Let nou eens op in het verkeer automobilisten!

Ik snap alle frustratie ook wel, maar wat velen niet realiseren is dat het een verslaving is en niet zo maar eentje.
Net op de fiets nog, moest in een woonwijk zijn, Goh waarom stuurt hij mij nou zo , staat hij wel op fiets ingesteld, waarom zit ik op het trottoir ? he ik kan niet zien of hij op fiets staat met die felle zon. En ondertussen maar aankloten en uitwijken , op de motor zal dit misschien wat minder zijn , maar dat ging vorig jaar ook een keer mis :X .

Alcohol, roken, drugs e.d zijn inmiddels ruimschoots gedocumenteerd en daar weet iedereen wel wat over , al dan niet correct.
Een smartphone is voor vele net of er een heel interresant iemand op je schoot zit met het gezicht naar je toe en continue allerlei dingen benoemt en vraagt die je interessant vind of je op een andere manier prikkelen.

Persoonlijk probeer ik zoveel mogelijk mij niet kwaad te maken over die situaties in het verkeer, het lekkere gevoel na een rit van een uur laten verknallen door bij elkaar net 3 minuten aan ergernis is gewoon zonde.
Ach ooit eens na een lange rit de weg naar een pomp gevraagt , terwijl gewoon navigatie aanstond _O-
 
Meestal plan ik thuis al de route en stuur die dan via de telefoon naar de auto.
Ook synchroniseert mijn telefoonagenda met de auto en als ik mijn bestemming in de agenda heb ingevoerd dan weet de auto naar aanleiding van de agenda al waar ik heen wil.
[of-topic]
en de mensen van Google ook :Y
reken maar dat ze veel geld verdienen aan deze manier van communicatie tussen telefoon en auto.
informatie vergaren over het prive-leven van mensen incluis hun tripjes schijnt booming business te zijn tegenwoordig.
helaas worden daar op de lange termijn degenen wiens gegevens verzameld worden er het minst gelukkig van...
maarrrr, snap dat het veel gebruikt word, want de techniek erachter is mooi :)

[on-topic]
spraakbediening of bluetooth setje voor de telefoon heb ik expres niet.
zowel in de auto, als op de motor.
in geval van sores is communicatie welliswaar alleen te doen als je stopt, maar tijdens de rit bijv. gebeld worden (of meldingen krijgen) voor allerlei
nonsens wil ik gewoon echt niet!
genieten van de rit (eventueel met de auto-gps in een speciale hoes op het stuur) en gaan met die banaan! :]:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan