Lesmotor

In 2011: een oude en versleten Honda CBF 500, en daarna een spiksplinternieuwe Kawasaki ER5 500 cc. Ik was, na de instructeur die hem van de dealer naar de school had gereden en een beetje de koppeling en remmen en zo had ingereden, de eerste die erop zat met nog geen 200 km op de teller :)
 
de kawasaki Er-5 is toch maar t/m 2003 of zoiets gemaakt? hoe kan die in 2011 dan spiksplinternieuw van de dealer komen?
 
Kawasaki er-5 bij motorrijschool Jasperse.
Absoluut geen spijt gehad van mijn keuze in rijschool. Aardige kerel die altijd volgde op zijn eigen motor en voor mij belangrijk: altijd het waarom uit kon leggen. Iets dat mij altijd helpt om niet te eigenwijs te gaan doen.
 
Ik heb leren rijden op mijn eigen motor een Zundapp ks 100.Ik had 3 oefen vergunningen van mijn eigen gemeente 1van de gemeente waar ik werkte en 1 van de gemeente waar ik examen moest doen.Alleen waren die niet geldig na zonsondergang.Ben voor de eerste keer geslaagd zonder 1 les.Alleen was het wel wat eenvoudiger dan nu.[1968]
 
Cb-1 en CB250 (om examens op te doen, licht maar geweldig fietsje! )

Grappig dat ik toen dacht dat het best een brommer was xD straks hoor je alleen nog maar 125 cc voorbij komen xD
 
de kawasaki Er-5 is toch maar t/m 2003 of zoiets gemaakt? hoe kan die in 2011 dan spiksplinternieuw van de dealer komen?

Hmmz, blijkbaar heb je gelijk. Nou, dan was het een andere naked kwaak die er op leek :) Ben bepaald geen Kawasaki adept dus de kans is groot dat ik het model verkeerd heb onthouden. Het enige dat ik nog zeker weet is dat 'ie splinternieuw was :)
 
Laatst bewerkt:
iedereen gelest op van die prachtige fietsen:P roestige hokken waren die van ons niet.. maar duidelijk dat ze jaar in jaar uit, ongeacht het seizoen aan eht werk waren:P

maarjah grappige hypothese... als iemand op een mooie nieuwe motor lest... kan je dan nog wel op een brikkie stappen zelf? techniek is toch heel anders
 
Terug
Bovenaan Onderaan