Lessen in de omgeving tilburg!

Fritske

Rookie
25 aug 2006
25
0
Tilburg
hallo mensen, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik wil ook motorlessen gaan nemen in de omgeving tilburg. Ik weet niet of iemand nog een goedkope rijschool kent of daar ervaring mee heeft, zelf zat ik te denken aan www.lezz.nl daar kost het 1200 euro voor een spoed opleiding incl examens. en 1100 euro voor regulier incl examens. Ik weet niet of hun hte ook vergoed als je de eerste x zakt maar daar moet ik nog over bellen.

Mijn 2e optie was www.verkeersschooltilburg.nl, daar kost het:
Motor (A)
Theorie
Proefexamenles € 10,00
Theorie-examenkaart € 39,50

Leerboek € 19,50
Diaboek € 29,50
Theorie CD-rom € 20,50

Lesmogelijkheden
Praktijkles 90 min € 62,00
Voordeelpakket 5 lessen van 90 minuten € 302,50
Certificaat voertuigbeheersing (AVB) € 75,00
Examen verkeersdeelneming (AVD) € 195,00
Eigen Verklaring € 21,00

Ik weet namelijk niet hoeveel lessen je gemiddeld nodig hebt, want als dat rond de 10 lessen ligt (605 euro) is die 2e goedkoper. Nou iig alvast bedankt, en ik hoop jullie snel op de weg tegen te komen met mn zxr400!
:9~
 
Ik hoor veel goede verhalen over Verkeersschool Tilburg.

Ik heb gelest bij Ton van Boxtel in Berkel Enschot maar die doet geen motor meer geloof ik.
 
mijn papiertje ook gehaald bij verkeersschool tilburg, hadden toen maar 2 instructeurs voor motor waarvan er 1 ook auto moest doen dus waren iets onderbemand, is inmiddels een bijgekomen :) zijn ook fijne motoren (cb500 F) met abs er op
 
laatst heb ik borden langs de weg zien staan waar op stond dat je het voor 750 kon halen incl examens. Ik weet helaas dit nummer niet meer :( ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan