leuke (chopper) opknapper gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

barmanb

MF'er
26 feb 2008
205
0
Zuidlaren
hallo allemaal.

ik ben op zoek naar een zomer/winter projectje ik zoek het liefst iets in de chopper klasse. als de motor maar rijdent is maakt het mij voor de rest niet zo vel uit hoe hij er uit ziet. de prijs valt vast wel over te praten toch?

prijs indicatie is tot +/- 500 euro

mijn e-mail adres is: de bierkabouter @ home . nl

graag een foto van de motor er bij plaatsen als het lukt of hier even reageren

hoop op wat reacties.
 
cx 500 c met kofferset,lopend weggezet 6 maanden geleden alleen de accu doet niet veel meer.
300 euro.
Staat in culemborg
 
Heb hier nog een kawasaki Z250C. Het is een soort van opknapper :P Er moeten nieuwe
bandjes onder en hij moet weer goed lopend gemaakt worden, waarschijnlijk een kwestie van goed afstellen. Verder is hij overgespoten door de vorige eigenaar, dit kan naar mijn mening wel netter.Hij moet 450 opbrengen.

motor staat in Hurdegaryp, vlakbij leeuwarden.
PC090407.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb hier nog een kawasaki Z250C. Het is een soort van opknapper :P Er moeten nieuwe
bandjes onder en hij moet weer goed lopend gemaakt worden, waarschijnlijk een kwestie van goed afstellen. Verder is hij overgespoten door de vorige eigenaar, dit kan naar mijn mening wel netter.Hij moet 450 opbrengen.

motor staat in Hurdegaryp, vlakbij leeuwarden.
[afbeelding]

dit is een 250 ccer toch das me eigenlijk net te licht.
 
Hallo.
ik weet niet of het wat voor je is, maar kijk eens na een kawasaki LTD,440 of 454.
Zijn op het internet vaak te vinden tegen niet al te dure prijzen. Deze motor is betrouwbaar en redelijk snel. Onderdelen zijn er ook nog van te krijgen en daarbij zijn ze ook nog makkelijk te verbouwen. Ik heb er twee waarvan er een verbouwd is en ik had er veel lol aan.
Groeten
 
Ik heb een kawasaki 440 ltd te koop.
Helemaal rijklaar met nieuwe banden accu ketting tandwielen achterrem olie filter remolie voorvork olie.
Compleet met werkplaats handboek en instructie boekje.
Als bonus een 2e geheel in onderdelen erbij.

Je kunt dus met de ene rijden en da andere opknappen.

Pieter
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan