Leuke routes Midi-Pyrénées?

MajestiC

Die hard MF'er
25 okt 2008
693
0
Omdat me vader in Zuid-Frankrijk woont vroeg ik me af of iemand leuke wegen kent in de Midi-Pyrénées (of in de nabije buurt daarvan)?

Ik ben er regelmatig alleen helaas niet altijd met de motor, nu weet ik wel een aantal leuke wegen en was nieuwsgierig of iemand nog wat leuks te delen heeft.
 
Bedankt voor de link, kwam er zelf ook al op uit. Is alleen toch al weer 250km rijden vanaf me vader voordat ik er uberhaupt ben.

Zocht eigenlijk meer iets in de buurt hoewel een verre rit met een overnachting natuurlijk ook kan.
 
Zijn deze speciale edities nog steeds te koop of je weet? Anders stuur ik me vader even naar de supermarkt ;)
 
die speciale edities zijn nog te koop .... het kan natuurlijk zijn dat ze "tijdelijk" uitverkocht zijn ..... je kunt ze ook via de site van motomag kopen .....
maar het blad heb je niet nodig .... je kunt de routes zo downloaden en uitprinten
 
ja .... ik ben een paar weken geleden in de Cévennes wezen rijden, net boven Nimes.
Dat was boven verwachting mooi .... erg mooie wegen en lekker rustig.

Als je eens in de buurt van Marseille bent, kan ik je wel een aantal mooie routes laten zien.
Ik ken de omgeving inmiddels redelijk goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan