Leren pak 90 euro, maar is het wel veilig?

Drinkyoghurt

MF veteraan
19 apr 2007
25.550
3
Hey,

Ik was even aan het surfen voor een pak en toen kwam ik bij louis.de een pak van 229.95 afgeprijsd naar 90 euro tegen..

het betreft dit pak: http://www.louis.de/_303d624747b63d06b466e192b61170fee3/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=100&wgr=772&list_total=18&anzeige=0&page=0&artnr_gr=207153 (Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit)

mijn vraag is of dit pak ook gewoon goed beschermd of dat het gewoon prul is wat 90 euro niet waardig is


Bij voorbaat dank
 
ik denk dat het er daar wel op neer komt, ik ken het merk probiker niet dus ik weet daarom ook niet hoe het normaal met die prijzen zit en hoe het met de kwaliteit gesteld is
 
Dus eigenlijk is de vraag of een pak van 229 € goed kan zijn?

Zou ook even kijken op die site naar vanucci, zijn ook niet heel duur over het algemeen. Heb zelf zitten twijfelen tussen probiker en vanucci. Wat ik heb gedaan is naar motozoom geweest, waar ze zelfde spullen hebben. Ik had trouwens wel eerst op het net naar info gesurft. Vanucci kwam wel wat beter naar voren. Maar dat probiker was zeker niet slecht.

Ik hou maar op, voordat de andere ridders komen dat je beter alpinestar kan kopen want goedkoop kan niet goed zijn. Je kent de discussies wel.

Het ziet er iig wel leuk en aantrekkelijk uit.
 
Laatst bewerkt:
zijn waarschijnlijk de restjes die ze nog hebben he
alleen maat 44 en maat 48
 
afwerking zal minder zijn, en het zal waarschijnlijk niet zo heel lang meegaan, maar aan de andere kant met 90 euro mag je niet te veel klagen.
 
Ter info, een maatje 44 is voor de kleinere mens, voor max een cm of 175 en een gewicht van rond de 55 kilo.

Maat 48 is al voor zwaardere mensen.
 
Laatst bewerkt:
Zou ook even kijken op die site naar vanucci, zijn ook niet heel duur over het algemeen. Heb zelf zitten twijfelen tussen probiker en vanucci. Wat ik heb gedaan is naar motozoom geweest, waar ze zelfde spullen hebben. Ik had trouwens wel eerst op het net naar info gesurft. Vanucci kwam wel wat beter naar voren. Maar dat probiker was zeker niet slecht.

Ik hou maar op, voordat de andere ridders komen dat je beter alpinestar kan kopen want goedkoop kan niet goed zijn. Je kent de discussies wel.

Het ziet er iig wel leuk en aantrekkelijk uit.

mwah, hoedt niet altijd, afgelopen zomer iemand in een richa pak onderuit zien gaan, pak was duurder dan 299, en dat pak hebben we maar aan elkaar geducktaped zodat hij nog naar huis kon rijden.
Pak was compleet aan snot, was geen naadje meer heel.

Maar volgens mij zijn die probiker pakken niet slecht hoor.
Blijft overigens wel zo dat je zeker wel kwaliteits verschil ziet tussen de dure en goedkope pakken, afwerking, pasvorm, binnenvoering, losse protectors dat soort dingen is toch vaak ff beter.
 
mwah, hoedt niet altijd, afgelopen zomer iemand in een richa pak onderuit zien gaan, pak was duurder dan 299, en dat pak hebben we maar aan elkaar geducktaped zodat hij nog naar huis kon rijden.
Pak was compleet aan snot, was geen naadje meer heel.

Dat is 1 van de belangrijkste verschillen tussen veilige en minder veilige pakken.
De naden.... het leer en de dikte ervan zijn natuurlijk belangrijk, maar als het niet goed en dubbelgestikt aan elkaar zit heb je er nog steeds weinig aan als je gaat glijden.
 
Dat is 1 van de belangrijkste verschillen tussen veilige en minder veilige pakken.
De naden.... het leer en de dikte ervan zijn natuurlijk belangrijk, maar als het niet goed en dubbelgestikt aan elkaar zit heb je er nog steeds weinig aan als je gaat glijden.
Ah, toch nog een normale bijdrage, ik begon al aan je te twijfelen.
 
Laatst bewerkt:
Als ik jou was, zou ik iets meer investeren in een pak, het is tenslotte wel je veiligheid
 
ik heb eens zitten kijken en volgens mij gaat het alleen om het jack er staat namelijk: Lederkombijacke en niet alleen lederkombi maar kan ook aan mijn duits liggen ;)
 
Ik moet eerst iets vinden voor lessen, ik heb een textiel jas maar dat zit voor geen ene meter, bolt helemaal op en kruipt op, niet echt fijn dus. Daarnaast zoek ik een pak meerendeels voor het gewoon vrij rijden, mischien woon/school(maar aangezien dat maar 15 minuten fietsen hoeft woon/school niet een grote factor te zijn)

ik heb verder wel een mooi wit pak van hetzelfde merk gezien


wat ik vooral niet wil is een pak die opbolt, omhoog kruipt en waarvan er dingen om de haverklap vanaf vallen
 
Ik heb zelf een broek van probiker. 2 jaar geleden gekocht bij louie.de en nog geen spijt van gehad. Verder nog geen andere lerenbroek gehad, dus ik kan je niet helpen aan een vergelijking van een broek van een ander merk.
 
Ik moet eerst iets vinden voor lessen, ik heb een textiel jas maar dat zit voor geen ene meter, bolt helemaal op en kruipt op, niet echt fijn dus. Daarnaast zoek ik een pak meerendeels voor het gewoon vrij rijden, mischien woon/school(maar aangezien dat maar 15 minuten fietsen hoeft woon/school niet een grote factor te zijn)

ik heb verder wel een mooi wit pak van hetzelfde merk gezien


wat ik vooral niet wil is een pak die opbolt, omhoog kruipt en waarvan er dingen om de haverklap vanaf vallen

_O- Motorkleding is nou ook weer niet van lego gemaakt ofzo.

En lederen pakken kruipen niet omhoog, tenminste ik zou niet weten hoe?
 
_O- Motorkleding is nou ook weer niet van lego gemaakt ofzo.

En lederen pakken kruipen niet omhoog, tenminste ik zou niet weten hoe?


daarmee bedoel ik eigenlijk dat er niet veel kapot gaat

ik heb mijn BLH jas al 1 jaar, gebruikte hem alleen op de scooter( :') ) en voor korte ritten

daarvan was de kraag gescheurd, dat ophanglipje is ook kapot gegaan onlangs, en de aantrektouwtjes onder zijn ook al helemaal versleten terwijl ik daar niet eens aan heb gezeten

dat wil ik dus bij mijn volgende aankoop vermijden
 
Probiker is in orde.
En voor € 139,95 krijg je de hose erbij
( http://www.louis.de/_2008759a6854c7e60a60d6f8f3cafbc4f5/index.php?topic=artnr_gr&anzeige=0&wgr=764&artnr_gr=206071&mottype=&herst_bez=&typ_id= (Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan