Let op! Snelheids en uitlaat controle Maasland-Schipluiden N468

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet jammeren bij een bon ,gewoon incalculeren.
Ik geef ook wel eens iets en soms een heleboel te veel gas,ik vind het lekker en ook mijn geluid is misschien iets te veel.maar de emotie vind ik zo lekker
Ik rook niet ik drink niet,dus hou geld over voor de bekeuringen
Voor het geluid nog nooit een bon gehad,maar krijg ik hem dan jammer ik niet
 
Let op!

In de omgeving van Maasland en Schipluiden (ik geloof vooral de N486) wordt er regelmatig streng gecontroleerd op snelheid en lawaai. Stond gisteren ook zo'n Wout met een laser-controle

Boete 370!!! 1 van mijn maten is afgelopen weken aangehouden en bekeurd.

Mazzel, Boppertje
Zeer bekende plekjes voor mij,rij er al vele jaren.
De heerlijke bocht rondom Schipluiden zowel heen als terug(terug naar Delft) is ook een punt waar wij echt op moeten passen.Vanuit Delft dan rij je zwaar hangend links naast de motor denk gangetje van + 160 enne db geluiden +120(want zo hoor je te rijden) staan ze je op te wachten bij de vrachtwagenparkeerplaats (rechts),dan ben je echt de sigaar.
Het is ook wel zo dat in deze periode er hier en daar meer gecontroleerd word dan later in het seizoen,helaas.

Maar we zijn gewaarschuwd.
 
Als het echt een overdreven pokkeherrie was ben ik blij dat er eens op gehandhaafd wordt. De leefbaarheid in dit dichtbevolkte land komt steeds verder onder druk te staan.
Tja zo'n rijdende schijtpot mer open uitlaat is idd het verbieden waard.
 
Vroeger stond men te wachten op de Maaslandse dam of er weer eens een te enthousiaste motorrijder de bocht verkeerd inschatte en het water
in dook,dat gebeurde met enige regelmaat,zo zijn er ook de nodige het water in gedoken van de Gaag,zowel motoren als auto's.
 
Eerste post op het forum zonder voorstellen of wat ook?

Welkom op Motor-Forum! En er wordt regelmatig door heel Nederland gelaserd, dus om daar nou topics voor te openen... Als je maat niet te hard reed en geen herriepijp had, zou hij ook geen bekeuring van €370 gekregen hebben. Huilie huilie


ECHT NIET NORMAAL DIT!! Die herriepijp is toch mooi? VIEZE VUILE KLOTEWOUTEN ZIJN HET! Als hij in beroep gaat, maakt hij goede kans om het te winnen, DAT ZAL ZE LEREN! Ik hoop dat die laserguns en geluidsmeters allemaal verdwijnen in hun bruine gaten, dan kunnen ze ze uitpoepen.
Goed 👍🏻 zo, dekt de lading Helegaar
 
Dus als ik het goed begrijp ben je nu aan het stampvoeten omdat jij/je maten ergens te hard met open blehrpijpen voorbij zijn geknald, en daarvoor terecht aan de kant zijn gezet en met een boete weer weg zijn gestuurd?

De term is trouwens 'agent'. 'Wout' is gereserveerd voor de eencelligen met Calimero-complex die terecht, vaak meermaals, met de wetshandhaving in aanraking komen en hun frustraties willen uiten. Oh, wacht...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan