leuke motorclub gezocht

remco102

Rookie
17 jun 2010
5
0
enschede
hey hoi allemaal. heb nu sinds bijna een jaar mijn motorrijbewijs en kort erop mijn eigen motor , maar nu zoek ik nog een leuke club om me bij aan te kunnen sluiten.
heb vorig jaar niet echt veel gereden en alleen rijden is nu ook niet mijn sterkste ding.

zoek een leuke club dus waar ik heen kan gaan ( ben wel een vrij rustig en verlegen type) om leuke tochten etc te kunnen maken.

wie kent er iets in omgeving twente??

gr. remco
 
Koop een navigatiesysteem met vrouwelijke stem:]

;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo remco102!

Ik zou eerst eens kijken in de regionale topics. :) Er zijn verschillende vrij makkelijk toegankelijke chattopics die regelmatig tochtjes maken.

Ook kan je bij "waar is wat te doen" kijken naar de wiwtd kalender, zo kun je je inschrijven bij veel ritjes.

Op die manier kom je vanzelf veel mensen te kennen. Ik kon een jaar geleden ook niemand die reed, das nu aardig veranderd. :)

Als laatste kun je natuurlijk even googelen op motorclubs twente inderdaad. Dan kom je echt in een clubje die ritjes organiseerd en activiteitjes doet, maar volgens mij is dat bijna hetzelfde als meechatten in een topic.

Succes!
 
oke er staat idd alleen rijden is niet mijn sterkste ding, bedoel ik dus mee dat ik geen type ben die gewoon op de motor kan stappen om wat te gaan touren in je eentje. vindt het alleen rijden niet veel aan
 
Hee Remco, via jouw topic (de link van Hasseman) op MF-oost forum terechtgekomen.
Lijkt me wel een leuke boel, en zal er wel eens gaan kijken. Zie dat je ook uit Enschede komt. :)

We kunnen samen dus wel een keer oprijden, die kant op als het je wat lijkt :Y

Altijd bij droog, en geen pekelweer natuurlijk, want daar hebben mijn motoren een verrekte hekel aan (en de baas ook ;) )

Nu maar hopen op een vroege lente...
 
Terug
Bovenaan Onderaan