leuke ritjes na het werk omgeving rotterdam

puk

MF'er
20 dec 2003
83
0
Rhoon
vraagje;
weten jullie nog een beetje leuke ritjes die ik sávonds zou kunnen rijden na het werk. ik woon in rhoon en als ik s'avonds nog effies een uurtje wil blazen dan kom ik altijd weer op dezelfde weggetjes terecht.
ben benieuwd naar jullie ideeen
grrrroetjes
:] :] :] :]
 
jaaah gewoon naar huis....(probeer eens via capelle, nieuwerkerk over de dijk naar gouda en dan gewoon via de snelweg weer terug kan je op de terug weg lekker blazen en heen heerlijk genieten van de natuur hahaha)

Nee ga altijd via de snelweg terug... maar probeer als ik klaar ben met werken en ben thuis altijd lekker de dijkjes te pakken heerlijke bochtjes...
 
Ik raak ook wel een beetje uitgekeken op die oersaaie A15 en A20.
De bochten naar Ridderkerk op de A16 komende van de Brienenoordbrug zijn nog wel leuk om te nemen, maar verder ben ik ook op zoek naar leuke rotondes en mooie snelle bochten in de 010-omgeving.
 
vraagje;
weten jullie nog een beetje leuke ritjes die ik sávonds zou kunnen rijden na het werk. ik woon in rhoon en als ik s'avonds nog effies een uurtje wil blazen dan kom ik altijd weer op dezelfde weggetjes terecht.
ben benieuwd naar jullie ideeen
grrrroetjes
:] :] :] :]

ben jij dan niet moe na het werk ? :+
 
jaaah gewoon naar huis....(probeer eens via capelle, nieuwerkerk over de dijk naar gouda en dan gewoon via de snelweg weer terug kan je op de terug weg lekker blazen en heen heerlijk genieten van de natuur hahaha)

Nee ga altijd via de snelweg terug... maar probeer als ik klaar ben met werken en ben thuis altijd lekker de dijkjes te pakken heerlijke bochtjes...

Goeie rit idd, N210 en omstreken, richting Ijsselstein :}
 
Ik rij meestal meer aan de noordkant van het water.

Zoals net gemeld is het dijkje van Capelle - Nieuwerkerk - Moordrecht - Gouda erg lekker. Bij de schroothoop net voorbij Nieuwerkerk moet je opletten bij een mooi s bochtje, weg kan daar glad zijn door die schroothooptroep.

Ik ga meestal dan bij Gouda het water over en rij helemaal terug naar Krimpen aan den IJssel. Erg leuk dijkje.

Ook de dijk van Krimpen - Lekkerk - Bergambacht - Schoonhoven - Pondje over en weer dijk terug naar Rotterdam via Kinderdijk - Ridderkerk.

Persoonlijk zoek (en vindt) ik de mooie weggetjes door juist van de borden doorgaand verkeer af te rijden!

Have Fun!
 
vraagje;
weten jullie nog een beetje leuke ritjes die ik sávonds zou kunnen rijden na het werk. ik woon in rhoon en als ik s'avonds nog effies een uurtje wil blazen dan kom ik altijd weer op dezelfde weggetjes terecht.
ben benieuwd naar jullie ideeen
grrrroetjes
:] :] :] :]


Jy kent de holec groep zeker nog nie ;)

Klik maar op de link onder m'n post en lees en maar es door, we zien je vanzelf wel in de bocht (we rijden ook veel avondjes) 8-)
 
vraagje;
weten jullie nog een beetje leuke ritjes die ik sávonds zou kunnen rijden na het werk. ik woon in rhoon en als ik s'avonds nog effies een uurtje wil blazen dan kom ik altijd weer op dezelfde weggetjes terecht.
ben benieuwd naar jullie ideeen
grrrroetjes
:] :] :] :]
Kijk hier eens. We komen allemaal uit de 010 omgeving. Bijna elke avond en elk weekend wordt er wel gereden.

Het HOLEC-Ridderkerk topic
 
okee, routes en animo genoeg merk ik
voor de holec dames en heren, een uurtje of 7 in de bocht is het gemiddelde afspreek tijdstip geloof ik he
maar word er dan ook gereden of is het gewoon een plekkie om een beetje te ouwehoeren??
ben geloof ik weleens door de bocht gereden ( heb je daar middenin de S een soort haventje waar jullie dan staan???)
maar met dit weer (pijpestelen) blijf ik in ieder geval gewoon binnen hoor.
ik houd me aanbevolen voor meer routes en voor de holec mensen; ot gauw in de bocht!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan