lessen en ook gelijk een motor

We kennen elkaar nog niet dacht ik, dus bij deze 'hoi'. Zonder meer een knappe bike waar je ongetwijfeld veel plezier zal aan beleven! veel veilige km gewenst!
...en gefeliciteerd!!! 8-)
 
Hele mooie motor. :9~

Snel nog ff dat papiertje erbij halen. :)

Enne, dat doffe zwarte spul dat om je wielen zit moet je onder houden, dat glimmende plastic boven. ;)
 
da`s een mooie brommert :9~ ga je vast erg veel plezier van krijgen.
en nu maar wachten totdat je mag afrijden slagen natuurlijk en hopen dat het dan niet glad is als je je roze pampiertje hebt gehaald
kom je vast wel ergens tegen in de assen of omstreken
woon zelf in groningen en maak belachelijk veel km`s in deze omgeven :]
 
Laatst bewerkt:
zo buurvrouw ik sta echt perplex....
ben je van plan tomsoes uit te dagen met z'n tweepitter.
ik dacht nog even kijken op forum en wat schets mijn verbazing.
in ieder geval gefeliciteerd met de aanschaf en succes met je rijbewijs, zo hoor je nog eens wat
 
zo buurvrouw ik sta echt perplex....
ben je van plan tomsoes uit te dagen met z'n tweepitter.
ik dacht nog even kijken op forum en wat schets mijn verbazing.
in ieder geval gefeliciteerd met de aanschaf en succes met je rijbewijs, zo hoor je nog eens wat
grrr twas een verrassing voor jullie :)
 
je had mijn srad ook kunnen nemen, meer pk
en hij staat er weer spik en span bij, nieuwe kuipdelen, leuke knipperlichties en nieuwe banden.
vraagje? wanneer gaan jullie hem halen (of is het een zij?)
dat worden dus nog extra bokjes en hoe groot wordt de schuur nu??
samen hebben jullie dan nu 235pk, aan de helft heb jij toch meer dan genoeg tomsoes?
 
je had mijn srad ook kunnen nemen, meer pk
en hij staat er weer spik en span bij, nieuwe kuipdelen, leuke knipperlichties en nieuwe banden.
vraagje? wanneer gaan jullie hem halen (of is het een zij?)
dat worden dus nog extra bokjes en hoe groot wordt de schuur nu??
samen hebben jullie dan nu 235pk, aan de helft heb jij toch meer dan genoeg tomsoes?
we halen hem in maart op tegelijk met m,n TLR. Met de schuur moeten we nog ff oplossen. kleinigheidje :)
 
je had mijn srad ook kunnen nemen, meer pk
en hij staat er weer spik en span bij, nieuwe kuipdelen, leuke knipperlichties en nieuwe banden.
vraagje? wanneer gaan jullie hem halen (of is het een zij?)
dat worden dus nog extra bokjes en hoe groot wordt de schuur nu??
samen hebben jullie dan nu 235pk, aan de helft heb jij toch meer dan genoeg tomsoes?
135 + 110 = ????????? :+
 
zo buurvrouw ik sta echt perplex....
ben je van plan tomsoes uit te dagen met z'n tweepitter.
ik dacht nog even kijken op forum en wat schets mijn verbazing.
in ieder geval gefeliciteerd met de aanschaf en succes met je rijbewijs, zo hoor je nog eens wat

:9 hahahha!! had het ook kunnen weten he? had het nog niet in de buurt willen vertellen, maar was voor het gemak "vergeten" dat er hier ook buren waren :)
eigenlijk was het mijn bedoeling jullie eruit te rijden deze zomer :) :) O-)

Zo is het begonnen: zoals je weet werd er behoorlijk getrokken aan mij om weer met mijn motorrijbewijs te beginnen. weet niet of je uitspraak van loesje kent? ik doe alles wat NIET gezegt wordt.
tot ik weer bij jager kwam.
daar kreeg ik "het gevoel" weer. ik ben thuis gekomen en heb de rijschool gebeld waar ik direkt terrecht kon.
nou ja, daar hoort een motor bij nietwaar?
ik zie dit ook echt als MIJN "ding".(ding staat er een beetje raar, mijn motor is niet een ding, maar een "hij" maar alles met elkaar maakt het motorrijden een ding)
natuurlijk verteld iedereen wat een mooie en snelle motor is en welke ik nemen moet.
maar ik wil me vooral zeker en veilig voelen op een motor. dus heb ik tomsoes gevraagt mij mijn gang te laten gaan. zo kwam het dat ik hierop uit kwam. inderdaad geen chopper zoals ik altijd zei.
vind ik nog steeds erg mooi, een chopper, maar denk toch dat ik hier meer plezier aan beleven zal.

dus als je van het zomer eens zin hebt, kunnen we samen rijden.
als jullie me nog meewillen hebben na mijn chopper hype :X
 
Laatst bewerkt:
bij wie ga je lessen en wie wil je er deze zomer uitrijden????
misschien moeten we dan toch motorclub hulsthage oprichten of zoiets.

en jij moest toch ook weten dat er voor ons geen geheimen bestaan, misschien kun je er mij nog een verklappen. klopt het dat dr. dre deze zomer wat minder aan rijden toekomt ivm met de komst van een kaboutertje?????
 
bij wie ga je lessen en wie wil je er deze zomer uitrijden????
misschien moeten we dan toch motorclub hulsthage oprichten of zoiets.

en jij moest toch ook weten dat er voor ons geen geheimen bestaan, misschien kun je er mij nog een verklappen. klopt het dat dr. dre deze zomer wat minder aan rijden toekomt ivm met de komst van een kaboutertje?????


hahahaha!! nou als je daarmee nummer 42 bedoelt is er een mogelijkheid dat die wat minder mee rijd :)
maar ikke nie!!!!!!!!!!!!

die club is wel een idee.
wat dat eruit rijden betreft: we zullen zien :) )

ik les bij braker in de rolderstraat.
zo zie je maar dat geheimen niet altijd waar zijn O-)
zo dik ben ik toch niet geworden??? :P
 
bij wie ga je lessen en wie wil je er deze zomer uitrijden????
misschien moeten we dan toch motorclub hulsthage oprichten of zoiets.

en jij moest toch ook weten dat er voor ons geen geheimen bestaan, misschien kun je er mij nog een verklappen. klopt het dat dr. dre deze zomer wat minder aan rijden toekomt ivm met de komst van een kaboutertje?????
motorclub hulsthage heet dr. dre racing team. Wattan wil je ook mee ? Moet je eerst nog wat trainen om ons bij te kunnen houden :+
en er komt idd een mini dre maar minder rijden.... daar geloof ik niks van.

log toch eens in onder je eigen naam :(



tomsoes heeft dit er neer gezet
 
Laatst bewerkt:
ik hou wel geheim wie ik ben, heb onlangs nog zware problemen met motoragent gehad.
dat weten jullie nog niet.
mevrouw dre is dus zwanger??
heb het met tomsoes wel eens over gehad als dr. dre achter de kinderwagen loopt wij dan misschien lekker aan het rijden zijn. we zullen zien.
kan trouwens hun grijs kenteken wel overnemen
 
topics van vrouwen lopen harder als die van mannen :9


vreemd he?

maar buurman, had het (weer) eens niet goed gelezen :)
die dr dre had ik gemist.
trouwens zie dr dre ervoor aan dat die de kinderwagen als zijspan gaat gebruiken :X

maar wat ben jij allemaal aan het doen? motor wil je verkopen aan mij, je wilt grijs kenteken kopen van dr dre en die motoragent klinkt ook niet al te best.
jammer dat de roddels hier in de buurt niet zo snel gaan *D

vertel eens?
 
Terug
Bovenaan Onderaan