Leuke supersport gezocht

Steef

Die hard MF'er
10 apr 2007
734
0
Utrecht
Ik ben op zoek naar een leuke supersport. Mag een opknapper zijn of 1tje die nog in (redelijk) goede staat verkeerd.

Merk maakt niet uit, een CBR, GSX-R, ZX-R etc. is allemaal leuk. ;)

In de prijsklasse van 1 euro tot 3500 euro, ligt geheel aan de staat van de fiets.

Heeft er iemand nog iets leuks in de schuur staan?

Let me know! :]
 
Hij hoeft niet weg, maar als je met een leuk bod komt dan kan ik er over denken.

Kawasaki ZXR 750 (Amerikaanse import)
Bouwjaar 1993
Op NL kenteken sinds 1995, altijd in mijn bezit geweest.

Apple Candy Red, unieke originele kleur.

Tellerstand: 23.800 miles

full
 
Laatst bewerkt:
hey ik heb nog een fzr 1000 exup staan uit 1989, een goed rijdende fiets maar moeten wat dingen aan gebeuren....... weet niet of dit wat iis voor je??

hij staat voor 1450 euro te koop maar voor 1250 mag hij weg...

voorband slecht heb ik eventueel een gebruikte bij.. koppeling matig, speigel trilt wat en kuip heeft links en rechts wat kleine schade......

als dit wat is stuur maar een mailtje naar rickyvan1@chello.nl

dan krijg je me nummer en foto's van de fiets....

gr rick
 
Hij hoeft niet weg, maar als je met een leuk bod komt dan kan ik er over denken.

Kawasaki ZXR 750 (Amerikaanse import)
Bouwjaar 1993
Op NL kenteken sinds 1995, altijd in mijn bezit geweest.

Apple Candy Red, unieke originele kleur.

Tellerstand: 22.000 miles

[afbeelding]

Hier ben ik dus niet echt naar op zoek, meer de andere kant zeg maar: dus mensen die er echt vanaf moeten, of waarbij ie in de weg staat :+
Toch bedankt!
 
ZXR750 - 1991 - groen/wit/blauw
Misschien is deze van Cathje iets voor jou ;)

Met alle respect, maar bijna een ton op de teller is me iets teveel van het goede... :X

hey ik heb nog een fzr 1000 exup staan uit 1989, een goed rijdende fiets maar moeten wat dingen aan gebeuren....... weet niet of dit wat iis voor je??

hij staat voor 1450 euro te koop maar voor 1250 mag hij weg...

voorband slecht heb ik eventueel een gebruikte bij.. koppeling matig, speigel trilt wat en kuip heeft links en rechts wat kleine schade......

als dit wat is stuur maar een mailtje naar rickyvan1@chello.nl

dan krijg je me nummer en foto's van de fiets....

gr rick

You've got mail.
 
Met alle respect, maar bijna een ton op de teller is me iets teveel van het goede... :X


:o

of er nou een ton op staat of 20.000, t ligt allemaal aan de manier van berijden en het onderhoud, maar het schrikt sommiggen inderdaad wel af ;)


komen kijken of proefrijden staat vrij...
(misschien stel je dan je mening bij)


:X goh, ik ga er van rijmen, en tis nog niet eens december _O-
 
Laatst bewerkt:
helemaal mee eens cathje...... je kan een motor na 5000 km al naar de klote helpen maar ook na 100.000km als nieuw laten rijden.....

maar ik zou ook wel even nadenken bij een kmstand als dat....... hahhaha

maar ik heb respect voor ieder zijn mening........
 
helemaal mee eens cathje...... je kan een motor na 5000 km al naar de klote helpen maar ook na 100.000km als nieuw laten rijden.....

maar ik zou ook wel even nadenken bij een kmstand als dat....... hahhaha

maar ik heb respect voor ieder zijn mening........


:^

ik moest ook wel even slikken toen ik de km stand zag toen ik m zag. geloof rond de 85k. maar na vriendjes proefrit van bijna een uur was ik verkocht, en de motor trouwens ook :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan