Leuke tekst op een R1

Martin@81

MF veteraan
14 feb 2002
2.982
2
Vond deze wel leuk. Zag ik afgelopen week bij mijn garage op een hele mooie inruil R1 staan:

r1.jpg


(Eh, valt mij nu op is het niet difference in plaats van differents??? L :+ L, ik heb volgens mij nog gelijk ook, lullig. Na jah, idee blijft leuk. Dan blijf ik maar denken dat de bestuurder er een bedoeling mee had...)
 
Laatst bewerkt:
Gevalletje van niet goed opletten tijdens de Engelse les..
Bij het lokale tankstation hier hebben ze ook niet opgelet tijdens de les, daar hangt een lichtbak: "you're car, our care" |( Oftewel, "You are car, our care" ipv "your car etc.."

[edit]
De tekst op de tank moet ook "men" zijn ipv "man" aangezien het hier het meervoud van mannen betreft
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tis op zich een leuke tekst, maar ik vind het :r op een tank.
 
Die is echt wel zielig..
als ie't nou nog beetje juiost had geschreven nog tot daar toe, maar deze motor koopt toch niemand met de tekst erop? (althans niet om ermee te rijden met de tekst erop)
 
Dit vind ik echt de meest zielige text die je op je motor kan zetten! Dit zijn van die gasten die vroeger nooit de borst hebben gehad en niet genoeg aandacht hebben gehad.

:j ZIELIG :j

Trouwens.... FOUT lettertypje.... hou kan je dat nou doen????
 
Nee, het is het toch net niet helemaal.... HEEL ERG lelijk dus. En een spelfout...... Iemand merkte nog op dat het een reclameslogan was: volgens mij is dat idd zo. Had er dan gewoon echt die reclame opgezet. Dit lijkt meer het breiwerk van oma.
 
Heb de tekst ook al op een andere R1 zien staan, een rood-witte. (zwarte)tekst liep dwars over de kuip langs de koplampen af, echt zonde van de motor! Typisch R1 kwaaltje? ;)
 
:) , ja de plek vind ik ook niet mooi, ik zou het niet op m'n motor plakken. Maar goed dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Ik vond de tekst opzich wel humor.

Die glimranden en alle vooroodelen kloppen niet helemaal. Ik ken deze man niet persoonlijk, maar weet wel wie het is. Het is namelijk een (motor)rij-instructeur. En rijden dat ie kan! :P

Allen wel lullig van die typfouten. |(
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 28 maart 2002 13:29 schreef martinweb.nl het volgende:
:) , ja de plek vind ik ook niet mooi, ik zou het niet op m'n motor plakken. Maar goed dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Ik vond de tekst opzich wel humor.

Die glimranden en alle vooroodelen kloppen niet helemaal. Ik ken deze man niet persoonlijk, maar weet wel wie het is. Het is namelijk een (motor)rij-instructeur. En rijden dat ie kan! :P

Allen wel lullig van die typfouten. |(
Maar je bent en blijft een stakker met zo'n tekst op je motor.
 
Volgens mij ben je wel een ongelooflijke zaadcel als je zoiets (met dát font en taalvauten) op je brommer plakt.
Ik heb sowieso (ja, zó schrijf je dat dus) een enorme hekel aan stickers. :+
 
:+ LOL, ik ga het wijzigen in niet leuk, haha... Ehhh... sorry not, ben nogal eigenwijs. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan