Let op: flitsende aanhanger!

Vincentino Potti

MF veteraan
1 aug 2006
1.264
1
Leiden
Hoi,

Reed gisteren Den haag uit vanaf de Alkemadelaan richting A12 Malieveld.
Zag wat auto's remmen dus ik werd alert. Stond er een aanhanger in de berm met een mooie glasplaat B| Had ik nog niet eerder gezien.
Hij leek op plaatje hieronder:
full


Dit vind ik toch wel sneu en om te :r
 
Laatst bewerkt:
welke straat was het precies?

Alkemadelaan of Benoordenhoutseweg?
 
Hij stond aan de Benoordenhoutseweg vlak na de kruising rechts als je van de Alkemadelaan af komt (Wittscheplein rechtsaf), in de berm tussen de 3-baansweg en de vent-weg voor die villa's.
Hij was wel witter dan de aanhanger op het plaatje.
Je mag daar maar 50, wat NIEMAND daar natuurlijk rijdt :z
Makkelijk vangen zo, snel resultaat :X
Jammer, ik zou zeggen meer controleren op asociaal weggedrag zoals bumperkleven, snijden en onnodig linksrijden, agressie en drankgebruik etc. Maar daar is natuurlijk niet genoeg mankracht voor. :/
 
Laatst bewerkt:
Hij stond aan de Benoordenhoutseweg vlak na de kruising rechts als je van de Alkemadelaan af komt (Wittscheplein rechtsaf), in de berm tussen de 3-baansweg en de vent-weg voor die villa's.
Dank!

Heb er niet gereden, maar ik weet in ieder geval dat ik weer wat alerter moet zijn op aanhangers.
 
Echt niet: Ze staan bij ons ook wel eens, met aan de andere kant van de weg een wagentje op de vluchtstrook die de boel in de gaten houd (waarschijnlijk heeft dat te maken met het wasbenzine idee als hierboven geopperd).


Idd, aankoppelen en afleveren bij het bureau als gevonden voorwerp :+
 
Laatst bewerkt:
De meest flitsende aanhanger, hangt achter mijn motor.
 
Das geen humor hoor.........
De eerste heeft gewoon slechte ogen en de tweede is een patser. :+
 
Staat er ook altijd 1 op de president kennedylaan in adam bij het plisieburo


Muntbergweg A'dam ZO heb ik ze ook regelmatig zien staan.

volgens mij hebben ze die dingen in een grote order besteld wegens korting, kom ze best vaak tegen B| laatst zelfs nog zo'n leukertje bij de Arena Krikje bij de auto, reservebandje ernaast, net een pech gevalletje, maar was toch een flitsert :+ lolbroeken
 
Hoi,

Reed gisteren Den haag uit vanaf de Alkemadelaan richting A12 Malieveld.
Zag wat auto's remmen dus ik werd alert. Stond er een aanhanger in de berm met een mooie glasplaat B| Had ik nog niet eerder gezien.
Hij leek op plaatje hieronder:
[afbeelding]

Dit vind ik toch wel sneu en om te :r

Ik vind het fijn voor je dat je na al die jaren weer uit je grot bent gekomen :P

Die aanhangers (het zijn er meerdere) bestaan inmiddels al weer een jaar of 5 - 6 ;)
Misschien nog een kleine tip, ze hebben ook kliko's (3 a 5) en elektriciteits kastjes (3)


 
Laatst bewerkt:
Ik vind het fijn voor je dat je na al die jaren weer uit je grot bent gekomen :P

Die aanhangers (het zijn er meerdere) bestaan inmiddels al weer een jaar of 5 - 6 ;)
Misschien nog een kleine tip, ze hebben ook kliko's (2 a 3) en elektriciteits kastjes (2)

[~[url="http://img62.imageshack.us/img62/893/binnenkantt.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://img96.imageshack.us/img96/7146/n315borculoneede2705200.jpg"]afbeelding~][/URL]
Die onderste staan bij ons in de buurt (Betuwe) de laatste tijd ook regelmatig op verschillende plekken, maar dan zijn ze iets lager volgens mij. Staan altijd behoorlijk verdekt opgesteld met de bijbehorende auto goed uit zicht.

Heeft me zo'n € 50,= gekost voordat ik door had dat die @#$%@$#$@-dingen flitsten. :( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan