Leuke Kawasaki GPZ 600R uit 1987!

Zx6r-Meanduck

Die hard MF'er
11 feb 2007
539
0
Nunspeet
Beste forum-gebruikers,

ik bied dus mijn Kawasaki Gpz 600r uit 1987 (Amerikaanse import) aan omdat ik hem niet verzekerd krijg. Er is namelijk geen 25 kw kit voor beschikbaar. Kinderachtig gemekker van de Nederlandse staat. Maja, dan gaat ie maar weg. Hij heeft ongeveer 33000 miles op de tellers. De kleurstelling is rood met.. tsjah... wat grijsachtig.

Ik wou hem helemaal laten opknappen, maar heb maar een paar dingen kunnen veranderen.

Wat ik gedaan heb:
-Alles grondig schoongemaakt, dus carbarateurs helemaal gereinigd en natuurlijk de rest.
-Nieuwe accu
-Nieuw membraan voor 1 van de carurateurs, de rest is goed.
-Nieuwe olie erin gegooid en Moto Forte 1 voor extra reiniging van binnenuit.

Wat moet er gebeuren (is me verteld door de garage):
-nieuwe voorband
-voorvorkkeerringen zijn lek
-remblokjes zijn op
-benzinetank zweet (komt niets doorheen maar toch) aan de rechtervoorkant (was al geprobeerd te solderen of iets dergelijks) Niks hinderlijks, maar wel het vermelden waard.

De motor ziet er voor de rest zeer netjes uit (op een kleine deuk in de tank na en een miniem scheurtje in een kleine zijkap). Als ik de motor van de week weer terugkrijg zal ik foto's plaatsen. Hij loopt trouwens wel, maar niet stationair. Ik wou hem erg graag opknappen maar het mocht niet zo zijn, dan maar aan iemand verkopen die dat ook wil doen :Y . Het zijn namelijk oerdegelijke apparaten met geweldige rijeigenschappen!

Groetjes van de gemene eend. :W

Vraagprijs 700 euro. :)
 
Laatst bewerkt:
Heb er eventueel ook nog een leuke motorjas van Difi (bordeauxrood) en laarzen van Oxtar maat 43 bij mits de vraagprijs van 700 euro word geboden. Foto's van het jack en laarzen volgen ook nog. Zal waarschijnlijk einde van de week worden. :)
 
Laatst bewerkt:
Leuk ding, suc7 met verkoop.

Kickje dan maar...

full
 
Noujaw dan maar 1 voor 1, Hij mist trouwens nog 2 zijkappen (had ik er niet opgeschroefd) om de rest beetje beter te belichten.
full
 
af laten stellen op 25kw en verzekeren met uitdraai geen optie? :)

Nopes, volgens de Nederlandse wetgeving is dat niet geldig. Unive vertelde mij dat ze dat op die manier niet meer mogen verzekeren. Vroeger nog wel.

Dus.... houdt het op... kick voor deze leuke motor.

Als mensen meer scherpere fotos willen hebben hoor ik het wel. Dan kan ik namelijk meer foto's van het jack,laarzen en de motor sturen.
 
Nog gegadigden die in de winter deze beauty willen opknappen?! *D
Over de prijs valt te praten...
 
Laatst bewerkt:
tis dat ik al weer 3 motoren heb staan, 1 ervan weg wil hebben en die ander me ook weer geld gaat kosten om m op te knappen.... -_-

suc6

en schop
 
Voor 600 euro kan de hele handel opgehaald worden, mensen maak me los en knap deze lieverd op ;) ! Meer foto's op aanvraag.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan