Lesmotor

Cb twofiddy eerste les had gevoel dat mijn brommer sneller was :') en de cbf600 geknepen en normaal. Ik heb volgens mij 3x op de geknepen gereden voor avb avd en nog een keertje omdat het moest. Zo'n geknepen is dan wel traag op de snelweg ):
 
Lessen op een BMWR27, (eigen motor met een vergunning om bepaalde trajecten te mogen rijden)
Afrijden op een Honda 350four, 1974.
In een keer geslaagd.
Totale kosten motorrijbewijs hfl 115,00 .
 
Lessen op een BMWR27, (eigen motor met een vergunning om bepaalde trajecten te mogen rijden)
Afrijden op een Honda 350four, 1974.
In een keer geslaagd.
Totale kosten motorrijbewijs hfl 115,00 .

Briljant. Nu betaal je dat x10, in euro's.....
 
Suzuki gn250


En daarna gewoon een rijbewijs in de pocket, met geen enkele restrictie-flauwekul oid. :P
 
CB500, een ongelofelijk langzame fiets. Al ervaarde ik dat tijdens het lessen wel anders. _O-
 
Kawasaki ER-5
Ik leste toen bij Silverline. Tegenwoordig doen ze alleen nog maar verhuur van auto's, motoren en motorkleding

Tijdens de lessen leek de kawa heel wat maar toen ik mijn Yamaha YZF-R6 op ging halen kwam ik er al snel achter dat de R6 toch echt stukken beter was.
 
Kawasaki ER-5
Ik leste toen bij Silverline. Tegenwoordig doen ze alleen nog maar verhuur van auto's, motoren en motorkleding

Tijdens de lessen leek de kawa heel wat maar toen ik mijn Yamaha YZF-R6 op ging halen kwam ik er al snel achter dat de R6 toch echt stukken beter was.

Zo herkenbaar.

Begonnen op een Er-5 en die vond ik rammend snel tijdens eerste lessen. Na het halen van mijn AVB wilde ik hier ook mijn AVD mee halen. Was er immers toch al aangewend. Mijn rijinstructeur stelde voor om gewoon verder op de Er6 te lessen, dacht eerst dacht maakt toch niets uit dat extra vermogen want zo'n Er5 is rap snel :Y . Blij dat ik uiteindelijk toch op die Er6 ben gestapt welke in vergelijking met een 5 aanvoelde als een spaceshuttle.
 
Terug
Bovenaan Onderaan