leuk wieltje besteld in de vs

IMG_0344.jpg

huidigestaat.jpg


hier dan de velg met gemonteerde band en hoe de motor er bij staat.
 
een compliment van jou is al heel wat murph, hoe rottig het ook uit je strot komt ;)
O-)

Maak graag complimenten. :P
Maar nu zie ik alleen wat ik zie.
Graag het geheel in een frame.Heb maar een beperkt voorstellingsvermogen. :+

Ps.

Graag wat clementie tonen.Ben 47 jaar en al heeeeel lang in een relatie.Je weet niet wat zich hier soms afspeelt.Vandaar mijn reacties soms. :Y :} _O-
 
Laatst bewerkt:
Dacht het wel ja. _O-
Mooie lengte ja die 211,origineel is ongeveer 188cm.Kunnen we wel wat mee. :Y
 
dat is inderdaad een mooie lengte die er bij komt.
Nu maar afwachten wat de wielbasis nu gaat worden.
Ik had je ook die mail gestuurd van de vork, maar weet nog niet precies wat ik daar mee aan moet.
Waarschijnlijk geen kroonplaten er bij, dus dat zou betekenen op weer enkele weken wachttijd om die er bij te krijgen.
 
Maak graag complimenten. :P
Maar nu zie ik alleen wat ik zie.
Graag het geheel in een frame.Heb maar een beperkt voorstellingsvermogen. :+

Ps.

Graag wat clementie tonen.Ben 47 jaar en al heeeeel lang in een relatie.Je weet niet wat zich hier soms afspeelt.Vandaar mijn reacties soms. :Y :} _O-
mischien eens overwegen niet meer wat te gebruiken, wie weet wat het doet met je voorstellings vermogen.
 
dat is inderdaad een mooie lengte die er bij komt.
Nu maar afwachten wat de wielbasis nu gaat worden.
Ik had je ook die mail gestuurd van de vork, maar weet nog niet precies wat ik daar mee aan moet.
Waarschijnlijk geen kroonplaten er bij, dus dat zou betekenen op weer enkele weken wachttijd om die er bij te krijgen.

Hartmaat tussen uitgaande as en achteras is dan ongeveer wat we van plan waren,is mooi dus.We komen nu op 212 wielbasis uit als we het blok zo laten staan.
Voorvork...ja.Wat is dit voor upsd?Geschikt voor 2 remklauwen?
En net wat je zegt,er moet een T stuk bij,anders kan ik nog geen frame maken. :N
Is wel een mooi vorkje en een mooi stukje langer,is niet verkeert.
Wat is wijsheid? :?

Heb trouwens niet een percee een kroonplaat nodig maar wel de onderplaat+pen.
Zat die vork trouwens in een wildstar kwa pen en lagers?Met andere woorden past dit bij het balhoofd of moet de pen over gezet worden.
 
Laatst bewerkt:
Hartmaat tussen uitgaande as en achteras is dan ongeveer wat we van plan waren,is mooi dus.We komen nu op 212 wielbasis uit als we het blok zo laten staan.
Voorvork...ja.Wat is dit voor upsd?Geschikt voor 2 remklauwen?
En net wat je zegt,er moet een T stuk bij,anders kan ik nog geen frame maken. :N
Is wel een mooi vorkje en een mooi stukje langer,is niet verkeert.
Wat is wijsheid? :?

Heb trouwens niet een percee een kroonplaat nodig maar wel de onderplaat+pen.
Zat die vork trouwens in een wildstar kwa pen en lagers?Met andere woorden past dit bij het balhoofd of moet de pen over gezet worden.
Ik ben net ik denk exact dezelfde vork tegengekomen, deze is 96.5cm lang inclusief kroonplaat en tstuk.
Geschikt voor 1 remschijf(als ik het goed zie op de foto) maar dat zou denk ik niet uit moeten maken als het wiel ook maar voor 1 schijf is.
En vraagprijs 75 euro. :} :}
De vork van de mail die ik stuurde en deze die ik heb gevonden zijn beide van een kawasaki klx650 crossmotor.
Dus ik denk dat het makkelijkste is om de pen over te zetten als dit zou lukken.

ben heel benieuwd naar jou mening ;)
 
Heb het gezien,is geen geld nee.Zul je op termiijn wel andere platen moeten laten maken zodat de poten verder uit elkaar staan natuurlijk(kan later wel),Dit is geen porum natuurlijk zo dicht op elkaar.Maar hier kunnen we wel wat mee zolang jij 1 schijf voldoende vind.
Zou zeggen bestel dat ding en laat hem naar Friesland opsturen,dan kunnen we bijna beginnen. O-)
 
ik heb de vraag gesteld naar de leverancier van het wiel of hij geschikt is voor 1 schijf of 2.
Als het blijkt dat hij voor 1 wiel is dan ga ik hem gelijk vast leggen, betalen en laten opsturen.

will be continued.

ps weer wachten B| dit keer als het goed is niet zo lang(hooguit week)
 
echt een superproject, ik wacht af met spanning :Y is het geen idee om alles in één topic samen te vatten? (ik heb gezocht, maar niet gevonden)
 
Precies,zo gauw alle ingredienten aanwezig zijn word er een topic gestart. :Y
 
Yep, alleen de vork nog(als het past met het wiel en schijf). Maar dat moet deze week geregeld zijn. Ik verwacht vandaag of morgen antwoord. Dan kan ik de vork betalen en laat ik hem rechtstreeks naar jou toesturen. Dan neem ik de gok dat hij er prima uitziet(hij word natuurlijk nog gepolijst).
 
En.. is er al begonnen met de bouw?
Kan nog nergens een topic vinden maar ben wel erg nieuwsgierig aan het worden..

Nee,nog niet.Zal volgende week worden denk ik.Eerst nog een alu tank en zit maken dan gaan we los met de extreme custom,Heb er wel zin aan,weer eens wat anders dan een fighter of een klassieker.
Heb je nog wat intressante links o.i.d.om wat inspiratie op te doen?Moet me hier toch wat meer mentaal en optisch op voorbereiden dan al de vorige projecten. O-)
De lijn hebben we wel in de kop(beetje de i-robot look van occ)maar dan een softtail,we weten alleen nog niet hoe we het achtergedeelte prezies gaan doen om de fiets wel zoveel mogelijk op een hardtail te doen lijken.(spatbord strak op de band)
Er zit al wat een langere vork in(upsd)met een tijdelijk 21 inch(cross :? )wiel.
Oja,topic word uiteraard gestart als ik echt begin.
:W
 
Laatst bewerkt:
Nee,nog niet.Zal volgende week worden denk ik.Eerst nog een alu tank en zit maken dan gaan we los met de extreme custom,Heb er wel zin aan,weer eens wat anders dan een fighter of een klassieker.
Heb je nog wat intressante links o.i.d.om wat inspiratie op te doen?Moet me hier toch wat meer mentaal en optisch op voorbereiden dan al de vorige projecten. O-)
De lijn hebben we wel in de kop(beetje de i-robot look van occ)maar dan een softtail,we weten alleen nog niet hoe we het achtergedeelte prezies gaan doen om de fiets wel zoveel mogelijk op een hardtail te doen lijken.(spatbord strak op de band)
Er zit al wat een langere vork in(upsd)met een tijdelijk 21 inch(cross :? )wiel.
Oja,topic word uiteraard gestart als ik echt begin.
:W
klinkt leuk, ik hou het in de gaten dan ga ik dat topic ook volgen.
Maaruh, crosswiel???? dat ziet er toch niet uit O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan