Leuke Motor voor een Dame

Hoi Allemaal,
Ik mag zeer binnenkort afrijden (zwaar). Daarna wil ik een motor kopen die ik naast touren ook kan gebruiken voor woon werk verkeer. Lees 100 km heen en weer over snelweg en 80 km weg.
Ik hou van sportieve motors voorbeeld Ducati Monster (en andere naked bikes) Yamaha R6 (en andere sportieve fietsen) enz.
Wie kan mij nog wat opties geven. Prijs rond de 6000 euro, comfort, sportief en geschikt voor een beginner!

Suzuki SV ?

kinkt iig als een monster *D

hier die van mijn VFRiendin:
SV_650_Witchieh_020.jpg



VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
ik heb nu die gixxer. zie onderin mijn bericht ;)
maar ga nu over op de honda CB600F
ik ben maar 1.67 en wil gewoon een fiets die goed past zonder dat ie verlaagd moet worden enz. en ook nog redelijk rechtopzit. mijn voorkeur gaat uit naar de naked bike, maar hij is er ook met kuip. ik denk daar nog over na omdat ik bang ben dat ik ook op de naked bike het niet lang vol kan houden i.v.m. rij wind.

succes met zoeken en laat weten wat het worden gaat *D
 
Zo even weggeweest van dit forum bedankt voor jullie reacties
Het wordt hoogst waarschijnlijk een R6. Ook advies gevraagd aan een ervaren motorrijder of het niet te gek was, maar hij had er het volste vertrouwen in na mij tijdens een les te hebben zien rijden.
Eerst eens lekker rond touren om ervaring op te doen!!
Ik hoop jullie binnenkort een foto te kunnen laten zien met fiets
Mag er nu alleen nog naar kwijlen en over een maandje op rijden
 
Ik ben zelf redelijk een fan van de Yamaha Fz6 Fazer. Heb um 2x gehuurd en bevalt erg goed. Zit het blok va nde R6 in, aleen iets afgezwakt (toch nog een 98pk). Je zit licht naar voren heen, comfortabel om te rijden. "x gehuurd met 450 kilometer op de tellen van sochtens 8:30 tot 17:30 gereden.

En door het schermpje heb je weinig last van tegenwind tot rond de 160 kilometer (afhankelijk van je lengte).

De R6 heeft mij een te platte zit, vooral als je over woonwerk verkeer denkt. Lijkt me daarvoor niet een perfecte motor, maar ieder zo zijn eigen smaak.
 
Zo even weggeweest van dit forum bedankt voor jullie reacties
Het wordt hoogst waarschijnlijk een R6. Ook advies gevraagd aan een ervaren motorrijder of het niet te gek was, maar hij had er het volste vertrouwen in na mij tijdens een les te hebben zien rijden.
Eerst eens lekker rond touren om ervaring op te doen!!
Ik hoop jullie binnenkort een foto te kunnen laten zien met fiets
Mag er nu alleen nog naar kwijlen en over een maandje op rijden
Goede keuze! Zal je zeker bevallen; vlammen met die hap! Welk jaar, kleur?
Ik had m'n R6 3 maanden voordat ik m'n rijbewijs haalde. Naast het kwijlen een hoop frustraties, haha, succes ermee ;)

En mensen... zeg nou zelf, een Fazer ziet er toch niet uit :? O-)
Hoe kan je zo'n motor in godsnaam voorstellen B|
 
Zo even weggeweest van dit forum bedankt voor jullie reacties
Het wordt hoogst waarschijnlijk een R6. Ook advies gevraagd aan een ervaren motorrijder of het niet te gek was, maar hij had er het volste vertrouwen in na mij tijdens een les te hebben zien rijden.
Eerst eens lekker rond touren om ervaring op te doen!!
Ik hoop jullie binnenkort een foto te kunnen laten zien met fiets
Mag er nu alleen nog naar kwijlen en over een maandje op rijden
Goede keus !
[me]Friezinnetje gaat binnenkort haar r6je ruilen voor een nieuwer model *D [/me]
 
ik zou toch verschillende motors proberen als ik jou was... de R6 is zeker aan te radeb maar ook de Honda CBF 600. Hoe een motor voelt is persoonlijk en dus PROBEREN !
succes ! :]
 
Yamaha XJ900S Diversion met onderkuip en verhoogde voorruit.
Je wil veel km doen (ook in de regen en winterprut), dan is de cardan van de xj900 nog zo handig), verder hebben die dingen een 90pk en een 90Nm, dus da zit wel snor met het vermogen. Een tank van 24 liter, waar je aan een typische snelheid van 130 en lager maar een kleine 6 literop 100km verbruikt (1:17 ), geeft je een actieradius van pakweg 320 tot 370km. Diversions900 zijn ook extreem betrouwbaar, rijden voortreffelijk, en zijn betrekkelijk goejkoop in aankoop en onderhoud. Nadeel (naast het VOLgewicht van 270kilo) ze zien er wat saai uit, maar voor een non nonsense allround tourder isda geen probleem ...
 
miin vriendin rijd een cbr 400rr is super leuke bike waarop je rustig kunt beginnen maar ook het cirquit mee opkunt! En heeft een lage opstap mijn vriendin is 164!
 
Terug
Bovenaan Onderaan