Leuk kranteknipsel

Gekkenwerk! Waar is de tijd gebleven dat je nog gewoon zo rond kon rijden:
misc.php
 
Laatst bewerkt:
Following an unwritten rule, Harley riders and sport bikers park on separate sides of the parking lot.

Zo'n ding moten we ook invoeren.. parking van 2 bij 2 voor alle harleys! :}
 
Moeten wij nu ook alle cruisers inelkaar gaan meppen en obscene gebaren maken als sportsbike riders :j ? Ben blij dat het er hier wat gezelliger aan toe gaat. Al mag het californische weer 8-) hier wel naar toe gehaald worden.
 
Moeten wij nu ook alle cruisers inelkaar gaan meppen en obscene gebaren maken als sportsbike riders :j ? Ben blij dat het er hier wat gezelliger aan toe gaat. Al mag het californische weer 8-) hier wel naar toe gehaald worden.
Neen, maar toch wel heel erg :j :j naar die 2 Harley nichten die niet terugzwaaiden deze middag
 
Erg leuk verhaal.

Merk weer dat de definitie van snelheid weer verschilt, ze hebben het daar over snelheden van wel 100 mijl, oftewel 160 km, so? :? Net alsof dat zo hard is. :)
 
Erg leuk verhaal.

Merk weer dat de definitie van snelheid weer verschilt, ze hebben het daar over snelheden van wel 100 mijl, oftewel 160 km, so? :? Net alsof dat zo hard is. :)

Wel op die weggetjes in Santa Monica: schijnt gruwelijk mooie weg te zijn, meet alleen maar bochten :9
 
En dan de laatste zin: if the coppers come, you get a ticket for crashing!!

Hmmmmm, da's niet best. Gelukkig doen we in NL nog net alsof het niet onze eigen schuld was. Het klinkt wel weer typisch Amerikaans: opscheppen over dat je gevallen bent. Vlgs mij heb je dan iets niet goed gedaan.
 
Erg erg vet stukje..

ennuh 100mph op een bochtig stuk is hard.. daar in iedergeval wel..heb foto's gezien van die wegen daar in de bergen.. you don't wanna know..
 
Ik kan uit eerst hand vertellen dat het erg lekker rijden is daar.
Heb er 9 maanden gewoont en vooral de weg vanuit Mulholland Drive is om te smullen.
Santa Monica Hills ook.

One motherf*$@%king long twisty road!
Ravijntje links en bergwand rechts.

Heb er alleen op een Buell gereden en helaas niet op mijn KTM'etje. '(
 
Stoer lapje tekst 8-)
They try to outrun us, and they know how they can!

Tegen zulke machines ben je nergens met je politie-chevy :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan