Leren motorbroek voor dun en lang postuur

Doorn

MF veteraan
24 aug 2006
2.317
0
Driebergen
Ik ben vrij dun en lang, naar wat voor merk motorbroek, in het leer, zou ik het best kunnen gaan kijken?


Moet wel een mooi broekie zijn met knee sliders :)
 
Probleem had ik dus ook, heb nu een broek van Spool. Dat was volgens de verkoper het merk wat de beste pasvorm daarvoor had. Heb hem toch nog enigszins laten aanpassen :X
 
Zou eens bij een bedrijf als bijvoorbeeld MJK kijken.
Als het niet past passen zij het voor je aan en is in verhouding niet veel duurder maar past dan wel
 
Ik heb een lengtemaat ReV'it broek gekocht een aantal maanden geleden. Die van mij heeft geen kneesliders, maar er waren wel modellen met sliders. Overigens ik heb lengtemaat 38 van spijkerbroeken. . . Gewoon eens ergens langsgaan waar ze ReV'it verkopen en eens vragen wat en of ze nog iets hebben.
 
Donderdagaaf ga ik eerst eens zo'n ReV'it broek passen. Als dat niks word ga ik wel verder kijken bij zo'n zaak waar ze de broek ook kunnen aanpassen.


Tot zover bedankt allemaal
 
Donderdagaaf ga ik eerst eens zo'n ReV'it broek passen. Als dat niks word ga ik wel verder kijken bij zo'n zaak waar ze de broek ook kunnen aanpassen.


Tot zover bedankt allemaal

Ik heb ook een ReV'it, heb normaal maat Br.30-Lgt.36 in spijkerbroek.

Past prima, op de motor. Bij gewoon rondlopen wat minder want de kont zakt dan af. Opgelost met bretels van de Hema (4,95)
 
MQP heeft ook lengtematen in de broeken ben ik ook pas achtergekomen toen ik al een pak had. voor maat 32/36 zit maat 49 van mqp prima weet niet of ie ook goed zit voor 30/36 maar miss hebben ze ook een 47
 
Ik heb ook een ReV'it, heb normaal maat Br.30-Lgt.36 in spijkerbroek.

Past prima, op de motor. Bij gewoon rondlopen wat minder want de kont zakt dan af. Opgelost met bretels van de Hema (4,95)


Dat rond lopen is toch een bijzaak. Maar qua broek maat zit je goed in de buurt, heb zelf 31/36. Dus dat gaat wel goedkomen denk ik
 
Ik heb een broek maat 106 (lang en smal) bij Louis gekocht in Duitsland voor 80 euro. Ik zou wel langs gaan als ik jou was en niet via internet bestellen.
 
ook ik heb revit gekocht, van boven heb ik een 56 jas en broekmaat 54, maar een 52 kon ook (blijkt achteraf), het zit nu een beetje ruim, echter met passen kwam ik bijna niet in 52......zo zie je maar dat het behoorlijk ruimer wordt!
 
Ik heb een lengtemaat ReV'it broek gekocht een aantal maanden geleden. Die van mij heeft geen kneesliders, maar er waren wel modellen met sliders. Overigens ik heb lengtemaat 38 van spijkerbroeken. . . Gewoon eens ergens langsgaan waar ze ReV'it verkopen en eens vragen wat en of ze nog iets hebben.

Rev'it kan ik je ook aanbevelen.

Heb het veel verkocht toen ik nog bij motorzaak werkte. Super merk, niet super duur, goeie pasvorm, lengte maten, heerlijk zittend leer...
 
Tis een Re'vit Pulse geworden. Ben vanaaf naar Termaat in Nijmegen geweest, werd er goed geholpen, en was dus zo klaar.


Voor net iets meer als 250 euro. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan