LET OP! LEES DIT EVEN

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Beste luitjes,

Aangezien de nieuwe versie van die forum teveel problemen geeft, ga ik terug naar versie 1.4.5


Dit houdt in dat het forum vanavond even uit de lucht zal gaan.
Ik denk rond 23:30.

Wens me sterkte...en jullie ook sterkte! :)
 
Inderdaad: heel veel succes Ruud!!!

Het gaat je weer lukken. Ga je ook nog slapen vanacht?

Wij redden ons wel (denk ik :? )
 
haha het begint een beetje op microsoft te lijken of het programma dat we bij Safe hadden ;)

succes met het uitzoeken van de problemen dude..
 
Krijgen we te maken met verlies van gegevens??
PS: als goeie admin zou je je onderhoud van 03.00 tot 05.00 moeten doen! :(
:P
 
Pooh, ik pas maar een table aan.

Alle php-files zijn veilig gebackupped( :? ).

Kan niet foutgaan (gevaarlijke opmerking!)

en ach, ik hoef pas om 08:30 op mijn werk te zijn, dus tijd zat }) })
 
Pooh, ik pas maar een table aan.

Alle php-files zijn veilig gebackupped( :? ).

Kan niet foutgaan (gevaarlijke opmerking!)

en ach, ik hoef pas om 08:30 op mijn werk te zijn, dus tijd zat }) })
de php bevat de dbase toch niet?
kweenie of je gebruik van mysql of mssql maakt, maar die database moet je appart back-uppen...

als ik loop te klooien an me forum, kan ik dat naast het gewone forum doen, heeft niemand last van... (en maak je gebruik van dezelfde dbase)
 
Als er spontaan een "babyboom" optreed over een maand of negen, denk dan hier nog eens aan !!!
moet ik van "ellende"vroeg naar bed !!


sterkte !!!
 
als ik loop te klooien an me forum, kan ik dat naast het gewone forum doen, heeft niemand last van... (en maak je gebruik van dezelfde dbase)
Heb'k 'm ook gezegd en dat is met vorige updates zo ook gebeurd maar met deze update ging dat niet.. verandere blijkbaar wat aan de dbase structuur..
Daarom ook mijn vraag over eventueel verlies van data.
 
Mijn dank is groot heren (en dame)!

Ik ga in ieder geval zo aan de slag...komt wel goed.

Let wel, we gaan dus terug naar versie 1.4.5, verwacht geen wonderen :)
 
Hoi,

Ik weet niet of ruud het gezegd heeft, maar het draaide op een test versie. Daardoor werkte sommige dingen niet, maar het was dus géén officiele release. Die komt binnenkort uit, daarin fix ik ook alle nu bekende bugs.
 
Niels weet nu precies wat hij op moet lossen, maakt het zoeken naar bugs een stuk makkelijker! })

Duderuud, de beste betatester van Nederland }) })
 
Niels weet nu precies wat hij op moet lossen, maakt het zoeken naar bugs een stuk makkelijker! })

Duderuud, de beste betatester van Nederland }) })
Hehehe,

Nee, ik denk, ik post het ff voor de duidelijkheid want anders denkt iedereen dat dit een officiele release was.. en dat is natuurlijk niet zo. Die wordt goed getest (zo zie je maar weer) :) .
 
Niels weet nu precies wat hij op moet lossen, maakt het zoeken naar bugs een stuk makkelijker! })

Duderuud, de beste betatester van Nederland }) })

Anywayz, :} want het werkt weer :+

Clickable smileys komen straks ook weer terug allemaal begrijp ik als Niels klaar is met aanpassingen??
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 14 februari 2002 00:58 schreef duderuud het volgende:
Yep!

Kewl.

Ik mis het op zich niet maar ik ken \"zekere\" motorrijders die die race smiley bes wel tof vonden :)

Wel vreemd om straks van handmatig af te stappen, automatisch gebruik ik nu toch weer de toetscombi\'s om de smiley\'s te gebruiken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan