Leren kleding uit duitsland ?

pinin39

MF veteraan
24 apr 2004
2.241
0
borger
beste mensen , heb net 4 maanden mijn rijbewijs
en rij nu met textielkleding (wel bescherming dus)
maar zou graag een combi-pak willen alleen zijn die dingen
niet te betalen (tenminste dat vind ik)

heb al gekeken op motozoom en louis.de en daar staan wel mooie pakken
maar daar bestel ik niet meer omdat ik na 2 maanden nog steeds geld tegoed heb van die rommeltoko !!!

nou hoorde ik dat in duitsland de kleding beduidend goedkoper is.

wie o wie heeft adressen van leveranciers in duitsland waar ze goede ervaringen mee hebben ?

liefst webshop want altijd druk druk druk
en de momenten dat ik wel tijd heb , zit ik op de motor ! :]
 
idd hein gericke heb ik alles vandaan... ben zwaar tevrede, ook nog is een heel mooi pak en helm.... (vind ik zelf) maar de laarze heb ik wel uit nederland gehaald, vond niet dat ze daar zo'n mooie laarzen hadde. Anyways ik heb ut in Mönchengladbach gehaald, als je wilt kan ik in een boek voor je nazoeken waar er meer zitten... roep maar als het nodig mocht zijn...
 
Op de site van Louis.de staan ook de adressen van de filialen vermeld. En het kan idd veel schelen in vergelijking met de nederlandse prijzen.
 
...
heb al gekeken op motozoom en louis.de en daar staan wel mooie pakken
maar daar bestel ik niet meer omdat ik na 2 maanden nog steeds geld tegoed heb van die rommeltoko !!!
...
Motozoom sucks van boven tot onder m.b.t. leveringen en terugbetalingen, maar met Louis.de heb ik gewoon zeer goede ervaringen. Ook met retourzendingen. En ze zijn nog 'n klap goedkoper ook.
 
ik heb gezien dat je redelijk bij me in de buurt woont,
je kan ook naar multi-sud in leer.

daar hebben ze veel spullen te koop dat ook in de louie cataloges staat.

en ze hebben in het voorjaar speciale aanbiedingen.

hier een linkje naar multi-sud.

want in nord verkopen ze dergelijke niet.

er gaan echt veel noordelijke motorrijders naar leer.

want achter leer zit ook een bikermotel het is er altijd gezellig en niet duur.
en dit elk weekend.
 
misschien een gokje waard, tevens voor mij.. omdat ik nog steeds niet echte bijpassende motorkleding heb..
 
Hein Gereicke heeft ook een winkel in Meppen, vlak bij het stadion
Kun je ook mailen en dan krijg je vaak meteen antwoord op je vraag
Dus niet zo ver van Borger


Haal er onderdelen en als hij ze niet in voorraad heeft, krijg ik bericht wanneer ik het kan halen
werkt goed


EgbertO
 
:} super tips !!!

leer is te doen , even in de GTV en gas geven op de duitse autobahn

dank dank dank

en louis.de is zelfde als motozoom , ik wil helemaal niets er meer mee te maken hebben en dus ook niet met die louis ook al zijn ze nog zo goed !!!

ben echt heel teleurgesteld in die lui
 
Ik heb goede verhalen gehoord over het merk Polo. Ze hebben een hele grote catalogus en een winkel vlak over de grens. Half Duitsland schijnt daarin te lopen voor weinig geld, dus ff checke en snuffelen op het net?
 
:} super tips !!!

leer is te doen , even in de GTV en gas geven op de duitse autobahn

dank dank dank

en louis.de is zelfde als motozoom , ik wil helemaal niets er meer mee te maken hebben en dus ook niet met die louis ook al zijn ze nog zo goed !!!

ben echt heel teleurgesteld in die lui


eventjes voor de duidelijkheid motozoom haalt zijn spullen bij louis . de

louis.de weet niet wat motozoom allemaal uitvreet.
het is geen nld vesteging maar een op zich staand bedrijf.

want ik had mijn klacht ook bij hun (lees louis.de) gedeponeert, maar zij konden niets doen.
als ik het rechtstreeks had gekocht wel.
dit klopt want we hebben geprobeert en we konden ruilen
 
Als leer niet zo ver is rij dan even naar de Megastore van Louis in Osnabruck, kun je alles passen en bekijken en de service is super, nog nooit wat misgegaan bij Louis.de. Als er iets niet in het filiaal is wordt het zonder problemen nagestuurd
 
Terug
Bovenaan Onderaan