lessen en ook gelijk een motor

janice

MF veteraan
6 jun 2003
10.086
0
Ergens in Drenthe
ben weer begonnen met lessen :]
hoop wel zo snel mogelijk mijn papiertje te halen.
een motor heb ik net gekocht!!! YES!!!

zal straks even een fotootje doen.

ben ervoor naar tencate geweest, rijden we terug, maakt de auto ineens rare geluiden. toch maar even stoppen. blijkt dat er een of andere pomp stuk is wardoor stuurbekrachtiging enzo het ook niet meer doen.
pfff was blij toen we bij een dealer in hoogeveen onze auto konden stallen.
woensdag zal ie weer klaar zijn. kosten dik 400 euro :(
en die had ik nou net zo goed kunnen gebruiken voor wat extra lessen '(
 
Dat doe je goed, ik had mijn motor ook al 3 maanden voordat ik moest afrijden. Extra stimulans om in 1 keer te slagen ;) Gefeliciteerd met je aankoop!
Owja; fotootje! :9~
 
een cbr 600f sport uit 2002 :9~

zal 'm nu wel in 1 x moeten halen, heb niet veel geld meer :X


als het een rood-zwarte is mag je hem houden ;) ...als het een blauw-witte is mag je hem bij mij voor de deur zetten :)

iig veel plezier ermee


nog steeds zoekende naar een blauw-witte honda cbr 600 f sport
 
als het een rood-zwarte is mag je hem houden ;) ...als het een blauw-witte is mag je hem bij mij voor de deur zetten :)

iig veel plezier ermee


nog steeds zoekende naar een blauw-witte honda cbr 600 f sport


ben ik even blij dat het een zwart rode is :P

moet even bekijken hoe ik de foto van digicam op computer krijg.
heb weer een of andere storing :(
 
full
 
Mooie motor, het is dan wel geen RR :9 (zegt Nidhogg met z'n 25kw rijbewijs)!!!
Veel succes met lessen en natuurlijk in een keer slagen ;) en dan maar lekker :]
 
Stoer! Veel plezier ermee!!!

Waar in Drenthe kom je vandaan? Ik las dat je je auto in Hoogeveen achtergelaten had. Ik kom vaak in Nieuwlande en ik ben gek op die A31 richting Meppen, kan je lekker je topsnelheid testen, haha :P
 
De F is inderdaad 'tammer' dan die RR, maargoed het blijven rond de 100 pk (correct me if i'am wrong)
Heb zelf eens op een onbegrensde zxr-400 gereden en dat vond ik al snel, dat waren dan 68 peekaatjes........
Ik denk dan ook dat deze snel genoeg is om te beginnen en een stuk goedkoper :)
 
Stoer! Veel plezier ermee!!!

Waar in Drenthe kom je vandaan? Ik las dat je je auto in Hoogeveen achtergelaten had. Ik kom vaak in Nieuwlande en ik ben gek op die A31 richting Meppen, kan je lekker je topsnelheid testen, haha :P


ik kom uit assen.
maar ben all round nederlandse ;X
weet al veel leuke wegen doordat ik ook veel met de auto rij.
maar als ik mijn rijbewijs heb moet je maar eens laten weten wanneer je weer gaat testen. ik rij wel met je mee :P
 
De F is inderdaad 'tammer' dan die RR, maargoed het blijven rond de 100 pk (correct me if i'am wrong)
Heb zelf eens op een onbegrensde zxr-400 gereden en dat vond ik al snel, dat waren dan 68 peekaatjes........
Ik denk dan ook dat deze snel genoeg is om te beginnen en een stuk goedkoper :)

ehum....
110pk :P
 
ik kom uit assen.
maar ben all round nederlandse ;X
weet al veel leuke wegen doordat ik ook veel met de auto rij.
maar als ik mijn rijbewijs heb moet je maar eens laten weten wanneer je weer gaat testen. ik rij wel met je mee :P

Gezellig, effe samen Duitsland in. Kunnen we vlammen zonder boetes te krijgen, haha. Jij zal de weg daar wel goed kennen. Mag je mij eens een leuke tour laten zien! Ik kom eigenlijk nooit hoger dan Hoogeveen.
 
Waarom krijg ik mijn vriendin nou niet zo gek :( :(

btw ... mooooie motor zeg !! :} veel suc6 met je rijbewijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan