Let op! Drempel A27 Stichtse Brug, Almere - Huizen

frank_b

De Stekkeraar 🔌
3 nov 2005
6.899
5.632
De Veluwe
Er is een of andere drempel neergelegd midden op de Stichtse Brug :( :(

Rijkswaterstaat heeft er alleen een bord neergezet: Pas Op Drempel
Hij zal wel tijdelijk zijn voor een reparatie denk ik :?

Maar je krijgt een dreun met de motor :(
Het is een betonnenplaat, hij begint met een haaksverschil van een cm denk ik (geeft een aardige klap in je stuur) en daarna kom je op een gladde betonnen plaat.

Lekker in de regen :(

Hij lag er gisteren al (sorry vergeten te posten)
Hou er goed rekening mee, je kan hier lekker op je plaat gaan en dat wil je niet.

Ik neem aan dat hij wel weer snel verdwijnt, dan post ik het wel hier.

Locatie: net over het midden op de Stichtse brug rijrichting Almere - Huizen A27
 
Laatst bewerkt:
Thx!!
Vanavond moet ik daar toevallig overheen. Ik kom er normaal nooit, dus deze waarschuwing komt op het juiste moment.
 
Voor degene wie denkt, 'Dan neem ik de A6, Almere - Muiderberg', daar zit ook zo'n soort hobbell, dan niet met een betonnenplaat, dus hij valt minder op, maar wel over de gehele breedte (bijde richtingen dus!) tussen afslag 2 & 3
 
Vond m erg meevallen, heb m nu 2x gehad, t is wel of ie steeds hoger wordt, ik geloof dat ze met leidingen etc bezig zijn.
 
Het aantal borden is nu wel flink uitgebreid.

Op 800 meter een lichtbak op de vluchtstrook met de tekst:
Drempel op 800 meter en een groot waarschuwingsbord erboven.

Daarna max 90 aan beide kanten van de snelweg.

Voor de drempel, staan aan beide kanten zo'n fluo geel vierkant met twee borden erop:
max snelheid 70 en "Uitholling overdwars of slecht wegdek"

Ik vind hem best klappen wanneer je erop rijd, en bij regen is 70 niet eens zo'n gek idee denk ik.
 
rond de ring van amsterdam is het nu ook elke dag weer een verassing als ze opeens asfalt hebben weggeslepen om het opnieuw te asfalteren. Word niet aangegeven of wat dan ook, opeens zak je naar beneden en rij je op langsgroeven :?
 
rond de ring van amsterdam is het nu ook elke dag weer een verassing als ze opeens asfalt hebben weggeslepen om het opnieuw te asfalteren. Word niet aangegeven of wat dan ook, opeens zak je naar beneden en rij je op langsgroeven :?

Ja, dat hebben ze weer eens lekker gedaan. Elke keer kom je daar weer een nieuwe verrassing tegen.
Aan de ene kant de mond vol over verkeersveiligheid, maar als het ff beter uitkomt breng je gewoon het verkeer in gevaar, vooral de motorrijders. Grrr............
 
ben benieuwd wanneer die takke drempel weer eens weg gehaald wordt.. nu iedere ochtend file op de A27 door dat ellendige ding! -O-
 
Ik ben er de eerste keer met de auto met 120 overheen gegaan. Stond alleen een bordje met hobbels en een snelheid van 90 ofzo. Voor je goed en wel doorhad wat er aan de hand was, reed je in het donker al vol over dat ding heen. Nu staat er bijna overal wel een bord met hobbels en een snelheid die in de praktijk echt nergens op slaat. Vandaar de verrassing dat dit nu wel een serieus kreng is.

Ik snap ook niet waarom dat zo moet uitsteken in het wegdek. Bij niet-permanente bekabeling wordt vaak een stellage over de weg gemaakt.
 
Nou het heeft even geduurd (zegt zelfs oma :P )

Maar hij is dit weekend weggehaald *O* *O*

We kunnen weer normaal over de Stichtse brug. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan