Leuk nieuw merk voor beginners/opstappers

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
633
84
drenthe
Hallo als fervent liefhebber van kleine lichte motoren kwam ik dit nieuwe merk tegen in nederland
Heb geen aandelen oid maar vond het leuk om te vermelden en ook leuk geprijsd zal wel china made zijn maar toch
 
Een van de vele copy/paste waar onder ander Mash bij horen, al lijkt dit merk iets meer variatie te hebben.

Ik heb er nog niet 1 in het echt kunnen rijden, op een 50cc brommer versie na. De 125/250 ook wel zien staan van onder andere Mash. Ziet er voor de prijs redelijk afgewerkt uit, maar de voor en achtervering is eigenlijk op alle modellen uitgerust met balpen veren. Je bodemt ze al bijna door er aan te schudden, maar mogelijk dat dit voor een klein bedrag op te lossen is.
 
ik hen 20 minuten op een mash dirt tracker 250 gereden , geinige motorfiets maar alles is wel B kwaliteit .
remmen voelen goed , stuurde erg licht net een bromfiets
maar heel erg goed in de olie zetten anders na 1 pekelwinter is dat hele ding bruin van de roest .
ik zou wel 1 overwegen maar dan voor een tweedehands / demo , de nieuwprijs is te hoog tegenover de kwaliteit .
 
ik hen 20 minuten op een mash dirt tracker 250 gereden , geinige motorfiets maar alles is wel B kwaliteit .
remmen voelen goed , stuurde erg licht net een bromfiets
maar heel erg goed in de olie zetten anders na 1 pekelwinter is dat hele ding bruin van de roest .
ik zou wel 1 overwegen maar dan voor een tweedehands / demo , de nieuwprijs is te hoog tegenover de kwaliteit .
Jij houd toch van roest en patina :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan