Leuke / bijzondere / extreme scooterfoto's

Laid back style
3741827635_4b71006ed5.jpg


Snowmobile
3247844582_4553c0f66a.jpg


T-Max Family
2177150439_3371d932dc.jpg
 
Er is geen mogelijkheid dat die agenten hem dan gaan bijhouden, of ze moeten met iets heel extreems komen. Ook de italiaanse plisie lambo gaat het niet redden, aangezien een standaard gp 800 die tot een hoge snelheid nog voor blijft.

62862952-zip-sp2-race.jpg

Zipjes :D
 
dre-damian, ik herken die scooter, die is door nederlanders gebouwt. project kostte in de 40.000 euro als ik mij het goed herinner.
 
Iedere keer het gas open is 1 mm rubber inleveren. Niet meer normaal dit, zou hem wel eens in "wegmisbruikers" willen zien. Die gezichten van die agenten :P


dan wel gele stickers op het voorspatbord plakken _O- en je motor kenteken op het formaat bromfiets :P


Maar ik weet het wel als er een Fuoco met dezelfde motor komt laat ik er ook een Turbo opzetten :P
 
aangezien een standaard gp 800 die tot een hoge snelheid nog voor blijft.

Dat lijkt me sterk; zo'n Lambo doet 0-100 binnen 4 seconden, een standaard GP800 met 75PK zal daar zo'n 6 sec. over doen [is nog erg snel] .
 
Het filmpje is een beetje tweeledig. Zo zegt men dat de Lambo idd wel iets sneller zou kunnen optrekken, echter zouden herhaaldelijke pogingen tot grote schade aan de koppeling van de Lambo kunnen leiden. Men gaat dan over tot een vliegende start vanaf 20km/h. De Gilera doet het officieel in 5,5 sec. Men kan zien dat hij de Lambo een behoorlijk stuk voor kan blijven, daarna is men kansloos maar dat is bijna voor iedere motor zo. Echt op zeer hoge snelheden zijn die snelle auto's toch wel lastig te kloppen, ivm (recessietegenwind) op een motor.
 
Laatst bewerkt:
Vox, edit je bericht.

Anders heeft bos dadelijk weer een nieuwe bron van inkomsten: windbelasting !
 
Vox, edit je bericht.

Anders heeft bos dadelijk weer een nieuwe bron van inkomsten: windbelasting !
Aangepast!. Je hebt gelijk je weet maar nooit, misschien is ie zich wel aan het orienteren op een scootah!. :W Zekers na die tarieven van de kilometerheffing, die ze voorzichtig bekend maken :r
 
NewKidsOnTheBlock... Wat een ontzettend keigoeie fillems!

Wie en wat zouwen daavoor als inspiratie gedient hebbe, ey?
Eg keigaaf!
Zouw da eg gebeurt zeijn?


:N
 
Zo te zien het Groenhof in Amstelveen met op de achtergrond buurcentrum de bolder!
ja ja nu ben je mooi het haasje in de pers met dat ding _O- _O-


Ik woon er zelf niet, mocht je hem tegen komen in een blaadje dan wil ik hem natuurlijk ook hebben! En over de locatie heb je gelijk. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan