Wees maar niet bang, dit is niet de zoveelste medelevenbetuigende kettingbrief of anti-oorlogpetitie maar een veel leukere verwerkingsmechaniek:
http
/www.huntandpunish.com/
http

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Wees maar niet bang, dit is niet de zoveelste medelevenbetuigende kettingbrief of anti-oorlogpetitie maar een veel leukere verwerkingsmechaniek:
http/www.huntandpunish.com/
Het leukste is om iedereen wapens te geven en gewoon in het echt alle extremistische moslims dood te knallen. Scheelt veel ellende.
wow.... jij leest zeker de gezond-verstand-krant... klees je lulverhaal niet eens verder... gaat janmaat afzuigen!Ik zou zeggen \'leer je medelanders kennen\'. Je kan ze beter uitroeien of deporteren naar hun eigen land, want ze verzieken hier goed te boel.
wow.... jij leest zeker de gezond-verstand-krant... klees je lulverhaal niet eens verder... gaat janmaat afzuigen!
dat zijn puberale provocatuers... heb je echt niet veel inteligentie voor nodig om daar verschil in te zienLees eerst maar eens verder man, of maak gvd een keer een groep van die irritante lui aan die alleen maar ruzie zoeken en het fijn vinden van die duizenden doden in amerika.
lullig, maar niet relevant, mijn pa is ook dood... dus?Ik weet hoe het is om iemand te verliezen, m\'n pa is vorige maand overleden, gelukkig niet aan een aanslag ofzo
die lopen overal rond...Je kan er niet omheen draaien dat er zat foute lui rondlopen
je moet de media ook doorzien...of de media drukt deze groep mensen naar voren en laat nix horen van nederlandse mensen, maar wat ik allemaal lees en zie kan ik niet goedkeuren.
waarom moet uberhaupt de term moslim/islam/medelander vallen... dit waren gewoon mafkezen die niet goed bij hun hoofd zijn... kijk es naar de katholieken en protestantan in n-ierland... ook volkomen geflipt die lui... de mens is slecht, laat zien dat je een goeie bent!En *NOGMAALS* : Ik heb het hier over de FOUTE lui, niet over de gewone goedgezinde moslim.
je denkt dat je genuanceerd bent, maar door marrokanen expliciet te noemen val je weer volledig door de mand....ik heb alleen gezegd dat alle *SLECHTE* mensen het land uit moeten, en kom je foute nederlanders tegen? Gooi ze in de gevangenis in Marokko, dan leren ze het wel af.
nogmaals... waarom haal jij dan zelf steeds het geloof aan?\'Amerika valt het geloof aan\'. Nee, Amerika valt terrorisme aan.
nu weet ik weer waarom vrienden van mij zich niet op gemak voelen in antwerpen... hele onfrisse opmerking...jk, dan kan je beter alles moslims nemen, ook de niet extremisten.. want als je zomaar elke extrimist gat neerknallen kweek je er evenveel weer bij.
dan mag ik, ihkv de vrije meningsuiting, daar toch op reageren?.... dus wat is je bijdrage in deze, rev.?Iedereen heeft recht op een eigen mening, respecteer dat.
Om te voorkomen dat we ons hier verlagen tot het niveau van GoT met al zijn ruzies enzo.dus wat is je bijdrage in deze, rev.?
Om te voorkomen dat we ons hier verlagen tot het niveau van GoT met al zijn ruzies enzo.
En je hoeft niet zo geprikkeld te reageren, nergens voor nodig.![]()
Ik heb dezelfde mening erover als jou JK, dus ik weet wat je bedoeld met je verhaal.Van dit soort onderwerpen krijg je automatisch ruzies, en wat schiet je er mee op ? geen drol, vandaar. En ik begon een beetje inderdaad verkeerd, het kwam over alsof iedereen fout was, wat ik dus niet bedoeldeMaar er echt een boel foute tussen. Maarja, kijk op GOT of FOK, als er iets is over allochtonen, dan moet je eens kijken hoeveel reacties er zijn.
Er moet gewoon een goeie oplossing komen voor alle mensen op aarde die niet goed in hun kop bezig zijn en de medemens willen doden. Brainwash maybe ?Ach en verder komt het ook een beetje door de overheid hier hoor. Ze zijn veelste makkelijk voor iedereen. Strafrechtelijk gezien dan.
Ik heb dezelfde mening erover als jou JK, dus ik weet wat je bedoeld met je verhaal.
De manier waarop je het brengt is vaak belangrijk, da\'s ook de reden dat ik gebanned ben op GoT, 90% daar had dezelfde mening als mij maar zij verwoordden hem iets subtieler en netter.![]()
httpOp Donderdag 27 september 2001 19:37 schreef JK het volgende:Maar ik wist niet dat je gebanned was?![]()
ik woon ten eerste veel dichter bij NL dan bij Antwerpen en ten tweede bedoelde ik dat iemand afknallen nooit een oplossing is. Tussen de lijnen lezen jijnu weet ik weer waarom vrienden van mij zich niet op gemak voelen in antwerpen... hele onfrisse opmerking...
mmmmmm... der zit wel heel weinig ruimte tussen jouw regels...ik woon ten eerste veel dichter bij NL dan bij Antwerpen en ten tweede bedoelde ik dat iemand afknallen nooit een oplossing is. Tussen de lijnen lezen jij![]()
mmmmmm... der zit wel heel weinig ruimte tussen jouw regels...
mee eens...Gezien de discussie die ontstaan is naar aanleiding van een \'niet al te serieus te nemen, cynisch spelletje over een totaal niet luchtig onderwerp\' ben ik van mening dat wij het hier maar gewoon over PK\'s, wheelies, kleding, toeren en andere motorgerelateerde onderwerpen moeten hebben en niet over dit soort zwaar beladen onderwerpen.