Leugen n°1: Loud pipes save lives

Akkoord?

  • de leugens; juist

    Stemmen: 0 0,0%
  • de waarheden: juist

    Stemmen: 2 40,0%
  • 2 van 4: juist

    Stemmen: 3 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.

ultra

Die hard MF'er
16 feb 2006
634
1
B-2160 Wommelgem
De grootste leugens ter wereld:
1, Loud pipes save lives.
2, Vanavond niet schat, ik heb hoofdpijn.
De grootste waarheden:
1,Hog-Life membership is 650,00€ waard.
2,In techniek zitten 90% lammen die de blinden proberen in de sloot te duwen (quote ZOT, de botte l*l)In "choppers" zitten 90% niet-rijders die de rijders bekritiseren.
375897


Bijlage: Gent.jpg
 
Laatst bewerkt:
De grootste leugens ter wereld:
1, Loud pipes save lives.
2, Vanavond niet schat, ik heb hoofdpijn.
De grootste waarheden:
1,Hog-Life membership is 650,00€ waard.
2,In techniek zitten 90% lammen die de blinden proberen in de sloot te duwen (qoute ZOT, de botte l*l)In "choppers" zitten 90% niet-rijders die de rijders bekritiseren.
Jonge,je bent vertegenwoordiger,en geloof me ,da's triest zat.
Zie ze wel eens crije in de passat van de zaak en hun hema pak.Lache. :r
 
Ts-er niet alles wat jou handen aanraken veranderd in goud,creeer je "eigen"wereldje dan loop je ook een risico,dus zeur niet 8-)
 
De grootste leugens ter wereld:
1, Loud pipes save lives.
2, Vanavond niet schat, ik heb hoofdpijn.
De grootste waarheden:
1,Hog-Life membership is 650,00€ waard.
2,In techniek zitten 90% lammen die de blinden proberen in de sloot te duwen (quote ZOT, de botte l*l)In "choppers" zitten 90% niet-rijders die de rijders bekritiseren.
(Afbeelding)

Prospect van het een of ander :?
 
De grootste leugens ter wereld:
1, Loud pipes save lives.
2, Vanavond niet schat, ik heb hoofdpijn.
De grootste waarheden:
1,Hog-Life membership is 650,00€ waard.
2,In techniek zitten 90% lammen die de blinden proberen in de sloot te duwen (quote ZOT, de botte l*l)In "choppers" zitten 90% niet-rijders die de rijders bekritiseren.
(Afbeelding)
Om even terug te komen op punt 2 die me erg dwars zit O-) die gebruik ik echt nooit :N
 
Ik vang enige diepliggende agressie op..

can't we all just be friends? er is al zoveel agressie op de wereld..

(al vragen sommige mensen er om..)
 
Om even terug te komen op punt 2 die me erg dwars zit O-) die gebruik ik echt nooit :N
Lief Friezinnetje, de man die met U door het leven gaat heeft geluk.Uw repliek is de enige die niet getuigt van vijandigheid. De anderen barsten van geweld, leuk wereldje ,solidariteit onder bikers? bestaat niet meer, wel afz**ken.
Rij en vrij veilig.
 
Leuk wereldje ,solidariteit onder bikers? bestaat niet meer, wel afz**ken.

Je weet ook echt niet waar je over praat he! Ik ken ze niet allemaal, maar diegene die ik heb leren kennen, zijn stuk voor stuk gasten die solidair zijn met elkander, ook met mensen die geen chopper hebben, maar wel de liefhebberij van choppers.

Dit zijn gasten waar je mee over motoren kunt lullen, die waardering op kunnen brengen voor wat een ander gemaakt heeft of heeft laten maken, ook al vinden ze het zelf niet altijd even mooi. Dat doet er namelijk niet toe. Het gaat er om dat degene die iets gemaakt heeft, er plezier in heeft.

dan moet er niet een of andere zak hooi met een te grote bek en een te klein egootje komen blaaten, wan dat blijkt dat ie er werkelijk geen ene zak van begrepen heeft.........dus doe ons en de rest van de mensheid een plezier.......................HOU VOORTAAN JE BEK ALS JE NIKS ZINNIGS TE MELDEN HEBT.

of nog beter, krijg de.................nee, dat mag ik niet zeggen, ben netjes opgevoed............................
 
De grootste leugens ter wereld:
1, Loud pipes save lives.
2, Vanavond niet schat, ik heb hoofdpijn.
1, Ik denk dat automobilisten half slapend met het lulijzer aan het oor botsautotje aan het spelen zijn. Op grond daarvan is een wat luider klinkende uitlaat een zegen. Maar de restantjes stofzuigerpijp die men juist op de duurste bling-bling fietsjes meent te moeten monteren zijn mij ook wat te luidruchtig.
2, mijn echtgenote is gestopt met liegen. Het blijft dus bij "Vanavond niet"....
De grootste waarheden:
1,Hog-Life membership is 650,00€ waard.
2,In techniek zitten 90% lammen die de blinden proberen in de sloot te duwen (quote ZOT, de botte l*l)In "choppers" zitten 90% niet-rijders die de rijders bekritiseren.
1, Oh, ik dacht dat de HOG een soort gratis wegenwachtservice was. Een soort Renooit-service voor dikke brommers, zeg maar.
2, Allebei de stellingen zijn naar mijn idee waar.
Maar, de charme van het zelf prutsen is toch dat je gaandeweg leert hoe het wel werkt? En natuurlijk zal je zelf de echte tips uit al het gekakel moeten filteren.
Als ik de "vet coole" choppers hier de revu zie passeren, dan zit er weinig tussen waarvan ik zou denken: "dat is een fiets die echt lekker zal rijden".
Maar is dat een bezwaar? Je kan een chopper ook gebruiken om 10 kilometer te rijden naar het terrasje, daar dat ding pontificaal voor de ingang te zetten en dan lekker discussiëren over het wel of niet mooi zijn van detail X en gekkigheidje Y. Voor het all-weather-kilometers-maken lijkt mij een echte toerbuffel geschikter.


Al met al: mijn score is 2 uit 4....
 
Je weet ook echt niet waar je over praat he! Ik ken ze niet allemaal, maar diegene die ik heb leren kennen, zijn stuk voor stuk gasten die solidair zijn met elkander, ook met mensen die geen chopper hebben, maar wel de liefhebberij van choppers.

Dit zijn gasten waar je mee over motoren kunt lullen, die waardering op kunnen brengen voor wat een ander gemaakt heeft of heeft laten maken, ook al vinden ze het zelf niet altijd even mooi. Dat doet er namelijk niet toe. Het gaat er om dat degene die iets gemaakt heeft, er plezier in heeft.

dan moet er niet een of andere zak hooi met een te grote bek en een te klein egootje komen blaaten, wan dat blijkt dat ie er werkelijk geen ene zak van begrepen heeft.........dus doe ons en de rest van de mensheid een plezier.......................HOU VOORTAAN JE BEK ALS JE NIKS ZINNIGS TE MELDEN HEBT.

of nog beter, krijg de.................nee, dat mag ik niet zeggen, ben netjes opgevoed............................

:^
volledig mee eens..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan