confectielichaam hebben wil een pak echt goed zitten.

Ik zou zeggen: ff goed zoeken, het is er vast wel, want er is steeds meer voor vrouwen. Het ene merk zit wel anders dan het andere merk.
 
Dainese heeft een complete leder-lijn gesneden op het (prachtige :9 ) vrouwelijke lichaam.
 
Heb tot nu toe nog geen problemen ondervonden met het kopen van een leren combi, terwijl ik relatief ook ietwat bredere heupen heb, maar meestal werkt mijn lengte(1,70) mee.

Ik heb ook mijn leren MQP broek zonder kniesliders ingeruild. Voor een leren Revit broek met sliders en bijpassende jas. Het enige nadeel van deze broek is dat door de bescherming op de dijbenen, de kont plat trekt '( maar verders heerlijk broekje :)
 
Hai wizl, ik heb op de motorbeurs een combi gekocht van Evolution en zit echt perfect en nog voor een redelijke prijs ook. Het was moeilijk om iets moois te vinden omdat er allemaal mannen maten hingen. Succes met zoeken!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan