leuke meiden op 25 kW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rossandri

MF'er
18 mei 2004
132
0
in de buurt van Eindhoven
Zijn er nog leuke meiden die op 25 kW rijden??? Volgens mij zijn die er niet veel, want als ik op stap ga, kom ik nooit niemand tegen die motor rijdt, alleen meiden die het wel gaaf vinden en zelf 'misschien' ook motor willen gaan rijden... hebben anderen dat ook of komt dat doordat ik misschien op de verkeerde plekken uitga (denk het nie, want ik ga naar het gezelligste cafe in de kempen (bij eindhoven))...
 
Zijn er nog leuke meiden die op 25 kW rijden??? Volgens mij zijn die er niet veel, want als ik op stap ga, kom ik nooit niemand tegen die motor rijdt, alleen meiden die het wel gaaf vinden en zelf 'misschien' ook motor willen gaan rijden... hebben anderen dat ook of komt dat doordat ik misschien op de verkeerde plekken uitga (denk het nie, want ik ga naar het gezelligste cafe in de kempen (bij eindhoven))...
Hey,

Ik ben Sandra en rij al bijna een jaar 25kW. Ik ben 18 jaar, blond en heb een CBR600F waar ik graag mee rij :]

Kun jij wat meer over jezelf vertellen?
 
Laatst bewerkt:
Motorrijdsters kom je tegen op motorbeurzen enzo... :+
Daar misschien op jacht gaan.

@Sandra: Knappe griet ben jij hoor. Blond? :P
18 jaar en al een jaar op 25KW :}
 
Hey,

Ik ben Sandra en rij al een jaar 25kW. Ik ben 18 jaar, blond en heb een CBR600F waar ik graag mee rij :]

Kun jij wat meer over jezelf vertellen?


Heeej is dit nou de eerste dating oproep die werkt |( |(

hahahahahhahahahahahahahaha

sorry wist niets nuttigs te melden en wou toch ff wat roepen :+
 
Motorrijdsters kom je tegen op motorbeurzen enzo... :+
Daar misschien op jacht gaan.

@Sandra: Knappe griet ben jij hoor. Blond? :P
18 jaar en al een jaar op 25KW :}

:+

ik rij geen 25 kw ben ik dan op voorhand ook niet leuk?
 
Hoi BGL, Ik ben jarno en rij nu nog rs 125, maar heb wel mijn zwaar rijbewijs.. Lijkt me leuk om met wat jongere dames te gaan rijden... Eind januari ga ik mijn nieuwe motor ophalen... een suzuki sv650s 2003, 3000 km gelopen in blauwe versie... Ik ben 21 en woon onder eindhoven!!! Nou, ik hoor het wel!!!
als je meer wilt weten, hoor ik het wel...

Vrouwen die geen 25 kW meer rijden, zijn ook welkom hoor!!! :) , als ze maar niet te oud zijn, ja, het is discriminerend, maar het is niet anders :]
 
[me]MissNitro weet zeker dat hier al een topic over is
[/me]


Kijk maar eens in de 25Kw index
 
Hoi BGL, Ik ben jarno en rij nu nog rs 125, maar heb wel mijn zwaar rijbewijs.. Lijkt me leuk om met wat jongere dames te gaan rijden... Eind januari ga ik mijn nieuwe motor ophalen... een suzuki sv650s 2003, 3000 km gelopen in blauwe versie... Ik ben 21 en woon onder eindhoven!!! Nou, ik hoor het wel!!!
als je meer wilt weten, hoor ik het wel...
Lijkt me hartstikke leuk!

We kunnen natuurlijk ook voor de zomer gewoon een keertje gaan stappen he ;)
 
Bel me ff op 06-50591569

Waarschijnlijk neemt Lucie Starink op, maar dat is m'n zus. Moet je ff naar mij vragen; Sandra.

Groetjes.
 
Is BGL weer vrijgezel??? op de megameeting had ze nog haar vriend bij zich dacht ik :? BGL is echl een lekker chickie! Heb je misschien nog een foto van jezelf bgl?
 
Is BGL weer vrijgezel??? op de megameeting had ze nog haar vriend bij zich dacht ik :? BGL is echl een lekker chickie! Heb je misschien nog een foto van jezelf bgl?
full


Dit was ik vroeger ;) Woonden we nog in Amerika.

Zal ff zoeken naar een recent plaatje van mezelf!

edit:

Dit ben ik trouwens tegenwoordig:

full


Maar denk dat Kris een plaatje zonder pak en helm bedoelt :? ;)
 
full


Voila! Inmiddels heel wat blonder en natuurlijk veel levenservaring rijker ;)

Benieuwd wat jullie ervan vinden O-) :o

En de topicstarter ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan