lessertje ingehaald:)

Fabian

MF veteraan
27 jan 2002
4.483
0
Rijsbergen
HAHA *D k was net ff wezen rijden, zie ik een lesauto voor me rijden met twee lesmotoren...en ik zie een HELE lekkere bocht (mn eigen kneedown bochie) :} haal ze buitenom in (jaja, 2 baans!) met mn knie aan de grond, een grote vonkenregen van mn sliders...sta daarna voor t stoplicht zeg een van die lessers tegen me: gaaf man, kicken, te gek, cool....weet je wat mn instructeur zei in mn oortje: mannen, zo moet t dus voorlopig nog niet! })

vond t leuk om ff met jullie te delen
 
HAHA *D k was net ff wezen rijden, zie ik een lesauto voor me rijden met twee lesmotoren...en ik zie een HELE lekkere bocht (mn eigen kneedown bochie) :} haal ze buitenom in (jaja, 2 baans!) met mn knie aan de grond, een grote vonkenregen van mn sliders...sta daarna voor t stoplicht zeg een van die lessers tegen me: gaaf man, kicken, te gek, cool....weet je wat mn instructeur zei in mn oortje: mannen, zo moet t dus voorlopig nog niet! })

vond t leuk om ff met jullie te delen

Geinig })
 
Misschien een beetje zeikerig, maarrrr... voor hetzelfde geld was er 1 zich de tering geschrokken van jou en op zijn plaat gegaan |( Vind het dus niet zo slim om zoiets te doen
 
Misschien een beetje zeikerig, maarrrr... voor hetzelfde geld was er 1 zich de tering geschrokken van jou en op zijn plaat gegaan |( Vind het dus niet zo slim om zoiets te doen

Zit ook iets in natuurlijk.
 
Misschien een beetje zeikerig, maarrrr... voor hetzelfde geld was er 1 zich de tering geschrokken van jou en op zijn plaat gegaan |( Vind het dus niet zo slim om zoiets te doen

|( |( |( |( |( |(

Je kan van 1000 andere dingen ook schrikken.
 
Ben je zelf nog aan het lessen :? Dan is het misschien nog wel enigszins cool, anders vind ik maar treurig om een lesser (zonder ..tje) te pesten.....
 
Ben je zelf nog aan het lessen :? Dan is het misschien nog wel enigszins cool, anders vind ik maar treurig om een lesser (zonder ..tje) te pesten.....

Ach joh, t is geen pesten...vond t zelf maar wat gaaf als ik aan t lessen was en ze kwamen me hard voorbij ofzo :} leuk juist.......en van t schrikken zal ook wel meevallen....die instructeur heeft me echt wel aan zien komen hoor....en dat oortje heb je niet voor niets in he ;)
 
Precies, had dan ff gewacht of zo... (mmmm, ik probeer het netjes te houden) laat zien dat je fatsoenlijk kan motorrijden door rekening met anderen te houden :] En ja, ik klink als een moraalridder, maar ik vind het gewoon kinderlijk gedrag, zoiets als een rotje afsteken achter een bejaarde :j


[edit] nu hou ik er mee op, mijn mening is duidelijk[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ach joh, t is geen pesten...vond t zelf maar wat gaaf als ik aan t lessen was en ze kwamen me hard voorbij ofzo :} leuk juist.......en van t schrikken zal ook wel meevallen....die instructeur heeft me echt wel aan zien komen hoor....en dat oortje heb je niet voor niets in he ;)
Voor deze ene keer dan, maar laat ik het niet nog een keer zien :+
 
Nasty }) Ze hebben vast hun ogen uitgekeken
smhair1.gif
zou ik iig wel gedaan hebben als me zoiets was overkomen tijdens het lessen.
 
Als ik nog zou lessen had ik het PRACHTIG gevonden.

Nu ook nog steeds hoor.

Vond het ook altijd mooi als ik bij het stoplicht stond, met lesmotor, of tegenwoordg met eigen motor, of vroeger bij papa en mama achterin de auto, en er kwam er eentje op zijn achterwiel de kruising over, dus doe ik dat tegenwoordig ook maar.

Vooral kinderen, staan gewoon te klappen voor je, prachtig, opvoeding heet dat. })
 
Als ik nog zou lessen had ik het PRACHTIG gevonden.

Nu ook nog steeds hoor.

Vond het ook altijd mooi als ik bij het stoplicht stond, met lesmotor, of tegenwoordg met eigen motor, of vroeger bij papa en mama achterin de auto, en er kwam er eentje op zijn achterwiel de kruising over, dus doe ik dat tegenwoordig ook maar.

Vooral kinderen, staan gewoon te klappen voor je, prachtig, opvoeding heet dat. })

Ik sluit me geheel bij je aan Gizmo :}

daarvan heb ik mn motorvirus opgelopen ;)
 
Laatst bewerkt:
Als ik nog zou lessen had ik het PRACHTIG gevonden.

Nu ook nog steeds hoor.

Vond het ook altijd mooi als ik bij het stoplicht stond, met lesmotor, of tegenwoordg met eigen motor, of vroeger bij papa en mama achterin de auto, en er kwam er eentje op zijn achterwiel de kruising over, dus doe ik dat tegenwoordig ook maar.

Vooral kinderen, staan gewoon te klappen voor je, prachtig, opvoeding heet dat. })
Ik heb een keer gehad dat ze stonden te juichen voor me :? Helaas bleken die rattenkoppen bij een politie auto te staan en werd ik op dat moment geflitst :(
Weer een voordeel; het was van voren 8-)
 
Goed bezig Fabian. Opvoedkundig een erg strakke move. Je hebt die lessers ervan overtuigd dat motorrijden fantastisch kan zijn. Maar dat ze nog wel ff rustig aan moeten doen en veel moeten oefenen voordat ze dat zelf kunnen ervaren. *D
 
Goed bezig Fabian. Opvoedkundig een erg strakke move. Je hebt die lessers ervan overtuigd dat motorrijden fantastisch kan zijn. Maar dat ze nog wel ff rustig aan moeten doen en veel moeten oefenen voordat ze dat zelf kunnen ervaren. *D

Psies, heb er zelf ook lang genoeg op moeten oefenen })
 
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Zo hoort het....mijn rijinstructeur reed constant de valbeugels a/d grond bij bochten, rontondes etc. Zo erg kan het dus niet zijn. Bovendien ben je educatief bezig geweest door ze te laten zien hoe het WEL moet.... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan