Leuke Politie

Gisteren was het lekker weer en ik dacht: laat ik de motor eens lekker poetsen, nieuwe kentekenplaat erop dan kan ik volgend weekend een lekker stukkie rijden.

Ik de accu na bijna 3 maanden er weer in gestopt, en ik verplaats de motor van achter het huis naar voor. Nu is er voor zo'n pleintje en ik kon het gewoon niet laten om daar ff omheen te rijden. Dus zonder helm met oude kentekenplaat ff een rondje om dat pleintje (heel rustig, niet harder dan 30 gereden). Kom ik terug staat mn vader voor, zegt ie: Kijk ff uit die man daar (hij wijst naar de overkant) zit bij de politie. Hij zegt: maar hij heeft zelf ook een motor.... :+

Man kijkt even lacht eens en gaat weer verder met zn auto te poetsen....
Er zijn dus echt leuke / goede agenten die snappen dat je na 3 maanden eindelijk weer eens wil rijden en dat je je dan op zo'n zonnige dag niet kan inhouden.

Hulde! :}

Kerel was gewoon z'n auto aan het wassen.....Dacht je soms dat ie z'n bonnenboekje in z'n zak had en je ging bekeuren :? .
 
Ach ik was gisteren gewoon zo blij als een kind dat ik weer eens een rondje kon rijden en wilde deze vreugde delen...kennelijk is dat niet mogelijk zonder allemaal stomme reacties....
 
Ik mag toch hopen dat een agent in zijn vrije tijd wel ingrijpt als een vechtpartij uit de hand loopt. Ik bedoel, als er in Venlo een agent in burger bij had gestaan en hij had niets gedaan, dan was het een enorme lul geweest. Net zoals die andere mensen die erbij stonden en nix deden trouwens.

Dat zeg je nu, reken maar dat je ff vast genageld staat aan de grond als je zo iets overkomt. Heb t een keer mee gemaak met voetbal, man wordt door 2 andere gasten geslagen en geschopt, je weet echt niet wat je moet doen! Er stonden wel 20 mensen bij en niemand durfde iets te doen, pas toen er 1 jongen na een paar seconde iets van zei gebeurde er iets. Reken maar, ik ben niet snel bang maar t heeft nix met angst te maken. Je kent de situatie niet dus hoe je erop moet reageren weet je ook niet. Je denkt meer als dat je doet...
Een agent is hierop getrained dus die zal eerder ingrijpen als jij of ik. Wil wel s eerlijk van mensen weten wie dit wel s hebben mee gemaakt en die echt er tussen gesprongen zijn en dan geen grote verhalen maar eerlijk durfen toegeven dat je nix hebt kunnen doen..
 
Laatst bewerkt:
Sjonge jonge, tuurlijk doet die agent niets. Op z'n vrije dagje heeft ie wel wat beters te doen. Met een vechtpartij waarbij ik deels betrokken was niet zo lang geleden stond er ook een agent bij die z'n hond aan het uitlaten was, deed ook niets. Die smulde er ook van wat er allemaal gebeurde ;) .

Ga je in je vrije tijd ook agentje spelen dan ben je toch echt wel gepest vroeger hoor...

Goed even een keertje mijn gal spuien!
Toen ik een keer mijn vriendin ging uitzwaaien, zij in de bus en ik op de scooter(3 jaar geleden).Ik stond stil op breed fiets pad en komt vent aan fietsen en begint te schelden.Ik zwaai naar mijn vriendin en wordt ineens vastgepakt op mijn schouder.
Zie ik die scheldende vent en duw hem van me af omdat hij een beetje wild aan het doen was.Pakt hij mij overnieuw vast maar nu aan mijn helm en grijpt in mijn helm.Ik duw hem weer en geef hem een paar rake meppen op zijn oog en neus.
Hij valt pakt mij weer vast en ik val ook, allemaal mensen eromheen en halen mij van hem af.
Pakt die vent mij weer vast en ik wil hem weer wegduwen, zegt hij dat hij agent is en ik aangehouden ben.3 autoos en 1 bus en 2 motor agenten later zat ik in de cel.
Heb 4 uur in cel gezeten.

Vent was klaar met zijn dienst en waarom hij zo dom deed begrijp ik nog steeds niet, maar weet wel dat ik voor moest komen en wat centjes moest betalen!

Zal ook wel zon gepest geval zijn!En ja hij had een snor!
 
Ik weet het niet.

2 weken geleden hadden ze me met de auto aangehouden. Ik had een polo gkocht en die had mistlampen, dus ik d8: da's leuk, dus ik had die aan staan.

Opeens 'stop politie', ik had geen papieren, rijbewijs of id bij me. Ze zeiden dat ik het mistlicht moest uitdoen, en over de papieren zijden ze alleen: 'heb je helemaal niks bij je dan?'. Ik zei dat ik maar een klein stukje hoefde te rijden waarop ze antwoorden dat ik kon doorrijden, maar dat ik in het vervolg wel die mistlampen moest uitlaten ;)

Weer geluk gehad dus....

Als motor rijder moet je toch weten dat ie dingen aardig verblindend kunnen zijn.. :) :)
 
Op maandag 24 februari 2003 21:43 schreef sgapie het volgende:Goed even een keertje mijn gal spuien!
Misschien is het ook niet helemaal de bedoeling om hem gelijk helemaal lens te meppen :?
 
Als motor rijder moet je toch weten dat ie dingen aardig verblindend kunnen zijn.. :) :)

Valt echt reuze mee, die BMW's, Audi's etc met hun Xeon lichten, die zijn pas verblindend.
BTW. Ik heb die mistlampen nu dus gewoon altijd uit.
 
Misschien is het ook niet helemaal de bedoeling om hem gelijk helemaal lens te meppen :?

Jij blijft zeker rustig als een scheldende gekke man aan je zit ?
Ik had hetzelfde gedaan maar 'm daarna nog eens opgezocht na 4 uur in de cel te hebben gezeten. Ach, tikje agressief soms ;) Viel me nog mee dat ik zaterdagavond niet achter de automobilist aan ging die ff een peuk uit het raam gooide terwijl ik achter m reed.. ja het gaat steeds beter met me O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan