Leuk verhaaltje

Daphne for president! :}

Maar zo leuk is dat verhaaltje niet voor je. Wat een aso. :j
Ik rij al 18 jaar motor en heb dergelijke dingen ook wel eens meegemaakt, zowel op de motor als in de oto. Je weet toch gretvrrrr niet wat je overkomt.
 
ik had er vorige keer ook eentje...
ik haalde rechts in omdat die snuiter 90 reed waar je 120 mocht op de linkerbaan...

ik rechtsvoorbij...snijt die klojo me toch af...
ik kon er net voorbij...ik in de remmen..hij vet gebaar maken wat moet je nou...vinger erbij enzo.

ik wilde een deuk in ze auto schoppen maar...dat lukte niet omdat...ie me bijna van de weg reed...dus heb het maar zo gelaten...

maar oooooeeeehhhh wat was ik mad zeg...tering!
 
Door Jarlow op 30-06-2002 23:03

Jezus, wat moetje nog tegen zo,n man te zeggen dan....????
vooral ook omdat ie dreigend op daphne kwam aflopen....(eh, mevrouw kwam zelf ook niet vriendelijk aanlopen denk ik )

Niks , gewoon effe laten uitspreken/schreeuwen en als ie zijn zegje heeft gedaan en meestal al iets gekalmeerd is kun je verder.
Zie het nou eens door de ogen van die man, die denkt dat hij gelijk heeft (heeft die natuurlijk niet) net zoals die op de motor.
Dan moet je hem dat toch duidelijk kunnen maken en als dit niet mogelijk is en hij begint handtastelijk te worden kun je altijd nog terugslaan (verdediging).
Vlucht ie heb je al helemaal geluk , want dan is hij zeker fout.
Effe nummer onthouden en klaar is kees.
Als je er zomaar op los slaat dan is de kans dat ie anders tegenover motorrijders gaat kijken al helemaal verkeken. Leuk voor de volgende motorrijder die hij tegenkomt.

[patser modus]
Maar ja dat zal wel door mijn lichaamsbouw komen dat ik situaties zo op kan lossen.
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
[/patser modus]
 
Terug
Bovenaan Onderaan