lessertje ingehaald:)

Ja van Hellraiser bijvoorbeeld a.s. woensdag })
thefinger_red.gif
 
En die instructeur maar vertellen dat je bij het nemen van een bocht in je zadel moet blijven zitten en de motor van je af moet duwen en je bovenlichaam zo recht mogelijk houden. Ben benieuwd hoe die lessers de volgende bocht in zijn gereden en hoe ze het achtjes draaien vanaf nu doen *D
 
En die instructeur maar vertellen dat je bij het nemen van een bocht in je zadel moet blijven zitten en de motor van je af moet duwen en je bovenlichaam zo recht mogelijk houden. Ben benieuwd hoe die lessers de volgende bocht in zijn gereden en hoe ze het achtjes draaien vanaf nu doen *D

Denk toch op de manier zoals ze het geleerd hebben... effe hangen voor een leek laat hem al gauw het asfalt van dichtbij bekijken.
 
Misschien niet helemaal slim omdat de lessers hadden kunnen schrikken (als ze de spiegels niet goed gebruiken, anders hebben ze je aan zien komen). Maar toch wel een gave actie!!! Kan je wel laten zien wat ze in de toekomst misschien ook nog wel eens kunnen gaan doen :)

Kvinnutgaaf!
 
wat een gelul, die lessers vinden het toch prachtig, die kunnen nu helemaal niet meer wachten tot ze hun rijbewijs hebben....
 
HAHA *D k was net ff wezen rijden, zie ik een lesauto voor me rijden met twee lesmotoren...en ik zie een HELE lekkere bocht (mn eigen kneedown bochie) :} haal ze buitenom in (jaja, 2 baans!) met mn knie aan de grond, een grote vonkenregen van mn sliders...sta daarna voor t stoplicht zeg een van die lessers tegen me: gaaf man, kicken, te gek, cool....weet je wat mn instructeur zei in mn oortje: mannen, zo moet t dus voorlopig nog niet! })

vond t leuk om ff met jullie te delen


En als je nu op je platte bek was gegaan...???
Dat was kicken geweest voor die instructeur :} :} :} :}
 
HAHA *D k was net ff wezen rijden, zie ik een lesauto voor me rijden met twee lesmotoren...en ik zie een HELE lekkere bocht (mn eigen kneedown bochie) :} haal ze buitenom in (jaja, 2 baans!) met mn knie aan de grond, een grote vonkenregen van mn sliders...sta daarna voor t stoplicht zeg een van die lessers tegen me: gaaf man, kicken, te gek, cool....weet je wat mn instructeur zei in mn oortje: mannen, zo moet t dus voorlopig nog niet! })

vond t leuk om ff met jullie te delen

Sjesus wat een eikel die instucteur. Maar wat wil je, motorrijlesgeven in een auto? Die weet niet beter, van zo'n gast wil je dus beslist geen les hebben.

Wel een mooie actie overigens.... Goed voorbeeld doet volgen :)
 
Misschien een beetje zeikerig, maarrrr... voor hetzelfde geld was er 1 zich de tering geschrokken van jou en op zijn plaat gegaan |( Vind het dus niet zo slim om zoiets te doen

Als je daar van schrikt moet je maar binnen blijven... Er gebeuren op elk moment onvoorspelbare dingen in het verkeer waar je op moet anticiperen.
 
Schrikken?

Get used to it! Ben ook wel eens met 230+ ingehaald door een andere motorrijden toen ik nog aan het lessen was, had hem niet zien aankomen maar was wel :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan