Leuke site

200MB maar?!
Gaat je dBase alleen al snel aan komen denk'k :)

btw, wordt met 200MB colocating al niet goedkoper?
 
200 mb is sneller vol dan je denkt, lijkt mij.
Trouwens over je deal met motoroccasions, komen zij er niet een beetje goedkoop vanaf op die manier.

Lijkt me toch dat je er wel wat geld voor mag vangen.
Zij mogen reclame maken op jouw site en daar betalen ze voor.

 
Bedenk wel dat er voor het forum alleen maar tekst in de DB staat, hè jongens. Er komen geen graphics meer bij o.i.d. 200MB brengt je dan veel verder dan je denkt.

Voor 600 gulden per jaar kan je hosting regelen voor 200MB dat zijn prijzen waar co-locating niet tegenop kan.



[ Dit Bericht is bewerkt door: MartijnL op 2001-08-14 14:39 ]
 
grr, shut it martijn, werk gewoon effe mee!
wij willen gewoon meer plaats om onze filmpjes op te dumpen ;)
met 200MB is er geen denken aan dat je een filmpjes-site kan hebben.. te weinig.. noujah, dan moet ruud maar een andere frontpage bedenken :P
 
200 mb is sneller vol dan je denkt, lijkt mij.
Trouwens over je deal met motoroccasions, komen zij er niet een beetje goedkoop vanaf op die manier.

Lijkt me toch dat je er wel wat geld voor mag vangen.
Zij mogen reclame maken op jouw site en daar betalen ze voor.

Ik denk dat beide partijen er goedkoop vanaf komen:
- De kosten voor het forum zijn voor rekening van motor-occasion en niet voor Duderuud.
- Motor-occasion hoeft geen tijd (=geld) meer te steken in het opzetten en onderhouden van een eigen forum.

Nadelen voor beide partijen:
- Het forum moet reclame maken voor motor-occasion.
- Motor-occasion heeft geen invloed op het forum.

Het is de lastige taak aan Duderuud om ervoor te zorgen dat de invloed die motor-occasion nu en/of in de toekomst uitoefent op het forum zoveel mogelijk te beperken.

Tip aan Duderuud: probeer de afspraken zwart-op-wit vast te leggen, dan voorkom je meningsverschillen achteraf!


 
He dat forum kende ik nog niet. Ik denk dat ik voortaan daar maar heenga. Ik heb het hier wel gezien ;) .
 
*LOL* :)

Over samenwerking: Motoroccasion wil zelf niet dat motor-forum zijn 'ziel' kwijtraakt, dat vonden ze net het sterke punt van mf.nl...eigen wil en geen honderden banners. Dit willen ze zelf zo houden! Ze weten ook wel dat veel banners mensen afstoten!

En, ja...nu verdien ik er nog niks aan...maar indirect zeker wel!! Hosting kost paar duizend gulden per jaar....die ik niet hoef te betalen!!

Als het drukker wordt, en adverteerders van motoroccasion willen ook op mf.nl adverteren, dan ga ik er ook aan verdienen. Hoeveel moet nog worden vastgelegd.
 
*LOL* :)

Over samenwerking: Motoroccasion wil zelf niet dat motor-forum zijn 'ziel' kwijtraakt, dat vonden ze net het sterke punt van mf.nl...eigen wil en geen honderden banners. Dit willen ze zelf zo houden! Ze weten ook wel dat veel banners mensen afstoten!

En, ja...nu verdien ik er nog niks aan...maar indirect zeker wel!! Hosting kost paar duizend gulden per jaar....die ik niet hoef te betalen!!

Als het drukker wordt, en adverteerders van motoroccasion willen ook op mf.nl adverteren, dan ga ik er ook aan verdienen. Hoeveel moet nog worden vastgelegd.
Ook indirect is het geen verdienen maar besparen. :)

Zou leuk zijn als je er in de toekomst wat aan kunt verdienen, je doet er genoeg moeite voor. Misschien stelt dat je weer in staat om snel weer een motor te kopen, want dan kan natuurlijk niet, de webmaster van een motorforum zonder eigen motor. ;)
 
*LOL* :)

Over samenwerking: Motoroccasion wil zelf niet dat motor-forum zijn 'ziel' kwijtraakt, dat vonden ze net het sterke punt van mf.nl...eigen wil en geen honderden banners. Dit willen ze zelf zo houden! Ze weten ook wel dat veel banners mensen afstoten!

En, ja...nu verdien ik er nog niks aan...maar indirect zeker wel!! Hosting kost paar duizend gulden per jaar....die ik niet hoef te betalen!!

Als het drukker wordt, en adverteerders van motoroccasion willen ook op mf.nl adverteren, dan ga ik er ook aan verdienen. Hoeveel moet nog worden vastgelegd.

Ik vind het een mooie deal zo!! Klasse!
 
Terug
Bovenaan Onderaan