Leuk CB1 Project Incl veel extra's

JunioRR

MF veteraan
18 aug 2006
4.417
0
Omgeving Deventer
Te Koop:

Complete CB1 Met nog diverse extra onderdelen.

Extra voorpoten
Extra tellers(geloof stuk of 2/3)
Set Carburateurs
Blokdelen
binnen veren voor
Div Remdelen(klauwen blokken remcilinders zowel voor als achter)
enz enz enz ........

Niet Honda delen maar wel leuk om te gebruiken voor de cb1:

R6 (2008) Kontje.
R6 (2008) zitje.
R6 (2008) achterlichtunit.
Ducatie Achterdempersetje links en rechts.
Streetfighter koplampkapje incl 2 kleine lampjes (is al gemonteerd).
Kleine carbonlook knippers.

Nu was de planning er een streetfighter van te maken maar ik zie er geen tijd voor om er mee verder te gaan.

Achter frame is afgeslepen moet nog aangepast worden voor een R6 (2008)achterkontje, deze is er inclusief zitje en achterlicht ook al bij.
Uitlaat moet nog aangepast worden voor 2 Duc dempers Links en rechts, deze zijn er ook al bij.
voorfork die er nu in zit is al wat aangepast voor een CBR600RR voorspartbord, deze is er ook al bij.
Voetsteuntjes CBR600RR zijn al gemonteerd.

Alle originele delen zijn ook bij de motor(achterFrame En verlichting enz.
Alleen de eind demper is niet meer er bij .

Motorblok zelf is na gekeken al en heeft nieuwe olie/filter enz en loopt gewoon.
Motor zit ook Verder al gewoon in elkaar En ligt niet verdeelt in 1 grote puzzel verdeelt over 20 dozen
Ketting /tandwielen Goed
Remblokkendikte Goed


Het enige wat je in de winter maanden moet gaan ondernemen is afbouwen, laten spuiten in eigen gewenste kleur en volgend seizoen lekker mee rond :] gaan.

Kenteken is compleet aanwezig.

Ik heb er al de nodige Euro's ingestoken maar helaas zie ik geen tijd voorlopig om het projectje af te maken helaas.


Alles Compleet bij elkaar Vraagprijs € 850,-

Alles mag mee genomen worden NU VOOR 700,-

Intresse ? stuur een PM of Mailtje Of Bel nulzes12339472

18052009170.jpg

Voorbochten zijn inmiddels al wel gemonteerd alleen op de foto zit er een kontje van een 600rr op maar deze is er niet bij.
 
Laatst bewerkt:
pm me ff met foto's van je losse onderdelen en je vraagprijs???
Alvast bedankt namens een maatje van me welke een cb1 aan het opknappen is.
 
Heb je de originele kont (tupperware) ook nog ? Zo ja, is deze onbeschadigd en in originele kleur ? Ik hoor graag van je!!
 
Laatst bewerkt:
Alles inmiddels al verkocht of niet vaak online ? ? ?


Alles is er nog :Y

Ik wil eerst aanzien of er iemand voor alles in 1 keer komt mocht dit niet zo zijn maak ik een overweging om alles los te verkopen of hem zelf af te gaan maken.


Laatste tijd weinig online geweest helaas -O-
 
Laatst bewerkt:
Prima. Zou je mij dan wel ff op de hoogte willen houden ? Als je het niet in 1x verkoopt, dan heb ik interesse in de kont, mits deze natuurlijk zonder schade en in de originele kleur is ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan