let\'s all fight terrorism!!!

Het is inderdaad het beste om in een motor forum alleen maar over motoren te praten. Dan voorkom je deze discussies.

Ook als je op de motor zit heb je hier geen problemen mee, want met een helm op en een pak aan zie je toch niet of je blank, zwart, geel, bla, bla, bla bent ;) , maar kijk je alleen maar naar zijn motor, bochtenwerk, wheelies, stoppies, kneedowns, modificaties, spiegelrandje, kilometerstand, stickers, kneepads, uitlaat, etc.
 
mmmmmm... der zit wel heel weinig ruimte tussen jouw regels...

Jij komt over het algemeen ook altijd enorm genuanceerd uit de hoek he Guz ?!?!? :P



ps dit is om te dollen en staat dus los van bovenstaande discussie... ;)
 
Van Fok en tweakers word ik heel erg moe. Ter vermaak ga ik dan altijd naar motor-forum.nl. En nu begint de ellende hier ook al. ;(
Als iedereen die zware discussies wil voeren dat nou effetjes gaat doen bij tweakers of fok en dan de leuke dingen hier komt bespreken? :)

Eigenlijk moet \"algemene praat\" in \"algemene motor praat\" worden veranderd!
 
Jij komt over het algemeen ook altijd enorm genuanceerd uit de hoek he Guz ?!?!? :P
oh, weet ik wel, als het om motoren gaat, ga ik letterlijk en figuurlijk kort door de bocht... een beetje peper mag dan wel. Maar in dat geval \"praat\" je 1-op-1 met de betrokkenen.
 
je kunt jullie ook nooit een week alleen laten.
de naam is motor-forum.nl
voor alle andere zaken dan motors zijn er genoeg andere forums.
 
Terug
Bovenaan Onderaan