Leuk uitzicht

Geen vrouw of jonge kinderen zeker? Daar kwam ik thuis niet mee weg om de tuin zo “in te richten” alhoewel ik thuis uiteraard ook niets heb te zeggen :N












(Werner loopt weer rustig terug naar zijn mand -O- )
:+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
't is ouwe meuk.
Maar weetje, ze zijn allevijf (2 buiten beeld) betaald en verzekerd en met een normaal salaris kan je er iedere maand een bijkopen.

~Ik heb een stukje in het H2SE topic zitten lezen en daar word ik bijna misselijk van de geiligheid naar het nieuwste en dikste en duurste wat er te krijgen (krijgen??? echt kopen!) valt. Er hangt zo'n rare zweem over dat topic :r. Ook deze ouwe meuk is nieuwe meuk geweest. De funfactor is nog immer onbetaalbaar, en ze gaan harder als ik durf of mag. Als ik met zo'n FZR onderuit ga koop ik een andere en laat mijn verzekering van 3,15 euro in de maand overzetten.

een quote uit dat H2 topic

Bij de Nürburgring ook een aantal lui die stonden te gapen naar onze fiets, altijd goed voor je ego.......
Hopelijk komt de bestelde Yoshi zsm en nog paar kleine dingetjes en is de fiets helemaal af. :X



Moet je dan op zo'n manier een motor kopen? Ik wil zo'n ding niet eens. Net als zo'n Iphone-hype. Daar doe ik lekker niet aan mee...Dat bedoel ik. Of om de Total in de boog na het K.W. Alexanderviauct



Ik heb er ook 5 seconden op gekeken , en inderdaad...
Maar zo lang ze er zelf krom voor liggen(spuuglelijke kreng) zal het mij worst zijn ..
 
Laatst bewerkt:
't is ouwe meuk.
Maar weetje, ze zijn allevijf (2 buiten beeld) betaald en verzekerd en met een normaal salaris kan je er iedere maand een bijkopen.

Je wordt oud Rob :+ ( wat is oud )

Het is meuk waar je goede herinneringen bij hebt en die nog steeds goed of zelf beter mee kan.
Geen abs storingen en andere ongemakken.

Toch kan ik me voorstellen dat de jongere mens warm loopt voor een moderne machine, het is immers hun eerste kennismaking met apparaten, net zoals wij die met de onze hadden.

Maar dat je er de hoer voor gaat spelen :?

Ik zie Jambers al voor me "Dit is dylanpiloot, overdag eeft ij gewoon een baan maar 's avonds verkoopt hij zijn liechaam in de sloppenwijken van Antwerpen om zich zijn dure Kawasaki te kunnen veroorloven" :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ben oud :) hoop ouder te worden :P

Heel veel respect voor het vak trouwens.



Mijn vrouw die net zo fanatiek is als ik , en 1 van de 5 is van mijn zoon... des zondags gespot, des maandags gekocht
Voel van die Vrouw :} :] nog regelmatig een prikkende vinger in mijn zij als teken van waardering voor die '87er 1000 (31 jaar oud) als ik brullend en met enorme knallen door de Sijtwende tunnel rij...
 
iedereen laat zich mee slepen in de marketing om maar nieuw spul te kopen.
Maakt dat nu echt gelukkig nou nee hoor.
Ik heb zelfs nog een mooie beeldbuis tv prachtig ding al weer 22 jaar oud .
En motoren ach ik heb 4 nieuwe gekocht nu ben ik er klaar mee de laatste nieuwe is nu al weer 16 jaar oud .

Rob je hebt helemaal gelijk met minder toch veel meer zo moet je dat doen ipv marketing slaaf worden
 
Ik ben oud :) hoop ouder te worden :P

Heel veel respect voor het vak trouwens.



Mijn vrouw die net zo fanatiek is als ik , en 1 van de 5 is van mijn zoon... des zondags gespot, des maandags gekocht
Voel van die Vrouw :} :] nog regelmatig een prikkende vinger in mijn zij als teken van waardering voor die '87er 1000 (31 jaar oud) als ik brullend en met enorme knallen door de Sijtwende tunnel rij...

Kun je beter de Hubertustunnel voor gebruiken, hebben degene die erboven wonen geen last omdat die tunnel lekker diep ligt.

Respect :Y
En al helemaal voor Jaq ;)
 
Kun je beter de Hubertustunnel voor gebruiken, hebben degene die erboven wonen geen last omdat die tunnel lekker diep ligt.

Respect :Y
En al helemaal voor Jaq ;)
Wist niet dat er mensen boven wonen. :X
Maar wat een klote tunnels zijn dat om met een vrachtwagen doorheen te rijden.
Er liggen van die ribbels waar je met de rechterkant van de vrachtwagen overheen rijdt, wat een kelereherrie geeft dat. B|
Hebben die bewoners daar geen last van?
Ik rij dan liever de N44 uit tot de A12.
 
Laatst bewerkt:
een voor hem een voor haar een voor de zoon de rest voor onderdelen of zo.
of mocht er een uit vallen.? maar staan ze altijd buiten?
 
Laatst bewerkt:
Wist niet dat er mensen boven wonen. :X
Maar wat een klote tunnels zijn dat om met een vrachtwagen doorheen te rijden.
Er liggen van die ribbels waar je met de rechterkant van de vrachtwagen overheen rijdt, wat een kelereherrie geeft dat. B|
Hebben die bewoners daar geen last van?
Ik rij dan liever de N44 uit tot de A12.

Kijk maar eens goed, het is ook geen echte tunnel maar een bovengronds bouwwerk.

Die ribbels zijn idd irritant en ook daarvan zullen mensen die boven de tunnel wonen hinder ondervinden in de vorm van trillingen.

Ribbels zijn trouwens bedoeld als psychologische snelheidsremmers, verkeer houd er niet van om er overheen te rijden dus rijdt men dichter naast elkaar.
Omdat velen dat eng vinden wordt er niet zo hard gereden.
 
Maar waarom dan 5,..
600r van Dimitri, 600r van mij. de eerste 1000 en de laatste 1000. 1 die in de voortuin komt, naked racer, pakken wanneer nodig, korte rit, boodschappie, effe leischendam...
 
Meeste staat binnen. ben alleen effe hard in dat hok bezig
 
Wist niet dat er mensen boven wonen. :X
Maar wat een klote tunnels zijn dat om met een vrachtwagen doorheen te rijden.
Er liggen van die ribbels waar je met de rechterkant van de vrachtwagen overheen rijdt, wat een kelereherrie geeft dat. B|
Hebben die bewoners daar geen last van?
Ik rij dan liever de N44 uit tot de A12.
Ik begrijp niet welke mongool die ribbels bedacht heeft, die moeten ze zelf in die tunnel leggen
 
Goed, het zijn niet de oostenrijkse alpen, maar ik vind dat ik toch behoorlijk bedeeld ben met wat ik vanaf mijn Sheldon Cooper-plekje buiten zie staan

[afbeelding]

Okee, slotje en een weekban, tot de volgende keer
Dat is een mooi plaatje voor het doodgebloede topic Spelletje-Raad-de-motor-Deel-III. Staat in principe genoeg info op om alle drie te raden *D

Als ik me goed herinner staat in het legendarische "Zen and the art of motorcycle maintenance" ook een scene waarbij de hoofdrolspeler bij het olie verversen de oude meuk aan de rand van een parkeerplaats in de grond laat lopen :o Dateert het boek wel behoorlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan