Leuke forumervaring

M13z1

Rookie
25 apr 2021
12
50
Goedemorgen allen,

Ik weet niet zo goed waaronder ik dit onderwerp moet plaatsen maar het volgende overkwam mij recent; ik had een startprobleem met mijn motor en door 'trial by error' kwam ik erachter dat mijn startrelais overleden was. Via een PM kwam ik in contact met Peter hier op het forum, hij had nog zo'n ding liggen welk hij mij tegen alleen de verzendkosten heeft opgestuurd. Dat is toch prachtig? Belangeloos een ander helpen. Ik zie het nog weinig maar ik wilde het graag met jullie delen.

Peter, nogmaals dank!

Deel hieronder gerust je positieve forumervaringen!

Goede groet,
Michel
 
Laatst bewerkt:
Goed om te horen! En weet je wat het leuke is; het zit hier vol met goedzakken :)

In het techniek-gedeelte wordt veel kennis uitgewisseld, ook door mensen die hun dagelijkse brood er mee verdienen. Het enige wat er wel van je wordt verwacht is een goede omschrijving, stukje inzicht, opvolging en terugkoppeling. Dus niet "Me moter start niet wat kan het zijn help!!!" en dan pleite ;)

Ook het Kringloop-topic is een prima plek om een tweedekansje op de kop te tikken of om zelf spullen aan te bieden.

En zo zijn er legio voorbeelden. Af en toe is het even een beetje tussen de regels doorlezen en moet je bepaalde gebruikers een beetje leren kennen, maar al met al is het hier een prima plek om te vertoeven :)
 
@Kars ,bedankt voor de tips! Ik moet mijn weg even vinden hier, ik ben nog niet zo lang lid. Maar zit wel vaak op andere fora, voor andere interesses waar ik een ook zeer prettige saamhorigheid ervaar die je 'buiten' nog zelden meemaakt, dat vind ik leuk en doet me goed. Misschien krijg ik er, naarmate ik ouder wordt, wat meer oog voor maar het past mij goed. En vooropgesteld dat ik niet altijd hoef te profiteren, als ik kan helpen doe ik dat ook graag.
 
En zo zijn er legio voorbeelden. Af en toe is het even een beetje tussen de regels doorlezen en moet je bepaalde gebruikers een beetje leren kennen, maar al met al is het hier een prima plek om te vertoeven :)
Heb je een voorbeeld? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan