leuke brief van de politie :-?

De laatste keer dat ik een waarschuwing mocht ontvangen van oom agent ging dat toch echt via de telefoon. Brief lijkt me een beetje bullshit eerlijk gezegd. Eerder een grap van een bekende of zo.
 
De eerste de beste diender die een dergelijk proces verbaal inlevert kan naar alle waarschijnlijkheid meteen omzien naar een andere Job. Deze is in ieder geval te droevig om echt waar te kunnen zijn.
Maar toch.... Leuk geprobeerd :) :) :)
 
Heb je enig idee wat voor een auto het was :?
Kan het effe aan Henk vragen bij mhe (MOTORpolitie)
Gewoon de brief effe meenemen... 8-)

ohh ja en van te voren wel FF de kentekenplaat ombuigen *D *D *D
je weet nooit met die gasten
 
NOujah soms heb je nog nix aan een omgebogen kentekenplaat....Is ie omgebogen, zijn der nóg mensen die dan een wheelie maken terwijl ze geflitst worden :+ ben je alsnog de lul
 
Heb je enig idee wat voor een auto het was :?
Kan het effe aan Henk vragen bij mhe (MOTORpolitie)
Gewoon de brief effe meenemen... 8-)

ohh ja en van te voren wel FF de kentekenplaat ombuigen *D *D *D
je weet nooit met die gasten

hehe ken er niemand in het politie-systeem kijken om na te gaan of er daadwerkelijk een notitie is gemaakt? :X
 
Jaren geleden werden wij ook aangehouden, maat van mij had z'n kentekenplaat ook verbogen.

Politie: "U heeft uw kentekenplaat verbogen, hiervoor kan ik u verbaliseren.

Maat: "Ermm..goh, dat had ik nog helemaal niet gezien. Dan moet dat toen straks met een wheelie zijn gebeurt" O-)

Politie: "Als u hier voorbij komt met een wheelie waarbij uw kentekenplaat de grond raakt, dan zal ik u niet verbaliseren" :}

Maat: "Ermm....hoe duur was die boete ook al weer?"

Uiteindelijk toch met een waarschuwing er vanaf gekomen. Plaat rechtgebogen en verder gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan