lessertje ingehaald:)

Als ik aan het lessen was geweest, dan had ik dat wel cool gevonden.
Nog steeds trouwens :}

Dan weten ze meteen waar ze het allemaal voor doen :)
 
Tot je het zelf eens meemaakt, dat er eentje buitenom voorbijkomt zonder dat je hem gezien hebt, en stijf op je bike zit dan piep je wel anders.....

Als je dan stijf op je bike zit heb je zitten slapen. Actief deel nemen aan het verkeer en er is weinig aan het handje. Ik word regelmatig gesneden door auto's, bijna geplet door vrachtwagens en motoren brullen met een snelheids verschil van 100 km voorbij. Als ik dan iedere keer zou schrikken had ik al lang aan de hart bewaking gelegen.
Er bestaan trouwens rustgevende pilletjes op natuurlijke basis. Misschien een ideetje? ;)
 
Als je nu aan de binnenkant (lessers op de buitenbaan) ervoor bij was ge-knee-downed, dan had ik het 120% ok gevonden....(ach laat maar)
Jah, ik vind zeiken leuk :j

Maar wel leuke actie.
(Heb je trouwens wel een verkeerde instructeur, als ie in een auto zit...TSSSSSSSSSSSSSS :z :z )
 
Strakke actie hoor :}

En mijn instructeur reed er achteraan met een Aprilia RSV Mille :9~ , kijk dan zit je dus wel ff te genieten als hij et gas vol opendraaid *D

En hij hield ook wel van doorrijden, wheelies etc...
 
Jah...en mening van grootste deel van ut forum is dat jullie een stel zeikerds zijn :P
Heb ik daar ff lak aan
thefinger.gif
 
Tot je het zelf eens meemaakt, dat er eentje buitenom voorbijkomt zonder dat je hem gezien hebt, en stijf op je bike zit dan piep je wel anders.....
Als ze je buitenom voorbij komen, moet je je toch gaan afvragen of je niet wel heel erg langzaam aan het rijden bent :z
 
Tot je het zelf eens meemaakt, dat er eentje buitenom voorbijkomt zonder dat je hem gezien hebt, en stijf op je bike zit dan piep je wel anders.....
Dat maak ik wel vaker mee hoor. Hellraiser door de bocht :j Moet mij weer zonodig in de bebouwde kom rechts, links ondermij of bovenmij inhalen.
Maar ik schrik er niet meer van....laat hem gewoon een keertje schrikken })
 
Als ze je buitenom voorbij komen, moet je je toch gaan afvragen of je niet wel heel erg langzaam aan het rijden bent :z
Volgens mij ging het om lessers? En waarom zouden die les nemen? Misschien omdat ze het nog niet zo goed kunnen. Vrij makkelijk dus om die in de zeik te nemen. Maar als ze het zelf kunnen waarderen heb je mijn zegen.
 
:} Strakke actie :}

Zou het heel mooi vinden om te zien denk ik maar of je dan nog als lesser de kop bij de bocht hebt weet ik nie.
Niet echt helemaal verantwoord maarja; dat is motorrijden ook niet.

:}
 
Volgens mij ging het om lessers? En waarom zouden die les nemen? Misschien omdat ze het nog niet zo goed kunnen. Vrij makkelijk dus om die in de zeik te nemen. Maar als ze het zelf kunnen waarderen heb je mijn zegen.
Ik reageerde hier dus op Laffie, als je het zelf meemaakt i.p.v. lessers ga je mij-inziens te langzaam, en moet je juist goed opletten wat er achter je gebeurt.
Op dinsdag 28 mei 2002 11:54 schreef Laffie het volgende:Tot je het zelf eens meemaakt, dat er eentje buitenom voorbijkomt zonder dat je hem gezien hebt, en stijf op je bike zit dan piep je wel anders.....
 
en zo hoort het :} :} :} :}

HAHA *D k was net ff wezen rijden, zie ik een lesauto voor me rijden met twee lesmotoren...en ik zie een HELE lekkere bocht (mn eigen kneedown bochie) :} haal ze buitenom in (jaja, 2 baans!) met mn knie aan de grond, een grote vonkenregen van mn sliders...sta daarna voor t stoplicht zeg een van die lessers tegen me: gaaf man, kicken, te gek, cool....weet je wat mn instructeur zei in mn oortje: mannen, zo moet t dus voorlopig nog niet! })

vond t leuk om ff met jullie te delen
 
Vette actie.

Ik ben zelf nog een lesser (tje :J) . Ik had waarschijnlijk meteen adreline shot gekregen en achter je aan gescheurt met de er-5 :D

Dank je dat je het niet bij mij deed dus whehe.
 
zeker strakke actie.

Bij mij in het dorp rijden ook af en toe van die lesmotoren een heleboel rondjes door het dorp.
Kwam ik een keer terug van het :] heb ik maar ff mijn minibike uit de garage gepakt en ff daarmee wat lessertjes ingehaald. (ik ken die instructeur goed en hij zei later een keer tegen mij dat hij het wel een mooie actie vondt.)
 
zeker strakke actie.

Bij mij in het dorp rijden ook af en toe van die lesmotoren een heleboel rondjes door het dorp.
Kwam ik een keer terug van het :] heb ik maar ff mijn minibike uit de garage gepakt en ff daarmee wat lessertjes ingehaald. (ik ken die instructeur goed en hij zei later een keer tegen mij dat hij het wel een mooie actie vondt.)
Lachten ze je niet uit op je mini-bike :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan