Leren overal maatwerk

Jasper van Dijk

MF veteraan
3 dec 2001
1.872
0
Tilburg
Ik wil een nieuwe overal aanschaffen, ivm. mijn afwijkende maat (1,90 lang en dun) passen confectiematen voor geen meter....

ik rij nu uit noodzaak rond met een te kort pak (armen en benen te kort, lijf ook wat) omdat ik anders naar ruimzittende pakken ga die helemaal niet zitten

Daarom wil ik dus een nieuw pak laten maken ergens, de vraag is alleen waar... ik ben bij MJK geweest maar ik vond het een beetje een vreemd zaakje waar ze de term supermotard nog nooit gehoord hadden en ze me een normaal racepak aan wilde schaffen....

Daarom mijn vraag, wie weet er goede maatwerkers die een beetje meer ervaring hebben met supermotard pakken? Jammergenoeg heeft alpinestars een heftig supermoto pak, alleen zit ik dan weer met de maat te kloten....
 
topskin :]

www.topskinmotorkleding.nl/


mijn broer heeft daar een keer zijn racepak om maat laten maken, maar volgens mij maken ze ook pakken uit het niets, is nog redelijk bij je in de buurt ook. Je kunt zelfs op de site al je pak ontwerpen :)
 
Laatst bewerkt:
ben net bij damen/topskin geweest en die hadden een SM pak hangen voor een KTM piloot uit duitsland, zag er zeer netjes uit, goed geholpen en heb dus ook maar een pakje besteld 8-)

het wordt qua uiterlijk/kleuren een alpinestars supermoto suit, rood-zwart-grijs-wit, erg vet :)
 
Ik wil een nieuwe overal aanschaffen, ivm. mijn afwijkende maat (1,90 lang en dun) passen confectiematen voor geen meter....

ik rij nu uit noodzaak rond met een te kort pak (armen en benen te kort, lijf ook wat) omdat ik anders naar ruimzittende pakken ga die helemaal niet zitten
Komop joh, niet bij de pakken neerzitten ;)
 
ben net bij damen/topskin geweest en die hadden een SM pak hangen voor een KTM piloot uit duitsland, zag er zeer netjes uit, goed geholpen en heb dus ook maar een pakje besteld 8-)

het wordt qua uiterlijk/kleuren een alpinestars supermoto suit, rood-zwart-grijs-wit, erg vet :)

goeie keus , wel duur maar je hebt ook iets voor het leven.
 
ben net bij damen/topskin geweest en die hadden een SM pak hangen voor een KTM piloot uit duitsland, zag er zeer netjes uit, goed geholpen en heb dus ook maar een pakje besteld 8-)

het wordt qua uiterlijk/kleuren een alpinestars supermoto suit, rood-zwart-grijs-wit, erg vet :)
kleuren intreseren mij niet veel :9 ,de prijs des te meer :Y
 
de prijs wil je niet weten :X dik 1500,- maargoed, zo'n maatpak zit wel super...

nog een opmerking/vraag, het SM pak dat er hing had de broek óver de laars zitten, dat heb ik nu ook, wordt schijnbaar veel gedaan bij supermotard pakken, maar ik heb eens gezocht en zie ze bijna allemaal met de broek in de laars....

enige opmerkingen daarover, qua veiligheid maakte het niet uit volgens de verkopers, zelfs rossi schijnt zijn broek over de laars te hebben....
 
Laatst bewerkt:
de prijs wil je niet weten :X dik 1500,- maargoed, zo'n maatpak zit wel super...

nog een opmerking/vraag, het SM pak dat er hing had de broek óver de laars zitten, dat heb ik nu ook, wordt schijnbaar veel gedaan bij supermotard pakken, maar ik heb eens gezocht en zie ze bijna allemaal met de broek in de laars....

enige opmerkingen daarover, qua veiligheid maakte het niet uit volgens de verkopers, zelfs rossi schijnt zijn broek over de laars te hebben....
het is natuurlijk iets aero-dynamischer :z







;)
 
qua uiterlijk/kleuren wordt het zo
motostrano_1903_1469825


Alleen qua tekst/logo/naam moet ik nog wat verzinnen, iemand mooie logo's die ipv. de A* kunnen bijvoorbeeld?
 
broek over de laars is waterdicht , nadeel is dat het hele wijde pijpen zijn
die rond je benen flapperen zonder laars.
ook beschadigt de broek sneller als je de hete uitlaat raakt of iets scherps .
 
Ik weet wel dat ze het steeds meer doen in de moto gp,maar ik heb het nog nooit gezien bij sm.
Ik kan me indenken als je een gewone motor laars neemt dat dat dan veel makkelijker gaat dan bij zo'n dikke cross laars (die je normaal gesproken aan hebt met sm).
En echt mooi lijkt het me ook niet met van die dikke pijpen, maar dat is mijn mening.
Groeten richard
 
he kodo je hebt gelijk het zal er echt niet uitzien en jasper net als ROSSI mmmmmm nou nee ik heb ook nog geen 1 sm gezien met zo,n pak zoals jasper schrijft ben benieuwdt
 
de prijs wil je niet weten :X dik 1500,- maargoed, zo'n maatpak zit wel super...
maarja een normaal pak van apline kost ook over de 1000 euro,en dan heb je een massapak,en nu heb je iets speciaals,ik zou er nog een persoonlijk tintje aangevenmje initialen op je kraag oid.
 
he kodo je hebt gelijk het zal er echt niet uitzien en jasper net als ROSSI mmmmmm nou nee ik heb ook nog geen 1 sm gezien met zo,n pak zoals jasper schrijft ben benieuwdt
ben van het verhaal broek over laars afgestapt, lijkt me bij nader inzien toch niet echt mooi om te zien, en als je nu mijn laarzen ziet (heftige schrammen, krassen etc) moet ik er niet aan denken dat mijn pak er na een jaartje ook zo bijhangt

het wordt dus gewoon in de laars weer, en qua merken/naam komt er even niks op te zitten, afgezien van wat Damen badges, een naam op je pak is leuk als je in een of andere competitie rijdt, maar op de weg vind ik het not done :)
 
Hallo
Ik vind je naam er groot op ook niet mooi op de weg, maar de nodige reclame vind ik toch wel mooi.
Maar dat is smaak verschil denk ik ,dat is net hetzelfde als je reclame stickers op je motor plakt dat vind ik ook wel kunnen op de weg.
Gr richard



ben van het verhaal broek over laars afgestapt, lijkt me bij nader inzien toch niet echt mooi om te zien, en als je nu mijn laarzen ziet (heftige schrammen, krassen etc) moet ik er niet aan denken dat mijn pak er na een jaartje ook zo bijhangt

het wordt dus gewoon in de laars weer, en qua merken/naam komt er even niks op te zitten, afgezien van wat Damen badges, een naam op je pak is leuk als je in een of andere competitie rijdt, maar op de weg vind ik het not done :)
 
Jasper,

Ik heb een paar maanden geleden mijn pak laten maken bij van de Boogaard motorkloeding in Son (bij Eindhoven)

Karel is een aardige vent, levert vakwerk en alles tegen een betaalbare prijs.

Ik was € 800,00 kwijt voor een tweedelig pak met extra zakken, extra lange jas, tuinbroek enz. enz.

Een aanrader.

Te vinden in het tel. boek.
 
Jasper,

Ik heb een paar maanden geleden mijn pak laten maken bij van de Boogaard motorkloeding in Son (bij Eindhoven)

Karel is een aardige vent, levert vakwerk en alles tegen een betaalbare prijs.

Ik was € 800,00 kwijt voor een tweedelig pak met extra zakken, extra lange jas, tuinbroek enz. enz.

Een aanrader.

Te vinden in het tel. boek.
Ik heb nog nooit een grotere rommel gezien dan wat Karel v/d boogaart maakt.
Hij heeft 2 keer de schade aan mijn motorpak hersteld en dat leek echt helemaal nergens op
:( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan