leuk leuk leuk =)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZoekZoekie

MF veteraan
In memoriam
7 mrt 2004
1.603
0
Hoogvliet
.. sta je voor een stoplicht (rood) met een Mille achter je,

stoplicht springt op groen en je ziet voor je op de kruising nog mensen oversteken (door rood) en denkt, die gaan we ff laten rennen.

ik trek men gas open en whop op t achterwiel (powerwheely) :9 dat gaf me sowieso wel een grijns op me gezicht, omdat me powerwheely onwijs goed lukte en hoog kwam,

maarja nu het leuke, volgende stoplicht sta ik op de rechterbaan en die Mille komt naast me staan op de linker baan,
ik dacht bij mezelf, owjee, en trok rustig op toen hij op groen sprong, want ja die Mille zou me toch wel flink schijt rijden, en wat denk je, probeert hij ook een wheely te maken 8-) hahaha wel kickuh,



doe jullie dat ook wel eens?? elkaar een beetje opnaaien om rare dingen te doen ? haha :o


(om ff een laat detail erin te verwerken; ze waren al bijna overgestoken :9 haha)

ik ben klaar voor de MF reacties B| :+
 
Laatst bewerkt:
Lekker als je daar dan loopt en er komt zo'n ongecontroleerde wheelygek op je af... B|
 
.. sta je voor een stoplicht (rood) met een Mille achter je,

stoplicht springt op groen en je ziet voor je op de kruising nog mensen oversteken en denkt, die gaan we ff laten rennen.
haha :o
moe je maar nie door rood lopen.. :+

ASO-gedrag. Dus als iemand door rood loopt mag jij straf uitdelen?
Als je een flinke vent bent doe je dat ook bij een door rood rijdende, kruisende vrachtwagen............
 
Laatst bewerkt:
.. sta je voor een stoplicht (rood) met een Mille achter je,

stoplicht springt op groen en je ziet voor je op de kruising nog mensen oversteken en denkt, die gaan we ff laten rennen.

ik trek men gas open en whop op t achterwiel (powerwheely) richting die mensen :9 dat gaf me sowieso wel een grijns op me gezicht, omdat me powerwheely onwijs goed lukte en hoog kwam,

maarja nu het leuke, volgende stoplicht sta ik op de rechterbaan en die Mille komt naast me staan op de linker baan,
ik dacht bij mezelf, owjee, en trok rustig op toen hij op groen sprong, want ja die Mille zou me toch wel flink schijt rijden, en wat denk je, probeert hij ook een wheely te maken 8-) hahaha wel kickuh,



doe jullie dat ook wel eens?? elkaar een beetje opnaaien om rare dingen te doen ? haha :o


Idioot |( , als je wheely nou mis gaat, en je glijdende motor tik die voetganger omver :N

voor de rest kan ik je wel begrijpen hoor, spelen is wel leuk maar dan niet zo.
 
[me]Sjoske pakt alvast ff chips en bier en gaat eens ff lekker langs de zijlijn zitten :+ [/me]
 
Idioot |( , als je wheely nou mis gaat, en je glijdende motor tik die voetganger omver :N

voor de rest kan ik je wel begrijpen hoor, spelen is wel leuk maar dan niet zo.
ik neem aan dat de mensen al aan de kant waren toen hij voorbij kwam ;)

[me]Sjoske pakt alvast ff chips en bier en gaat eens ff lekker langs de zijlijn zitten :+ [/me]
neem er gelijk één voor mij mee 8-)
 
hehehe... elkaar gek maken, nee dat niet, maar heb ik echt niet iemand anders voor nodig.

Hier in Leuven is er een drukke straat (voor de kenners: bondgenotenlaan),
verkeer is toegestaan daar, 1e dag van de solden en mooi weer = gegarandeerd veel drukte.
Ik ging een film wegbrengen naar de videotheek, met een vriend achterop.
Heb toen een aantal keren een powerwheely(tje) gemaakt, je moest de mensen zien omkijken en haasten om over te steken... waren soms echt mensen bang aan het kijken. _O- _O- _O- _O- _O- was echt geweldig !!!
 
hehehe... elkaar gek maken, nee dat niet, maar heb ik echt niet iemand anders voor nodig.

Hier in Leuven is er een drukke straat (voor de kenners: bondgenotenlaan),
verkeer is toegestaan daar, 1e dag van de solden en mooi weer = gegarandeerd veel drukte.
Ik ging een film wegbrengen naar de videotheek, met een vriend achterop.
Heb toen een aantal keren een powerwheely(tje) gemaakt, je moest de mensen zien omkijken en haasten om over te steken... waren soms echt mensen bang aan het kijken. _O- _O- _O- _O- _O- was echt geweldig !!!


aso !!! :+ _O-
 
Ach ja een Mille maakt nu eenmaal wat los in de meeste 8-)

Over of het veilig was of niet laat ik me niet uit. Ik was er niet bij en er is niks gebeurt dus lb.
 
Ja ik ben er klaar voor. 8-)

full
 
hehehe... elkaar gek maken, nee dat niet, maar heb ik echt niet iemand anders voor nodig.

Hier in Leuven is er een drukke straat (voor de kenners: bondgenotenlaan),
verkeer is toegestaan daar, 1e dag van de solden en mooi weer = gegarandeerd veel drukte.
Ik ging een film wegbrengen naar de videotheek, met een vriend achterop.
Heb toen een aantal keren een powerwheely(tje) gemaakt, je moest de mensen zien omkijken en haasten om over te steken... waren soms echt mensen bang aan het kijken. _O- _O- _O- _O- _O- was echt geweldig !!!

Hoe zou het nou toch komen dat veel mensen zo negatief reageren op motorrijders??
Met zulke 'collega's' heb je geen vijanden nodig :) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan