Let op: flitsende aanhanger!

Die onderste staan bij ons in de buurt (Betuwe) de laatste tijd ook regelmatig op verschillende plekken, maar dan zijn ze iets lager volgens mij. Staan altijd behoorlijk verdekt opgesteld met de bijbehorende auto goed uit zicht.

Heeft me zo'n € 50,= gekost voordat ik door had dat die @#$%@$#$@-dingen flitsten. :( |(

Nijmegen = Flitsstad :(
 
dan heb je de kliko versie nog niet gezien zeker ..
oops was al gezegd :$
 
Laatst bewerkt:
Die smeerlappen staan zelfs zo langs de weg... :(
Wie verwacht dat nou? Een agent die zijn werk doet... |(

m1dzeicaa3dn.jpg



:+
 
pfff niet zeuren, gewoon aan de snelheid houden. Dit soort dingen zijn wel de enige die ook iedereen die te hard rijd pakken, want normale flitsers wordt gewoon voor afgeremd en dan daarna weer geaccelereerd.....


Moraalriddermodus uit:

Je kunt m ook meenemen en dan op marktplaats zetten :+

Of je zet er iets leuks voor en scheurt er dan de hele tijd langs, dat ze zeg maar 100 foto's van een eend hebben ofzo :P
 
pfff niet zeuren, gewoon aan de snelheid houden. Dit soort dingen zijn wel de enige die ook iedereen die te hard rijd pakken, want normale flitsers wordt gewoon voor afgeremd en dan daarna weer geaccelereerd.....


Moraalriddermodus uit:

Je kunt m ook meenemen en dan op marktplaats zetten :+

Of je zet er iets leuks voor en scheurt er dan de hele tijd langs, dat ze zeg maar 100 foto's van een eend hebben ofzo :P
Of te hard rijden en gewoon betalen. :+ Meestal ga ik (onbewust :? ) voor deze optie. |(
 
wat zou er gebeuren als je er een fles wasbenzine over gooit en aansteekt?
Dan komen de agenten die om de hoek staan te wachten wel ff langs. Tenminste, zo gaat dat hier in Amsterdam.

Vraag me af of de agenten die dat moeten doen ruzie hebben met hun chef, of iets verkeerds gedaan hebben dat ze zo'n klus moeten doen.
"Zo Janssen, dus jij hebt mijn pet vol slagroom gespoten. Dat wordt weer een weekje flitsdienst voor jou."
 
Dan komen de agenten die om de hoek staan te wachten wel ff langs. Tenminste, zo gaat dat hier in Amsterdam.

Vraag me af of de agenten die dat moeten doen ruzie hebben met hun chef, of iets verkeerds gedaan hebben dat ze zo'n klus moeten doen.
"Zo Janssen, dus jij hebt mijn pet vol slagroom gespoten. Dat wordt weer een weekje flitsdienst voor jou."
Zo komt MF denk ik ook aan z'n modjes. Soort van taakstraf :P
 
op die lokatie staan ze ook regelmatig te laseren (heb je op de motor minder last van, maar goed). Triest zo'n aanhanger om zo geld pogen binnen te slepen. Buitenhuis van Wim-leks & aanhang op Mozambique is zeker duurder geworden... of zou Bea aan haar uwv-uitkering staatstoelage van 8,5 ton schoon niet genoeg blijken te hebben ???
 
er staat regelmatig zon aanhanger, een donkergroene, bij het westerpark in amsterdam aan de kant van het ij.
 
Stond in hoorn een keer op de rondweg bij de stoplichten een blauwe peugeot parter met oranje zwaailamp en werkverkeer stikkers erop, maar zat ook een Flitapparaat achter de voorruit. :N
 
Flitsende aanhanger? Ik ken wel een flitsende motor..maar een aanhanger :o.. Heeft ie rimstriping en een verchroomde trekhaak?
 
Aanhanger heeft er in Breda ook gestaan.
Valt wel op met de dissel tegen de rijrichting. Zo parkeer je geen aanhanger met eventueel pech.
 
zag er vanmiddag 1 staan langs de a44 net voor oegstgeest, hufters. deze flitste van de voorkant dus niet zo boeiend voor motorrijders denk ik
laat ze boeven vangen. ze gaan al rillen bij de gedachte alleen.
ze hebben van die mooie streepjes op hun schouders.

1 streep= hij kan lezen
2 strepen=hij kan schrijven
3 strepen= hij begrijpt ook nog een beetje wat ie leest en schrijft
 
zag er vanmiddag 1 staan langs de a44 net voor oegstgeest, hufters. deze flitste van de voorkant dus niet zo boeiend voor motorrijders denk ik
laat ze boeven vangen. ze gaan al rillen bij de gedachte alleen.
ze hebben van die mooie streepjes op hun schouders.

1 streep= hij kan lezen
2 strepen=hij kan schrijven
3 strepen= hij begrijpt ook nog een beetje wat ie leest en schrijft
Tsjonge jonge, flinke vent hoor!
 
zag er vanmiddag 1 staan langs de a44 net voor oegstgeest, hufters. deze flitste van de voorkant dus niet zo boeiend voor motorrijders denk ik
laat ze boeven vangen. ze gaan al rillen bij de gedachte alleen.
ze hebben van die mooie streepjes op hun schouders.

1 streep= hij kan lezen
2 strepen=hij kan schrijven
3 strepen= hij begrijpt ook nog een beetje wat ie leest en schrijft
maak het rijtje eens af.
Of kom je zelf maar tot drie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan