lessen bij Dekker Meurs

je ziet echt allerlei mensen in de rijschool wereld. ik heb een spoed cursus gedaan voor mijn auto rijbewijs en daar was ik echt niet over te spreken. echt erg. 3 verschillende instructeurs in 1 week.
nu zit ik voor mijn motor rijbewijs bij een rijschool voor auto en motor. hoewel mijn instructeur wel vaak achter me aan rijd in de auto kan hij ook goed rijden (nederlands kanpioen motor cross 1980).
zo zie je maar, meningen verschillen
 
Nooit beginnen,

Ik heb er een paar lessen gehad en ben met veel problemen weggegaan. De organisatie is een puinhoop. Ik zit nu al ruim 5 maanden te wachten op de aanbetaling die ik bij ze heb gedaan. Ik ben later verder gegaan met lessen bij de Leeuw. Heb daar prettig les gehad voor een goede prijs. Ze vragen 39 euro

Citaat uit de krant

Deze zomer nog je motorrijbewijs halen?

Doe je natuurlijk via de Motoropstapdagen. Onbeperkt iefenen op een van onze oefenterreinen vanaf 20 euro per uur.

Iemand ervaring met deze rijschool.

En weet iemand wat / hoe je daar lest?
 
Nooit beginnen,

Ik heb er een paar lessen gehad en ben met veel problemen weggegaan. De organisatie is een puinhoop. Ik zit nu al ruim 5 maanden te wachten op de aanbetaling die ik bij ze heb gedaan.
Goh, heb jij zo'n beetje hetzelfde meegemaakt als ik dan bij Dekker/Meurs........helaas..............
 
inderdaad, zoals aangegeven is de reden dat ze deze "actie" doen, omdat hun voertuigen vrijwel allemaal stil staan. en dat, in combinatie met dure lonen van instructeurs kost geld... VEEL geld.

enne, de reden waarom die auto's en motoren stil staan ligt NIET aan de economie hoor!....

Ik ben zelf maar 2 keer opgeweest voor motor (en 2 keer geslaagd overigens) en 1 keer auto en 1 keer vrachtwagen, maar voor motorrijden moet je aanleg hebben, als je aanleg hebt, zou ik zeker bij een KNMV motorrijschool kijken (ze hebben lijsten met gecerticifeerde instructeurs en bijbehorende rijscholen.

ik heb wel gezien dat mensen die echt beter in een 45km/h auto kunnen gaan zitten 'weggepest' worden, maar dat kan ik persoonlijk wel begrijpen. als het er gewoonweg "niet in zit", dat motorrijden, moet je het ook niet eigenwijs wel willen doen, en gaan spookrijden op de snelweg of rechtuit rijden op afritten enzo.
 
2-3 maanden is met de nieuwe methode wel normaal. En zoals je kunt zien in de "hoeveel rijlessen poll" heb je ook wel een lesje of 20 nodig gemiddeld.

Van de Meerakker, Waalre ook fijne rijschool. KNMV, volgt met motor.

Groeten,
 
oke op deze wil ik duz echt reageren :)
ik les momenteel zelf bij dekker-meurs en vindt het een super rijschool
heb men auto ooit bij leeuw gehaald maar bij leeuw is het op motorgebied nie zo goed geregeld
ten 1ste rij je altijd met zen 3en :?
en ten 2de is hun slagingspercentage super laag
terwijl die bij dekker op 78% staat op 150 personen en 1ste keer geslaagd
duz das wel heel hoog
en jah ik ben maar 13 lessen kwijt en dan hek het duz
11 okt. examen bijzondere verrichtingen
mijn mening is ga voor dekker!!!!!!!
O-)

owjah ook nog ekkes
een maat van me is ook in 13 lessen geslaagd 1ste keer en heeft nooit eerder motor gereden ofzo duz
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel gezien dat mensen die echt beter in een 45km/h auto kunnen gaan zitten 'weggepest' worden, maar dat kan ik persoonlijk wel begrijpen. als het er gewoonweg "niet in zit", dat motorrijden, moet je het ook niet eigenwijs wel willen doen, en gaan spookrijden op de snelweg of rechtuit rijden op afritten enzo.


Wegpest is niet de goede oplossing. Een goede instrcuteur ziet na één les meteen of de kandidaat er gevoel voor heeft. Dit moet meteen kenbaar gemaakt worden aan de kandidaat. Dus op dat moment moet er een inschatting gemaakt worden over het aantal benodigde lessen. In overleg kun je doorgaan of stoppen.
 
Ik heb mn B bij Dekker Meurs gehaald... Ook heel wat gerommel gehad, in de 20 lessen dat ik heb gehad, heb ik 6 instructeurs gehad.

Vriendin van me lest voor dr A bij D-M, maar die gaat daar weg, omdat ze geen aandacht voor je hebben.

Ik begin in November bij Motorhuis Eindhoven te lessen. Dat is een rijschool die in een motorzaak zit. Ze zijn erug motorminded en rijden met een motor achter je aan!
 
Ik heb mn B bij Dekker Meurs gehaald... Ook heel wat gerommel gehad, in de 20 lessen dat ik heb gehad, heb ik 6 instructeurs gehad.

Vriendin van me lest voor dr A bij D-M, maar die gaat daar weg, omdat ze geen aandacht voor je hebben.

Ik begin in November bij Motorhuis Eindhoven te lessen. Dat is een rijschool die in een motorzaak zit. Ze zijn erug motorminded en rijden met een motor achter je aan!
En met een leuke instructrice O-)
 
WOW..........das jammer...............Vond ik een leuke rijschool.....Ik heb les van Gé gehad....TOPinstructeur :}


Zover ik heb begrepen gaat het niet echt goed met Van Wetzel...idd failliet. Ik heb ook gehoord dat hij regelmatig heeft geprobeerd leerlingen te naaien. Over Gé zelf wel positieve dingen gehoord.

Het zijn geruchten, maar iemand die hier meer van weet?
 
En met een leuke instructrice O-)
Zal het Martine zeggen ;)

Heb gelest bij MHE over het algemeen met Harold en soms met Martine.
Hele goede rijschool instructeurs zo gek als een deur maar wel competent.
Alle aandacht voor de lessers alleen 1 op 1 rijden met de motor erachter aan.

Richard is nieuw dus geen persoonlijke ervaringen met lessen, heb wel vaak uitleg gehoort van hem en das heel erg goede.
Mijn advies kijk om je heen en luister naar mensen die er lessen of hebben gelest, niet letten op bepaalde uitspraken maar wel letten op mensen die ook ervaring hebben na het lessen.

ohh ja nummer is ook te simpel 040 248 0000

succes ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan