leuke suzuki

ik vind hem:

  • mooi

    Stemmen: 5 4,8%
  • lelijk

    Stemmen: 84 80,0%
  • anders

    Stemmen: 12 11,4%
  • wil hem wel ruilen voor mijn bike

    Stemmen: 4 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    105
ja maar deze is wel interesant ,toch?
full

voor meer plaatjes: http://www.bikernet.com/bikebarn/PageViewer.asp?PageID=286
 
kijk zij mag dus wel poseren op mijn fiets. En ach dan wil ik nog best wel ff een fotootje maken :X :X
Zeg afw is dit een beetje een Ik mis lucie topic?
 
http://www.watbenjedan.nl/

Ach, ieder z'n lol toch. Voor mij is het teveel pimp. Dubbele achterwielaandrijving was nog cooler geweest. Meer rubber om de PK's goed over te brengen. Gaat ie misschien volgende winter doen :]
 
kijk zij mag dus wel poseren op mijn fiets. En ach dan wil ik nog best wel ff een fotootje maken :X :X
Zeg afw is dit een beetje een Ik mis lucie topic?
o nee niet weer die lucie :X ,hou op dit is een vergeet lucie snel topic,nu stekman nog en de boel is weer kompleet he.
 
Vergeet Friezinnetje en Helen niet

Maar mooi pekelfietsje hoor *D
ik ben zo weer weg,en helen vind mij niet meer aardig ,omdat ze me niet begrijpt ofzo ,ach vrouwen

maar goed zijn al meer lelijke motor topics maar de allerlelijkste zijn ook in dit topic welkom.
 
ik ben zo weer weg,en helen vind mij niet meer aardig ,omdat ze me niet begrijpt ofzo ,ach vrouwen

maar goed zijn al meer lelijke motor topics maar de allerlelijkste zijn ook in dit topic welkom.
Ach vrouwen :X Als ze maar kunnen spellen toch? })
 
wel sneu da je nu je eigen moter uh motor hier plaats ,zo lelijk is hij toch niet zoe je hem ruilen voor die 3 wiel busa
Ach het is niet de schoonste der aarde, maar ach ik ben ook maar een student en het beestje rijdt goed.
Maar ga hem volgend jaar wel inruilen voor iets spannenders. Ben eigenlijk wel een beetje uitgekeken hierop. De fun begint pas bij 7500rpm. Heb nog twee wintersport vakanties voor de deur, dus nu een nieuwe motor is niet echt haalbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan