Leren pak in de wasmachine

Mmm...hij lijkt wel iets beter maar had op een beter resultaat gehoopt...
51AC3B3C-9EFA-4E02-A798-6261AFD47A77.jpeg
5AB06171-0268-4A38-A19A-543A9A401D9E.jpeg
BFB37AB7-AB7D-41D2-9115-8587F95B30C5.jpeg
7C57E01D-AB6F-481B-A5EB-FBB892F776E3.jpeg
 
Offroaden hebben ze geschiktere pakken voor denk ik..? ;)

Op een serieuze noot: er zijn diverse bedrijven te vinden via Google (ik wil geen reclame of voorkeuren uitspreken) als je zoekt op motorpak reinigen. Zij bieden het reinigen als dienst aan.

Een alternatief zou zijn een van de vele leder-verzorgingsproducten die te krijgen zijn bij de meeste motorzaken. Weet natuurlijk niet wat je al geprobeerd hebt?
 
Offroaden hebben ze geschiktere pakken voor denk ik..? ;)

Op een serieuze noot: er zijn diverse bedrijven te vinden via Google (ik wil geen reclame of voorkeuren uitspreken) als je zoekt op motorpak reinigen. Zij bieden het reinigen als dienst aan.

Een alternatief zou zijn een van de vele leder-verzorgingsproducten die te krijgen zijn bij de meeste motorzaken. Weet natuurlijk niet wat je al geprobeerd hebt?

Thnx, ik ga maar eens googelen !!! :t
 
Of gewoon na elke rit een doekje erover, 5 min werk en dan is die rotzooi nog makkelijk te verwijderen. Als je echt lui bent doe je het 1 keer in de week.
Heb jaren lang en vele km's met een witte race overall gereden en daar zat geen vlieg of vlekje op.
 
Of gewoon na elke rit een doekje erover, 5 min werk en dan is die rotzooi nog makkelijk te verwijderen. Als je echt lui bent doe je het 1 keer in de week.
Heb jaren lang en vele km's met een witte race overall gereden en daar zat geen vlieg of vlekje op.

Hoewel het een top-methode is, denk ik dat hier geen doekje meer tegenop kan O-)
 
Probeer het eens met de hogedrukspuit.:+
Het lijkt mij wel een pak uit het jaar nul, MQP bestaat allang niet meer.
 
Natte handdoeken er op leggen voor 1 nacht, daarna reinigen met lauw water en bijvoorbeeld een zachte borstel en kwastje ( naadjes)
vervolgens Angelwax leather cleaner en daarna de conditioner..

en in t vervolg iets beter bijhouden :P
 
is je wasmachine nog heel :+

Geen idee, nog niet naar gekeken....:)

Ben trouwens benieuwd hoe het hiervoor was @Desmohyper als je aangeeft dat het nu “iets beter” is ;)

Het witte was minder wit, iets meer vliegen,vet en zooi.

Probeer het eens met de hogedrukspuit.:+
Het lijkt mij wel een pak uit het jaar nul, MQP bestaat allang niet meer.

Is m’n eerste pak, 23 jaar oud....
Ik ben inmiddels 43 jaar oud......en dat klopt, da’s bijna uit het jaar nul _O-
 
Ik denk bij t kruidtvat wel ,
En anders bij een ruitersport winkel
 
Ik heb jaren geleden een lederen jas opnieuw in de verf gezet met lederverf van HG en dat is nog steeds als nieuw. Dat hebben ze waarschijnlijk in meerdere kleuren. Even goed schoonmaken met spiritus en HG verf er over en het is weer nieuw.

Ik krijg geen commissie.
 
Ik heb jaren geleden een lederen jas opnieuw in de verf gezet met lederverf van HG en dat is nog steeds als nieuw. Dat hebben ze waarschijnlijk in meerdere kleuren. Even goed schoonmaken met spiritus en HG verf er over en het is weer nieuw.

Ik krijg geen commissie.

Misschien als ik helemaal wanhopig ben dit het laatste redmiddel is....
 
Dat zou jammer zijn , dan ben je de mooie old-skool look kwijt. Zonde!
 
Terug
Bovenaan Onderaan