Verhaaltje van een kennis van mij. Origineel zie hier:
http/www.prikpagina.nl/read.php?f=66&i=104436&t=104436&v=f
"nou ik heb ondertussen mijn motor verkocht
maar nou ga ik binnen kort meschien weer een motor kopen
dus ik ging vandaag naar GROENEN in EINDHOVEN
om ff te kijken voor een ZXR400
hij had er drie staan
1 was een 98ér
de tweedewas een 92ér
en de derde was een 94er
nou die derde leek mij wel wat
dus ik ff goed kijken naar de motor
het was een mooie zwarte met paars en geel
nou viel mij al 1 ding op
de sleutelhanger was precies het zelfde die ik eerst had op mijn 400
nou kan toeval zijn maar o.k.
dus ik kijk wat verder op die motor
en er zat op precies dezelfde plaat een schuertej in de kuip
waar ik er ook 1 had
dus ik nog verder kijken
maar het kon de mijne niet zijn want op deze motor stond maar 23.000 km op en toen ik de mijne weg deed stond er 54.000 op
maar wat bleek nou er zat dezelfde uitlaat met dezelfde krassen die er bij mij opstonden
en het kenteken was toevallig ook precies het zelfde MN-46-RL
dus ik toch voor de grap ff wat info gevragen over die motor
ik vroeg wat jaar dat hij was
de verkoper zei 94 nou was de mijne toch een jaar ouder
de verkoper zei dat het een hele goede motor was terwijl de mijne toch zwaar beroerd was
dus wat is nou de conclusie je kunt die vent niet vertrouwen dus als je een nieuwe motor wilt kopen ga dan NIET naar GROENEN in EINDHOVEN op de HURK
maar ja dat wou ik nog ff kwijt
maar ik ben dus nog wel op zoek naar een ZXR 400
de idealen race motor"...
Kortom...
kilometerstanden...
http/www.prikpagina.nl/read.php?f=66&i=104436&t=104436&v=f
"nou ik heb ondertussen mijn motor verkocht
maar nou ga ik binnen kort meschien weer een motor kopen
dus ik ging vandaag naar GROENEN in EINDHOVEN
om ff te kijken voor een ZXR400
hij had er drie staan
1 was een 98ér
de tweedewas een 92ér
en de derde was een 94er
nou die derde leek mij wel wat
dus ik ff goed kijken naar de motor
het was een mooie zwarte met paars en geel
nou viel mij al 1 ding op
de sleutelhanger was precies het zelfde die ik eerst had op mijn 400
nou kan toeval zijn maar o.k.
dus ik kijk wat verder op die motor
en er zat op precies dezelfde plaat een schuertej in de kuip
waar ik er ook 1 had
dus ik nog verder kijken
maar het kon de mijne niet zijn want op deze motor stond maar 23.000 km op en toen ik de mijne weg deed stond er 54.000 op
maar wat bleek nou er zat dezelfde uitlaat met dezelfde krassen die er bij mij opstonden
en het kenteken was toevallig ook precies het zelfde MN-46-RL
dus ik toch voor de grap ff wat info gevragen over die motor
ik vroeg wat jaar dat hij was
de verkoper zei 94 nou was de mijne toch een jaar ouder
de verkoper zei dat het een hele goede motor was terwijl de mijne toch zwaar beroerd was
dus wat is nou de conclusie je kunt die vent niet vertrouwen dus als je een nieuwe motor wilt kopen ga dan NIET naar GROENEN in EINDHOVEN op de HURK
maar ja dat wou ik nog ff kwijt
maar ik ben dus nog wel op zoek naar een ZXR 400
de idealen race motor"...
Kortom...
kilometerstanden...