Let op!!!! Nieuwe politie controle A9????

En wie betaalt de extra brandstof die die Seat mét skibox verbruikt??? En dat in deze tijden van klimaatveranderingen?

SCHANDALIG! Ik ga een brandbrief naar het ministerie schrijven! :(

Nou snap ik ook meteen vanwaar die 'adminitratie kosten'...
 
Moet je heb wijzen op het feit dat de skibox niet goed gekeurd is voor hogere snelheden dan 120 km/uur

Eigenlijk moet je dan inderdaad ad hoc en mans genoeg zijn om gewoon om die auto heen te gaan lopen: profiel van banden controleren, checken of er wel een keurmerk op die box zit dat soort dingen. En vervolgens ZIJN rij- en kenteken bewijs vragen _O-


Maar ja, das lekker makkelijk gezegd zo vanachter mijn toetsenbordje.


Maarre ik zal er op letten! Rij elke dag over de a9 tussen Alkmaar en afslag A5 (en terug uiteraard) zal ff zwaaien als ik hem zie :W
 
:+

ik zou een ijkrapport aanvragen.
Heeft toch wel degelijk invloed op de km-teller afwijking...

Misschien reed je daardoor net 1 stapje lager in de boete-rangschikking :Y
 
Wat wordt de volgende, dat je van de weg wordt gehaald door Seat + caravan. Dan sta je pas raar te kijken ;)

Het ergste is nog dat als ik op top rij ik nog van de weg gehaald kan worden door zo 'n combinatie _O-
 
Zit gewoon de camera in, die camera ploegen nemen zo veel ruimte in in de seat dat die er niet meer in past...
 
M-F-ers LET OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag (lees: het is vrijdag)Door een echt snelle grijze Seat Leon met spiolers enzo......Ja denk je, en wat dan nog??
De auto had een dakdrager op het dak, je weet wel zo'n ski ding.

Een Leon met skibox op het dak = Not done :X
Maarja "Vrijdag alles mag" geld helaas alleen voor de politie.
 
Laatst bewerkt:
Een Leon met skibox op het dak = Not done :X
Maarja "Vrijdag alles mag" geld helaas alleen voor de politie.

Als het op een Murcielago of Gallardo kan, kan het ook op een Leon:

lamborghini_murcielago_lp_640_angle_front_skibox_small.thumbnail.jpg


lamborghini_gallardo_angle_side_ski_box.jpg
 
M-F-ers LET OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag op de A9 van de weg gehaald door de politie met een gemiddelde overschrijding van 28 km per uur, waar 120 is toegestaan.

Wat denk je............??

Door een echt snelle grijze Seat Leon met spiolers enzo......Ja denk je, en wat dan nog??
De auto had een dakdrager op het dak, je weet wel zo'n ski ding.

Je bent natuurlijk allert als je te hard gaat en houdt alles in de gaten, maar je verwacht toch niet dat de smeris een dakdrager op de auto plaatst om zo onopvallend mogelijk te controleren.

Het kenteken begon met 29-??-??.

:(

KIJK DUS UIT!!!!!

Daar zit een R1 in, voor het geval je probeert te vluchten!
 
Heb je nog mazzel dat ie niet open ging. Schijnt dat Koos Spee er in zit.

Dat is al net zo eng als die rare "wegwerkers" die in België langs de kant van de snelweg staan bij wegwerkzaamheden. Ik schrik me elke keer kapot door die poppen als ik er langs rij...
 
Als je net zo kookt als dat je rijdt.......120 km op die plaatsen kan natuurlijk ook. Iedereen heeft het gedaan, behalve jezelf.Halloooooo!
 
Dat is al net zo eng als die rare "wegwerkers" die in België langs de kant van de snelweg staan bij wegwerkzaamheden. Ik schrik me elke keer kapot door die poppen als ik er langs rij...
Aansteller :+ Die zijn juist grappig, nog altijd een mee naar huis nemen :+
 
Door een echt snelle grijze Seat Leon met spiolers enzo......Ja denk je, en wat dan nog??
De auto had een dakdrager op het dak

1. er bestaan geen snelle (ongemodde) seat leons. Maximum snelheid van een Seat Leon is: 197 km/u
2. deze maximum snelheid zal heel wat minder zijn met een dakdrager.

Conclusie: je ging gewoon niet hard genoeg! O-)

Was deze agent niet in zijn vrije tijd bezig? was het wel een geijkte meting?
 
1. er bestaan geen snelle (ongemodde) seat leons. Maximum snelheid van een Seat Leon is: 197 km/u
2. deze maximum snelheid zal heel wat minder zijn met een dakdrager.

Conclusie: je ging gewoon niet hard genoeg! O-)

Was deze agent niet in zijn vrije tijd bezig? was het wel een geijkte meting?


Laten er vanuitgaan dat ze met een van de laatste modellen rijden.
Laten we er ook vanuitgaan dat ze niet met een ECO modelletje rijden.

2.0 TFSI FR
200PK top: 229km/h 0-100: 7.2 sec

of als ze 3000 euro meer hebben uitgegeven:

2.0 TFSI Cupra 310
310PK top: 259km/h 0-100: 5.7 sec

Als ze met een R32 rijden kan een Cupra er ook wel af...
Vooral die laatste kan je jezelf met een 600 tje behoorlijk in verslikken :Y
 
Laatst bewerkt:
Moet je heb wijzen op het feit dat de skibox niet goed gekeurd is voor hogere snelheden dan 120 km/uur


De mijne is toch echt goedgekeurd tot minstens 180 km/u !!!!!!!


Door mij persoonlijk tussen Würzburg en Munchen, wel voor de zekerheid 2 spanbandjes erover, ik kan m'n ski's nog niet missen.


Damm zit ik net aan een mooie bak te denken, zit Koos Plee erin, heb ik die die bandjes er uit gewoonte omgedaan _O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan