Leren motorpak in lengtemaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Red_bull

Die hard MF'er
3 feb 2011
320
0
Limburg
Goedenavond,

Voor circuitdagen en al het overige rijden/racen wat niet op de openbare weg plaatsvind ben ik op zoek naar een leren overall of combi (voorkeur voor overall). Hoeft niet in super nette staat, maar alsjeblieft niks wat bij een val/schuiver al is doorgesleten.

Het is wel zo, en daarvoor uiteraard ook deze advertentie, dat ik een langer pak nodig heb als het normale gemiddelde wat verkocht wordt. Ik ben namelijk een ruime 1.95m en 80kg met normaal postuur voor deze lengte/gewicht verhouding.

Mocht iemand iets hebben of een adresje weten dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt :}
 
ik begrijp dat je niet een nieuwprijs wilt uitgeven voor zo'n combi/overall aangezien je het alleen wil gebruiken op de dagen dat je het circuit opgaat?

weet niet wat je wil uitgeven maar kijk anders even op www.mijnmotorpak.nl voor een pak dat ze op maat maken voor 700 euro. een oud collega van mij heeft daar zijn pak vandaan voor op het circuit en hij heeft er alleen maar positieve berichten over.
 
@RukkieRepsol, super bedankt! Daar kan ik zeker iets mee. Had ik dat geweten voordat ik mijn huidige combi kocht... ;(
Dan had ik er 1 op mijn maat gehad ipv. een standaardmaat zo uit de winkel. En daarbij zijn de standaard ontwerpen die ze aanbieden zeker niet mis. Daar hangt al iets tussen wat zo mijn 1e keus zou zijn. *O*
 
Ik ben nog wel wat lichter dus ik zou dan 96 of 98 nodig hebben? Lengte overigens wel gelijk.

Heb jij je pak dan te koop of is het alleen voor de maten?
 
Ik zou eens gaan passen, das de enige manier.

Mijn pak is niet te koop, maar meer om je een indicatie te geven.

Heb hiervoor een maatje 50, 52 & 54 gehad, en geen van deze maten zaten helemaal lekker.
Sinds ik een paar jaar terug geinvesteerd heb in een (duurder) lengte maat pak 98, wil ik nooit meer iets anders
 
@RukkieRepsol, super bedankt! Daar kan ik zeker iets mee. Had ik dat geweten voordat ik mijn huidige combi kocht... ;(
Dan had ik er 1 op mijn maat gehad ipv. een standaardmaat zo uit de winkel. En daarbij zijn de standaard ontwerpen die ze aanbieden zeker niet mis. Daar hangt al iets tussen wat zo mijn 1e keus zou zijn. *O*

Geen probleem ;) hoop dat je er plezier van zult hebben.
 
Met dank aan @M91 een complete motoroutfit gevonden (op laarzen na).

Beetje gepoetst en het ziet er allemaal weer top uit. Thanks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan