lessen en ook gelijk een motor

gefeliciteerd met je mooie motor enne jij mag er ook zijn natuurlijk ( nee geen versierpoging ik weet dat je mannetje een tl 1000 r rijdt)

ehhh heb je hem goed gecontroleerd op ehhhhh....... je weet wel

tot snel en tot :]


ps gauw je rijbewijs halen in 1 keer slagen he
 
Gezellig, effe samen Duitsland in. Kunnen we vlammen zonder boetes te krijgen, haha. Jij zal de weg daar wel goed kennen. Mag je mij eens een leuke tour laten zien! Ik kom eigenlijk nooit hoger dan Hoogeveen.


gaan we naar de harz *D
heb een tijdje in delfzijl gewoond, ging toen inderdaad regelmatig naar duitsland. maar ook bovenin duitsland zijn leuke wegen hoor.
vond trouwens de R1 ook erg mooi, maar werd afgeraden voor beginners B|
laat het wel weten als ik mijn papiertje heb.
 
gaan we naar de harz *D
heb een tijdje in delfzijl gewoond, ging toen inderdaad regelmatig naar duitsland. maar ook bovenin duitsland zijn leuke wegen hoor.
vond trouwens de R1 ook erg mooi, maar werd afgeraden voor beginners B|
laat het wel weten als ik mijn papiertje heb.

Ik ben ook begonnen op een 600cc! Een R6. Twijfelde toen tussen een R6 en een 600F. Zou ook niet beginnen op een R1. Een vriend van me had een R1 uit '98 (de eerste en ergste). Ik heb eens een stukkie op dat ding gereden toen ik net m'n R6 had en vond het niet leuk. Ik maakte alleen maar wheelies, en dat was niet de bedoeling, haha. Nee die was toch net effe te bruut. Ik heb nu een 2001 model en die vind ik iets handelbaarder. Ben er inmiddels ook wat meer aan gewend natuurlijk. Dus je hebt een beste keus gemaakt hoor! Ik kan me nog goed herinneren hoe moeilijk ik het er mee had dat ik 3 maanden naar m'n R6 moest kijken tot ik er eindelijk op mocht. Zooooo frustrerend, maar als je éénmaal mag. Volgens mij was dat het mooiste moment uit m'n leven tot nu toe, haha.
 
Zou dat het zijn ... B| ... of zou ze gewoon een verkeerde indruk van motor rijden heben gekregen door steeds bij mij achterop te stappen :P

Hmmm, waarom klinkt mij dat bekend in de oren O-) Niemand wil meer bij mij achterop ;(
Blij toe, want ik vind het toch niet lekker rijden met een passagier })
 
Waarom krijg ik mijn vriendin nou niet zo gek :( :(
Het heeft lang geduurd voordat ik haar zover heb gekregen hoor !!! maar nu is ze niet meer te houden :o Gewoon subtiel blijven en af en toe naar motordealers, meetings, met mensen praten die ook motorgek zijn enzo. Ach en zo zijn er nog wel meer trucs maar zet ik maar niet hier neer in dit topic :X O-)
 
Mooie fiets Janice....

Veel
full
plezier ermee...



en nou vlug ff je stempeltje halen
 
gefeliciteerd met je mooie motor enne jij mag er ook zijn natuurlijk ( nee geen versierpoging ik weet dat je mannetje een tl 1000 r rijdt)

ehhh heb je hem goed gecontroleerd op ehhhhh....... je weet wel

tot snel en tot :]


ps gauw je rijbewijs halen in 1 keer slagen he
dank je :o

jaaaahhh :) ga ervanuit dat deze fiets een eerlijke is :X
 
Ik ben ook begonnen op een 600cc! Een R6. Twijfelde toen tussen een R6 en een 600F. Zou ook niet beginnen op een R1. Een vriend van me had een R1 uit '98 (de eerste en ergste). Ik heb eens een stukkie op dat ding gereden toen ik net m'n R6 had en vond het niet leuk. Ik maakte alleen maar wheelies, en dat was niet de bedoeling, haha. Nee die was toch net effe te bruut. Ik heb nu een 2001 model en die vind ik iets handelbaarder. Ben er inmiddels ook wat meer aan gewend natuurlijk. Dus je hebt een beste keus gemaakt hoor! Ik kan me nog goed herinneren hoe moeilijk ik het er mee had dat ik 3 maanden naar m'n R6 moest kijken tot ik er eindelijk op mocht. Zooooo frustrerend, maar als je éénmaal mag. Volgens mij was dat het mooiste moment uit m'n leven tot nu toe, haha.

geloof dat ik R1 sowieso maar uit mijn hoofd laat :) hoor er allemaal heftige verhalen over. ben nu ook al helemaal hyper, zou willen dat ik mijn rijbewijs had en het zomer was......
 
Goed gedaan!!!! *D meteen een fiets gekocht.......

Heb ik dus ook gedaan, krijg jij ook van die stomme reacties...........?

"je hebt je rijbewijs nog niet eens en wel al een motor??????" :(

Nou en!!!!!!!!!!!!Kan ik wel meteen al lekker rijden strakkies!!!!! })
 
Goed gedaan!!!! *D meteen een fiets gekocht.......

Heb ik dus ook gedaan, krijg jij ook van die stomme reacties...........?

"je hebt je rijbewijs nog niet eens en wel al een motor??????" :(

Nou en!!!!!!!!!!!!Kan ik wel meteen al lekker rijden strakkies!!!!! })


nee het valt nog wel mee tot nu toe met de reakties.
ach er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zo denken :(
ach, als IK maar rijden kan straks!!!
 
Hele maar dan ook hele mooie motor !!!

Gefeliciteerd alvast met je motor en wie weet strax voor je A.

Groet'n uut Slaghaar'n
 
Terug
Bovenaan Onderaan